Confidence Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #61 Skrevet 3. oktober 2008 Jeg gjør vel litt av alt. Jeg måtte prøve på en finger her for å sjekke hva jeg egentlig gjør, og definitiv så suger jeg en del. På flere forskjellige måter. Jeg pleier å følge med på gubbens bevegelser og pust, for han reagerer forskjellig hver gang. Noen ganger liker han det litt hardere/røffere en andre. Og da tilpasser jeg "jobben" etter hans rasksjon. Inntil vi går "videre", for da er jeg ikke så flink til å følge med lenger..... Fortsett og spør oss damer, for vi har svarene. Drit i de surmaga hurpene her inne, de er sure uansett hva du spør om. He he he...må si jeg ble litt overrasket av endel av de første svarene jeg fikk her inne! Men etterhvert dukket det da opp noen fornuftige svar også. Til og med noen som suger! Skal fortsette å spørre hvis det er noe jeg lurer på ...men først får jeg vel se om jeg kan klare å finne meg en kjæreste slik at jeg kan få noen frustrerte tanker å spørre om ...hmmm....første spørsmål bør vel da egentlig være...noen kandidater?
Gjest Rayna Skrevet 3. oktober 2008 #62 Skrevet 3. oktober 2008 He he he...må si jeg ble litt overrasket av endel av de første svarene jeg fikk her inne! Men etterhvert dukket det da opp noen fornuftige svar også. Til og med noen som suger! Skal fortsette å spørre hvis det er noe jeg lurer på ...men først får jeg vel se om jeg kan klare å finne meg en kjæreste slik at jeg kan få noen frustrerte tanker å spørre om ...hmmm....første spørsmål bør vel da egentlig være...noen kandidater? Vi har nok for leeeeengst skjønt hva som er ditt egentlige spørsmål.
Confidence Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #63 Skrevet 3. oktober 2008 Vi har nok for leeeeengst skjønt hva som er ditt egentlige spørsmål. Hvem er vi? Og hva er mitt egentlige spørsmål?
Gjest Rayna Skrevet 3. oktober 2008 #64 Skrevet 3. oktober 2008 Hvem er vi? Og hva er mitt egentlige spørsmål? Vi er alle dem som har skjønt at ditt egentlige spørsmål er om det er noen kanditater. Visste du ikke at du fortalte om det?
Heritære Skrevet 3. oktober 2008 #65 Skrevet 3. oktober 2008 Vi er alle dem som har skjønt at ditt egentlige spørsmål er om det er noen kanditater. Visste du ikke at du fortalte om det? Hehe, kalles å lese mellom linjene
Confidence Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #66 Skrevet 3. oktober 2008 Hehe, kalles å lese mellom linjene He he Hadde det vært slik så er vel dette det aller aller dårligste stedet på nettet å lete etter kandidater, og den aller dårligste måten å gjøre det på. Tviler sterkt på at noen kvinner/jenter her inne synes det er så interessant etter å ha lest denne tråden. Nei, skulle jeg finne på å lete etter kandidater så lager jeg en egen tråd og skriver det med rene ord. Synes det er mer riktig enn all den lesinga mellom linjene og antakelsene som mange mennesker driver med. Stort sett blir det like feil som å si "Jeg kan se på han at han er ond" Burde aldri ha skrevet den siste linjen om kandidater skjønner jeg Fra min side var den ment humoristisk, men da regnet jeg jo ikke med at alle de som Titti72 nevner skulle lese mellom linjene Tralalala John
Heritære Skrevet 3. oktober 2008 #67 Skrevet 3. oktober 2008 He he Hadde det vært slik så er vel dette det aller aller dårligste stedet på nettet å lete etter kandidater, og den aller dårligste måten å gjøre det på. Tviler sterkt på at noen kvinner/jenter her inne synes det er så interessant etter å ha lest denne tråden. Nei, skulle jeg finne på å lete etter kandidater så lager jeg en egen tråd og skriver det med rene ord. Synes det er mer riktig enn all den lesinga mellom linjene og antakelsene som mange mennesker driver med. Stort sett blir det like feil som å si "Jeg kan se på han at han er ond" Burde aldri ha skrevet den siste linjen om kandidater skjønner jeg Fra min side var den ment humoristisk, men da regnet jeg jo ikke med at alle de som Titti72 nevner skulle lese mellom linjene Tralalala John hehe, kanskje ikke det beste stedet nei, men jeg tok det ihvertfall humoristisk og hva har vi igjen hvis man ikke kan fleipe litt innimellom. Personlig så synes jeg det er altfor mange alvorlige og seriøse mennesker rundt omkring, KG inkludert . Åsså er det jo helg :gjeiper:
