Chianty Skrevet 30. september 2008 #21 Skrevet 30. september 2008 Herregud for en teit tråd. Håper ikke du dumper jenter kun fordi de er "dårlige" til å suge?? Tragisk! Var det noe snakk om det her ? Du trenger en kraftig støvsuger. Du er bare barnslig! Endelig gutter som spørr om ting her også er dere så negative- Hva har verden gjort med dere ?? Ja så var det spørsmålet ditt da, Confidence Det finnes jo en guid etterlerandet sted på nett om dette! Suging består jo ikke bare av det å suge,men bruke lepper & tunge til hjelp også! -har enda ikke fått noen negative tilbakemeldinger
Confidence Skrevet 30. september 2008 Forfatter #22 Skrevet 30. september 2008 Jeg har faktisk prøvd å suge ("vakumsuge") mange ganger. Problemet er bare det at det er utrolig slitsomt og ganske vanskelig. Jeg klarer bare holde på en veldig veldig kort stund, og kjenner det i kjeven etterpå. Kan hende jeg har feil teknikk, men får det i alle fall ikke så greit til. Du kan jo prøve, som Gjest ovenfor, foreslo å "vakumsuge" en agruk. Kanskje du da forstår hvorfor vi ikke gjør det, eller du kan komme med tips. Nå skrev jeg at kinnene skulle bevege seg LITT innover da, med andre ord litt sug ..og selvsagt trenger man ikke suge hele tiden ifm en BJ, det er jo mye annet man kan gjøre også, men nå var det selve sugebiten jeg lurte på da
Confidence Skrevet 30. september 2008 Forfatter #23 Skrevet 30. september 2008 (endret) Var det noe snakk om det her ? Du er bare barnslig! Endelig gutter som spørr om ting her også er dere så negative- Hva har verden gjort med dere ?? Ja så var det spørsmålet ditt da, Confidence Det finnes jo en guid etterlerandet sted på nett om dette! Suging består jo ikke bare av det å suge,men bruke lepper & tunge til hjelp også! -har enda ikke fått noen negative tilbakemeldinger Hun som kalte tråden Teit! har i følge en annen tråd ikke fått seg noe siden februar så hun er unnskyld Takk for linken, men nå suger jeg sjelden (flere år siden nå ) så jeg fikk ikke annen nytte av den et at jeg ble litt småkåt Jeg har forsåvidt heller ikke gitt noen negative tilbakemeldinger i mitt liv som mottaker av oralsex, vil kalle det forsiktig rettledning for best nytelse Endret 30. september 2008 av Confidence
Suzy Skrevet 30. september 2008 #24 Skrevet 30. september 2008 Når jeg leser det du skriver, så lurer jeg på om jeg har misforstått hele konseptet jeg...? :klø: Jeg trodde ærlig talt ikke det handlet om å suge, som i å suge skinnet av saken, men å etterligne følelsen av penetrering ved å ha penis i munnen og stramme rundt med lepper/munnhule for så å bevege munnen opp og ned.... Ja, jeg er definitivt skikkelig dårlig til å suge.
Confidence Skrevet 30. september 2008 Forfatter #25 Skrevet 30. september 2008 Når jeg leser det du skriver, så lurer jeg på om jeg har misforstått hele konseptet jeg...? :klø: Jeg trodde ærlig talt ikke det handlet om å suge, som i å suge skinnet av saken, men å etterligne følelsen av penetrering ved å ha penis i munnen og stramme rundt med lepper/munnhule for så å bevege munnen opp og ned.... Ja, jeg er definitivt skikkelig dårlig til å suge. Nå fikk jeg vondt!! ...suge av skinnet hørtes ut som litt vel mye suging. Men litt suging bør det være synes jeg (det viktigste er dog at tennene holder seg langt unna!! )...hmm burde nesten startet en egen tråd om det
Ginajannoo Skrevet 30. september 2008 #26 Skrevet 30. september 2008 Hmmm... smaken er som baken. Noen menn liker kunn slikking og leking med tungen, andre liker suging, andre liker at en drar i den mens en suger, atter andre likker ikke det... det er så forskjellig som det er menn der ute. første gang sex er jo ikke alltid den beste da, før en kjenner hverandre og hva en liker. Neste gang så forteller du henne hvordan du liker det, da ordner det seg nok skal du se.
