Gå til innhold

=Oslo på Top Model

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Er det bare jeg som reagerte veldig negativt på at Jan Thomas og produsentene av dette hersens programmet skulle begynne å leike Mor Theresa og belære jentene om sympati og samfunnsforskjeller? Samme Jan Thomas og produsenter som hver bidige uke driver og maser om moteriktige "outfits", slanking, glamour og "photo shoots"?

Og plutselig skal de drive og putte tilfeldige vanskeligstilte gatelangs inn i photo shoot'en, sånn at de kan bruke disse MENNESKENE til å lage kuuul high fashion? Skjønner jo at sikkert flere av disse moret seg veldig, men snakk om å stigmatisere hjemløse og narkomane enda mer, i samme slengen som man prøver å vinne flere stjerner i boka til publikum. Hvordan alle disse menneskene virkelig blir sett på som mindreverdige, og "ååh, så spennende å møte =Oslo! Jeg som alltid har syntes de var sååå ekle lzm, tihihi". Mens de står der i dyre klær og ser litt sånn halvveis ukomfortabelt rundt seg på alle "uteliggerne" som står i en ring rundt for å skape litt moteriktige kontraster.

Vel, disse kontrastene er ekte også etter at kameralysene slås av - håper du fikk noen bra bilder, Jan Tomas.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husker en snutt fra Hollywood i Parkveien eller hva den serien het. Jan Thomas ba en tigger flytte seg til andre siden av veien så han kom lenger unna salongen (altså det var ikke ordrett, men poenget bak er klart nok)! Snakk om å snu kappen etter vinden.

Skrevet

Reagerte jeg også på dette.

Helt usmakelig

Skrevet
Reagerte jeg også på dette.

Helt usmakelig

*signerer*

Skrevet

Jan Thomas vet vel bare at det er "fashion" å late som man er opptatt av miljø og vanskeligstilte og sånn. Men fyren er jo så overfladisk som man kan få det. Blir helt uvel av hele greia.. Synes i det hele tatt at norske top model er utrolig dårlig i forhold til det amerikanske!

Skrevet

Jeg er såååå enig med dere!

Takk og pris at noen andre tenkte det samme sier jeg bare!! Nei huff fyren tenker kun en ting PR.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...