Confidence Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #68 Skrevet 3. oktober 2008 hehe, kanskje ikke det beste stedet nei, men jeg tok det ihvertfall humoristisk og hva har vi igjen hvis man ikke kan fleipe litt innimellom. Personlig så synes jeg det er altfor mange alvorlige og seriøse mennesker rundt omkring, KG inkludert . Åsså er det jo helg :gjeiper: Da stryker jeg deg fra listen over "Surmaga hurper på KG" Enig med deg i at det er for mange alvorlige og seriøse mennesker rundt om kring, også her inne. P ersonlig er jeg seriøs og alvorlig når det virkelig er grunn til det og ellers forsøker jeg å le mest mulig, fleipe når jeg kan og ellers forsøke å være så snill og grei mot de rundt meg (nei, dette er ikke en fordekt kontaktannonse ) Ha en god helg med masse suging! Ps. Før jeg får masse sinte svar fra resten av KG. Selvsagt var du aldri på den listen, men det skjønte du vel
Gjest Rayna Skrevet 3. oktober 2008 #69 Skrevet 3. oktober 2008 Da stryker jeg deg fra listen over "Surmaga hurper på KG" Enig med deg i at det er for mange alvorlige og seriøse mennesker rundt om kring, også her inne. P ersonlig er jeg seriøs og alvorlig når det virkelig er grunn til det og ellers forsøker jeg å le mest mulig, fleipe når jeg kan og ellers forsøke å være så snill og grei mot de rundt meg (nei, dette er ikke en fordekt kontaktannonse ) Ha en god helg med masse suging! Ps. Før jeg får masse sinte svar fra resten av KG. Selvsagt var du aldri på den listen, men det skjønte du vel Jeg tar det også humoristisk, og blar du fram lommeboka skal jeg fikse alt det du lurer på om suging før helga er slutt. Du er nå litt søt også
Confidence Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #70 Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Jeg tar det også humoristisk, og blar du fram lommeboka skal jeg fikse alt det du lurer på om suging før helga er slutt. Du er nå litt søt også Da stryker jeg deg fra hurpe-listen også Jeg bruker ikke lommebok, og det er mange mange år siden jeg brukte penger for å få å lære noe om sex, men takk for tilbudet Forøvrig lurer jeg vel ikke på så mye mer ang suging nå, siden jeg har fått svar på at jeg bare har vært litt "uheldig" SØT?? , det er det bare små barn og kattunger som er!! Kall meg heller kjekk Vi får begge satse på i helgen, selv om jeg dessverre regner med at du er nærmere det enn meg Forøvrig bra du også har litt humor! Nei, nå må jeg slutte å flørte før dette tar helt av :rødme: John Endret 3. oktober 2008 av Confidence
Gjest Gjest_Jørgen_* Skrevet 3. oktober 2008 #71 Skrevet 3. oktober 2008 Gidder ikke lese alle svarene fra kvinner som ikke har skjønt hva suging egentlig er. Er helt enig med Ts som viser til at alle jenter/kvinner nok evner å ta den i munnen og gjøre noe mer eller mindre deilig, men det er også alt. Suging handler om mer enn det. Og dette er det av uklare årsaker, få kvinner som har skjønt. Noen har det naturlig, men de er heller sjeldne. Det ligger i ordet, men de fleste jenter/kvinner tror suging er vakum dvs. et sugetrykk som ligger langt unna det å bare ha den i munnen og leke med tungen. Slik er det ikke Suging er faktisk bare et udefinert undertrykk som tar til når hodet til jenta beveger seg tilbake igjen. Når kuken er på vei inn i munnen igjen er det ikke undertrykk, men bare på retur. Og slik er det altså mer eller mindre hele tiden. Jeg har møtt bare 2 som har gjort dette riktig fordi deres måte å suge på bare var slik. Og dette er de beste altså. Kommer selvsagt aldri til å glemme deres kvaliteter.
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #72 Skrevet 3. oktober 2008 (det viktigste er dog at tennene holder seg langt unna!! )...hmm burde nesten startet en egen tråd om det Kanskje du ikke har så veldig mye å suge på. Og iallefall hvis du krever at tennene skal holde seg langt unna. Til opplysning suger man med munnen, og surprise surprise har man har tennene lokalisert i munnen. Pikken skal være ganske liten om man skal klare å holde tennene langt unna når man suger den. Dessuten hjelper det mye med god hygiene. Har du kanskje glemt å tørke deg etter dobesøk? Å suge inn urin er ikke særlig fristende og fører til at vi jenter bare såvidt klarer å ta den i munnen før vi brekker oss.