Gjest Mannfred Skrevet 30. september 2008 #27 Skrevet 30. september 2008 Skjønner ikke hvor nytelsen måtte ligge i at hun lager maksimalt vakum?? Det er jo munnens friksjon, kombinert med at hun fører hånda opp og ned i takt med munnen, som gir nytelsen?
Gjest Gjest_ping_* Skrevet 30. september 2008 #28 Skrevet 30. september 2008 Synes det er litt komisk at du tar det så ordrett. Vi du si at når engelskmenn og andre engelsktalende får en blowjob, blåser dama da? Må si meg enig i at en det er variert bruk av munn og tunge som utgjør god oralsex
Gjest tannlaus men ikke rådlaus Skrevet 30. september 2008 #30 Skrevet 30. september 2008 Nå fikk jeg vondt!! ...suge av skinnet hørtes ut som litt vel mye suging. Men litt suging bør det være synes jeg (det viktigste er dog at tennene holder seg langt unna!! )...hmm burde nesten startet en egen tråd om det Altså med andre ord så kan jeg ta ut gebisset! :gjeiper:
Gjest Betty89 Skrevet 30. september 2008 #31 Skrevet 30. september 2008 Harregud kvinner, skjerp dere! Svar på spørsmålet til TS, istedenfor å gi kritikk! Til TS : Du har nokk truffet normale kvinner... Jeg kan ikke si jeg suger på den måten du mener
Suzy Skrevet 1. oktober 2008 #32 Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Nå fikk jeg vondt!! ...suge av skinnet hørtes ut som litt vel mye suging. Men litt suging bør det være synes jeg (det viktigste er dog at tennene holder seg langt unna!! )...hmm burde nesten startet en egen tråd om det Var vel en smule overdrevet fremstilt det der, men jeg er seriøs når jeg sier at jeg åpenbart ikke har skjønt konseptet om det er faktisk sug som er tingen og ikke friksjon. Jeg har ikke fått noen korreksjoner av de jeg har utført oralsex på i den retningen heller. Er det du som har spesielle ønsker Confidence, eller snakker vi muligens forbi hverandre og du mener noe annet enn jeg tror? Og ja - tenner holder man unna Endret 1. oktober 2008 av Suzy
Gjest Rayna Skrevet 1. oktober 2008 #33 Skrevet 1. oktober 2008 Nå fikk jeg vondt!! ...suge av skinnet hørtes ut som litt vel mye suging. Men litt suging bør det være synes jeg (det viktigste er dog at tennene holder seg langt unna!! )...hmm burde nesten startet en egen tråd om det Får du det kicket du trenger av å snakke om disse tingene nå? Hvis du bruker like mye tid med å snakke om suging med dama di, da tenker jeg nok at hun klarer å leve opp til dine forventninger.
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2008 #34 Skrevet 1. oktober 2008 Har alltid fått høre (og lest) at menn synes at de damene som bokstavelig talt suger, er dårlige til å suge... Så da tror jo vi damer på det. Sikker på at det er dette som er godt for de fleste menn??
Gjest Gjest_mann28_* Skrevet 1. oktober 2008 #35 Skrevet 1. oktober 2008 Herregud for en teit tråd. Håper ikke du dumper jenter kun fordi de er "dårlige" til å suge?? Tragisk! Ikke mindre teit enn de som dumper mannen grunnet liten pikk? Eller gjelder det kanskje andre regler for damer for hva som tragiske dumpegrunner?
Gjest Mysticgirl Skrevet 1. oktober 2008 #36 Skrevet 1. oktober 2008 De fleste menn som jeg har sugd har ikke likt den der vakumsugingen som du refererer til. Da de har vært følsomme for hard suging. Jeg bruker å prøve ut forskjellige, men de fleste jeg har erfaring med, kan like litt vakumsuging, men de liker mer masse spytt, tunge, deeptroaht, og at man bare bruker munnen ned og opp, mens man passe på at ikke tenner kommer borti, og gjerne runking kombinert innimellom eller samtidig Min erfaring da og jeg snakker åpent om sex Tror kanskje at det er du som er minde følsom på pikken enn de fleste andre menn? Er du omskjært?
Confidence Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #37 Skrevet 1. oktober 2008 Får du det kicket du trenger av å snakke om disse tingene nå? Hvis du bruker like mye tid med å snakke om suging med dama di, da tenker jeg nok at hun klarer å leve opp til dine forventninger. Kick? Les tråden du så skjønner du at jeg ikke har noe problem med å snakke om dette. Noe jeg da også gjør når jeg ikke er fornøyd med noe.
Confidence Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #38 Skrevet 1. oktober 2008 (endret) De fleste menn som jeg har sugd har ikke likt den der vakumsugingen som du refererer til. Da de har vært følsomme for hard suging. Jeg bruker å prøve ut forskjellige, men de fleste jeg har erfaring med, kan like litt vakumsuging, men de liker mer masse spytt, tunge, deeptroaht, og at man bare bruker munnen ned og opp, mens man passe på at ikke tenner kommer borti, og gjerne runking kombinert innimellom eller samtidig Min erfaring da og jeg snakker åpent om sex Tror kanskje at det er du som er minde følsom på pikken enn de fleste andre menn? Er du omskjært? Det var da veldig som dere er opptatt i vakumsuging Nå har det seg slik at jeg aldri har nevnt noe om det, men LITT sug Vakumopplegget er det noen andre som har dratt inn Og når det gjelder spytt, tunge, runking og alt det andre du nevner så er det en selvsagt ting også Mulig jeg skrev for dårlig i mitt første innlegg, men faktum er at ingen av de jeg har vært sammen med har sugd noe, ikke bittelitt en gang, før jeg har sagt noe sånt som "Kanskje du kan suge litt også, ikke for hardt men bare litt"....og da har det blitt bra, selvsagt sammen med alt det andre som hører til Forøvrig er det ingen av de jeg har snakket med dette om som har reist seg og bedt meg kjøpe støvsuger Nei, ikke omskjært. Nei, vil heller si jeg er følsom Endret 1. oktober 2008 av Confidence
Confidence Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #39 Skrevet 1. oktober 2008 Har alltid fått høre (og lest) at menn synes at de damene som bokstavelig talt suger, er dårlige til å suge... Så da tror jo vi damer på det. Sikker på at det er dette som er godt for de fleste menn?? Hvordan i skal jeg vite hva som er godt for de fleste menn?
Confidence Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #40 Skrevet 1. oktober 2008 Var vel en smule overdrevet fremstilt det der, men jeg er seriøs når jeg sier at jeg åpenbart ikke har skjønt konseptet om det er faktisk sug som er tingen og ikke friksjon. Jeg har ikke fått noen korreksjoner av de jeg har utført oralsex på i den retningen heller. Er det du som har spesielle ønsker Confidence, eller snakker vi muligens forbi hverandre og du mener noe annet enn jeg tror? Og ja - tenner holder man unna Vi snakker sikkert forbi hverandre Konseptet for meg er vel at det gjøres litt av hvert (alt som nevnt i denne tråden og litt til ), men at det innimellom suges litt også, ikke noe kraftige vakumgreier men bittelitt slik at leppene på den måten strammes enda mer om pikken enn det man klarer med bare å stramme leppene uten å suge. Mao handler det ikke så mye om det vakumet? som oppstår men det at munnen blir veldig hardt strammet rundt pikken Tenner er et kapittel i seg selv. Fy så lite godt det er med tenner skrapende ned langs.....*frysninger*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå