Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2008 #82 Skrevet 4. oktober 2008 Kan jeg spørre hvordan "vakuum-suging" egentlig foregår? Jeg blir virkelig bekymra nå..
CeeCee Skrevet 4. oktober 2008 #83 Skrevet 4. oktober 2008 Jeg har alltid fått skryt over suginga mi, til tross for at jeg veldig skjelden vakuumsuger... Go figure...!
pittie Skrevet 4. oktober 2008 #84 Skrevet 4. oktober 2008 SUGER dere ordentlig eller fører dere den bare inn og ut av munnen? (ja jeg vet man kan gjøre ting med tunge osv, men det holdes utenfor akkurat nå ) Jeg håper jo at jeg bare har vært uheldig Dårlig kommunikasjon og litt uheldig vil jeg tro. Jeg suger ordentlig i følge mine referanser Tror mange jenter ikke er helt klar over at suging ikke innebærer kun at staven skal gå ut og inn. Derfor må dere si hva dere liker. De har baller og andre spennende punkter, please ur man gals!
Confidence Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter #85 Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Jeg mente at litt sug (altså lage litt trykk med munnen) er en del av oralsex-repertoaret. De fleste har jo 100 triks og teknikker på lager, og å lage sug er altså en av de greiene jeg gjør. Om oralsex er en del av sex-repertoaret i det hele tatt er en annen sak. Spørsmålet var om man suger når man faktisk suger! Ganske interessant tråd egentlig, jeg trodde alle sugde jeg, men tydeligvis ikke..! Tråden har gått fra å være TEIT i innlegg nr 2 til å bli ganske interessant i innlegg nr 79 du har bare vært uheldig Uheldig var egentlig feil ord, siden jeg jo tross alt har blitt sugd de ”uheldige” gangene Kan jeg spørre hvordan "vakuum-suging" egentlig foregår? Jeg blir virkelig bekymra nå.. Prøv selv med en finger i munnen, lukk leppene rundt den og før den inn og ut. Godt? Prøv deretter det samme men denne gangen suger du på fingeren. Bedre? (Fritt hentet fra gjest_kate sitt innlegg nr 56 på side 3) Dårlig kommunikasjon og litt uheldig vil jeg tro. Jeg suger ordentlig i følge mine referanser Tror mange jenter ikke er helt klar over at suging ikke innebærer kun at staven skal gå ut og inn. Derfor må dere si hva dere liker. De har baller og andre spennende punkter, please ur man gals! Hvis du leser hele tråden så vil du skjønne at dårlig kommunikasjon ikke er problemet, da jeg selvsagt har sagt i fra Men det har ikke føltes riktig å si ifra før første gangen Endret 5. oktober 2008 av Confidence
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå