Gå til innhold

Flink hudpleier i Rogaland?

Englepusen

Anbefalte innlegg

Kan noen anbefale en hudpleiesalong et eller annet sted mellom Bryne og Stavanger? Vurderer å investere i litt skikkelig hudpleie og er jomfru på området.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker Biologisk Hudpleie i Breitorget i Stavanger. Veldig fornøyd med dem, men har heller aldri brukt noen andre så erfaringen er begrenset. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også brukt Biologisk Hudpleie i Breitorget. Det er en del år siden nå, men jeg var ikke fornøyd. Jeg har alltid hatt veldig sensitiv hud, og dette opplyste jeg selvsagt om da jeg gikk dit. Selv om huden min er sensitiv er den glatt og pen uten særlig urenheter.

Jeg fikk dyprens (den var helt OK), og kjøpte en masse kremer og andre produkter som hun anbefalte.

Jeg begynte å bruke disse, og JEG SÅ IKKE UT! Jeg fikk (det jeg trodde var) kviser i store deler av aniktet. Jeg valgte å bite tennene sammen og la dette være, fordi hudpleieren mente at huden kan bli værre en stund, men etterhvert går det over og blir MYE bedre. Ja, ja tenkte jeg og var flink pike! Jeg gikk til noen behandlinger og fortsatte med produktene i håp om at huden min skulle bedre seg. Men det ble ikke bedre. Til slutt måtte jeg kaste produktene og gå over til det jeg brukte før. Jeg gikk også til en annen hudpleier, og hun kunne fortelle at det var kraftig eksem jeg hadde pga. kremene.

HURRA! Alt ble bedre, og hudpleieren som mente det var kviser og urenheter som ville bli borte av seg selv gikk jeg aldri tilbake til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også veldig sensitiv hud, men ikke merket det du beskriver. Jeg opplever heller at huden forverres når jeg bruker andre produkter enn de jeg kjøper der. Men jeg blir liksom aldri helt kvitt urenhetene heller, de er bare minst med de produktene jeg bruker nå...

Har vurdert i det siste om jeg skulle prøve en annen hudpleier for å se om det er noen forskjell. Har hørt at mange skryter av Anybody i Østervåg.

Var det en hudpleier i Stavanger du gikk til etterpå, Lula?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Valla!

For reagerer vel ulik i fht hudtype. Jeg reagerte kraftig på produktene, men jeg reagerer på Decleor også, da :roll:

"Problemet" mitt med salongen på Breitorget var vel at de ikke så hva som var galt med huden min. Ble litt grinete da, etter å ha gått rundt som en kjøttkake i ukesvis uten grunn :evil:

Den andre hudpleieren jeg gikk til var i Oslo, da jeg var hjemme på ferie, så det hjelper vel ikke når du bor i Stavanger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min personlige favoritt er "Hud- han og henne" som holder til på Tårngalleriet. Flink hudpleier, som hører på deg og gir deg kjempebra veiledning, råd & tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...