Heritære Skrevet 3. oktober 2008 #73 Skrevet 3. oktober 2008 Da stryker jeg deg fra listen over "Surmaga hurper på KG" Enig med deg i at det er for mange alvorlige og seriøse mennesker rundt om kring, også her inne. P ersonlig er jeg seriøs og alvorlig når det virkelig er grunn til det og ellers forsøker jeg å le mest mulig, fleipe når jeg kan og ellers forsøke å være så snill og grei mot de rundt meg (nei, dette er ikke en fordekt kontaktannonse ) Ha en god helg med masse suging! Ps. Før jeg får masse sinte svar fra resten av KG. Selvsagt var du aldri på den listen, men det skjønte du vel Jepp, i did
Confidence Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter #74 Skrevet 4. oktober 2008 ....Til opplysning suger man med munnen, og surprise surprise har man har tennene lokalisert i munnen.... Dette har du faktisk helt rett i
Possibly Skrevet 4. oktober 2008 #75 Skrevet 4. oktober 2008 Jeg har aldri prøvd å "vakuumsuge" hardt, og ingen menn jeg har vært sammen med har etterlyst det heller. Jeg kan selvsagt høre med mannen min om det er noe han ønsker, men jeg tviler egentlig på det siden vi har vært sammen i årevis og snakker om det meste vi ønsker oss i senga. Folk er forskjellige, og hvis du ønsker mer suging ordets egentlige forstand, så er det jo ikke verre enn å si ifra om det til henne (jeg har ikke lest hele tråden, så jeg vet ikke hva slags råd du har fått).
Confidence Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter #76 Skrevet 4. oktober 2008 Jeg har aldri prøvd å "vakuumsuge" hardt, og ingen menn jeg har vært sammen med har etterlyst det heller. Jeg kan selvsagt høre med mannen min om det er noe han ønsker, men jeg tviler egentlig på det siden vi har vært sammen i årevis og snakker om det meste vi ønsker oss i senga. Folk er forskjellige, og hvis du ønsker mer suging ordets egentlige forstand, så er det jo ikke verre enn å si ifra om det til henne (jeg har ikke lest hele tråden, så jeg vet ikke hva slags råd du har fått). Jeg sier alltid ifra om det er noe jeg ønsker eller vil ha gjort anderledes så det ordner seg Men det kunne jo ikke du vite som ikke hadde leste hele tråden .)
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2008 #77 Skrevet 4. oktober 2008 Men litt sug er alltid en del av repertoaret! Eh, nei, det er det jo ikke! Suging er kjedelig og absolutt noe jeg gjør en gang i året fordi jeg må. Kjipe mannfolk...
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2008 #78 Skrevet 4. oktober 2008 Når kuken er på vei inn i munnen igjen er det ikke undertrykk, men bare på retur. Og slik er det altså mer eller mindre hele tiden. Eh, forstår ikke helt hva du mener. Mener du at der best å føle at den er på vei inn i munnen igjen, eller at den er på vei ut? Tror nok menn må forklare bedre...det her ble jo bare uforståelig.
Gjest Gjest_kate_* Skrevet 4. oktober 2008 #79 Skrevet 4. oktober 2008 Eh, nei, det er det jo ikke! Suging er kjedelig og absolutt noe jeg gjør en gang i året fordi jeg må. Kjipe mannfolk... Jeg mente at litt sug (altså lage litt trykk med munnen) er en del av oralsex-repertoaret. De fleste har jo 100 triks og teknikker på lager, og å lage sug er altså en av de greiene jeg gjør. Om oralsex er en del av sex-repertoaret i det hele tatt er en annen sak. Spørsmålet var om man suger når man faktisk suger! Ganske interessant tråd egentlig, jeg trodde alle sugde jeg, men tydeligvis ikke..!
Gjest Oversetter Skrevet 4. oktober 2008 #80 Skrevet 4. oktober 2008 For at det skal kalles suging så må man jo SUGE! slik at kinnene i alle fall beveger seg litt innover. Tenk om du hadde bodd i USA, da hadde du vært skuffet fordi de ikke blåste. Det her tross alt "blow job" over there....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå