baloo Skrevet 1. oktober 2008 #41 Skrevet 1. oktober 2008 Sånn du forklarer det her confidence, synes jeg det høres helt normalt ut.. Jeg tror i hvertfall at det er det som er mest vanlig. Å ikke suge i de hele tatt synes jeg hørtes litt slapt ut..
Confidence Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #42 Skrevet 1. oktober 2008 Sånn du forklarer det her confidence, synes jeg det høres helt normalt ut.. Jeg tror i hvertfall at det er det som er mest vanlig. Å ikke suge i de hele tatt synes jeg hørtes litt slapt ut.. Jippi!!!
Gjest Mysticgirl Skrevet 1. oktober 2008 #43 Skrevet 1. oktober 2008 Det var da veldig som dere er opptatt i vakumsuging Nå har det seg slik at jeg aldri har nevnt noe om det, men LITT sug Vakumopplegget er det noen andre som har dratt inn Og når det gjelder spytt, tunge, runking og alt det andre du nevner så er det en selvsagt ting også Mulig jeg skrev for dårlig i mitt første innlegg, men faktum er at ingen av de jeg har vært sammen med har sugd noe, ikke bittelitt en gang, før jeg har sagt noe sånt som "Kanskje du kan suge litt også, ikke for hardt men bare litt"....og da har det blitt bra, selvsagt sammen med alt det andre som hører til Forøvrig er det ingen av de jeg har snakket med dette om som har reist seg og bedt meg kjøpe støvsuger Nei, ikke omskjært. Nei, vil heller si jeg er følsom Ok da er jeg med. Selvsagt bruker jeg å suge litt, trodde du mente sånn kjempemasse med kinnenn innhulet. Jeg suger også, bruker ikke kun munnen opp og ned nei.Men jeg vakumsuger ikke da.for de fleste menn forterekker ikke det, de jeg har erfaring med
Suzy Skrevet 1. oktober 2008 #44 Skrevet 1. oktober 2008 Vi snakker sikkert forbi hverandre Hmm... Ja, det kan tyde på det. Litt sug er vel en del av den naturlige variasjonen ville jeg tro. Men jeg skal jammen spørre kjæresten neste gang gitt.
Chianty Skrevet 1. oktober 2008 #45 Skrevet 1. oktober 2008 Takk for linken, men nå suger jeg sjelden (flere år siden nå ) så jeg fikk ikke annen nytte av den et at jeg ble litt småkåt Meget bra. tenkte den kunne gå til kvinnfolka da
Gjest GjestMann Skrevet 1. oktober 2008 #46 Skrevet 1. oktober 2008 Menn er som dere kvinner; forskjellige. Jeg liker ikke når det blir for hardt... Da gjør det fort vondt. Liker det roligere og mer varsomt. Men som tidligere nevnt, kommunikasjon er nøkkelen. Snakk med partneren og spør han hva han liker!
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2008 #47 Skrevet 1. oktober 2008 Artig det der med tenner X-en min liker det og jeg kan nærmest tygge på han i visse situasjoner. Kan bli intressant å se om jeg klarer legge av meg den vanen om jeg havner i et nytt forhold (selve "tyggingen" skal jeg nok fint klare slutte med, men å måtte få et nærmest fobisk forhold til å holde tennene borte kan bli noe nytt)
Confidence Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #48 Skrevet 1. oktober 2008 Artig det der med tenner X-en min liker det og jeg kan nærmest tygge på han i visse situasjoner. Kan bli intressant å se om jeg klarer legge av meg den vanen om jeg havner i et nytt forhold (selve "tyggingen" skal jeg nok fint klare slutte med, men å måtte få et nærmest fobisk forhold til å holde tennene borte kan bli noe nytt) Litt småbiting for å erte er ok...verre når tennene skraper borti hele veien på vei inn/ut....grøss..
Confidence Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #49 Skrevet 1. oktober 2008 Meget bra. tenkte den kunne gå til kvinnfolka da Hva var best? At jeg ble småkåt? :gjeiper: eller at jeg ikke hadde sugd på noen år?
Gjest Gjest_Blomst_* Skrevet 2. oktober 2008 #50 Skrevet 2. oktober 2008 Det er faktisk en ganske vesentlig del som ikke er blitt nevnt her!Størrelsen,Folkens...!!Jo større en mann er,dess vanskeligere og mer knotete blir d et...for ikke å snakke om kjevesmerter :gjeiper: 13-14 cm er perfekt lengde for meg,og 15-16 rundt..da får jeg et godt vakum,samtidig som det er plass til å la tungen leke:O)
Confidence Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #51 Skrevet 2. oktober 2008 Det er faktisk en ganske vesentlig del som ikke er blitt nevnt her!Størrelsen,Folkens...!!Jo større en mann er,dess vanskeligere og mer knotete blir d et...for ikke å snakke om kjevesmerter :gjeiper: 13-14 cm er perfekt lengde for meg,og 15-16 rundt..da får jeg et godt vakum,samtidig som det er plass til å la tungen leke:O) Det har du jaggu rett i! Kanskje jeg er for stor
Teriyaki Skrevet 2. oktober 2008 #52 Skrevet 2. oktober 2008 Jada, suger jeg. Men ikke så hardt. For min del handler det mer om å bruke musklene i både tunge og selve munnen, samt massere ballene. Men suger litt da, men ikke snakk om noe vakuumsuging. Har aldri fått negative tilbakemeldinger, bare veldig, veldig positive, så noe gjør jeg vist rett.
Heritære Skrevet 2. oktober 2008 #53 Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Hva jeg gjør er jo litt forskjellig fra mann til mann og også avhengig av tykkelsen, ikke lengden. Min erfaring er at i starten så er de fleste menn litt sensitive så jeg starter forsiktig. Når vi begge er litt "varme i trøya" så øker intensiteten og jeg strammer munnen ganske thight rundt penis noe som jeg veksler med alt det andre jeg gjør. Men, dess våtere, dess bedre (altså ingen fossefall selvsagt )Bruker ofte og spørre menn ut hva de liker best og gir klar beskjed at jeg ønsker tilbakemeldinger hvis det er noe de ikke liker eller ønsker mer av. Trodde litt intens suging var normalt jeg da, alle mine 4 menn som jeg har vært i langvarig forhold har likt det. Jisses, skrive med venstre hånd tar eviglang tid. Edit: skrivefeil Endret 2. oktober 2008 av Heritære
Titti72 Skrevet 2. oktober 2008 #54 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg gjør vel litt av alt. Jeg måtte prøve på en finger her for å sjekke hva jeg egentlig gjør, og definitiv så suger jeg en del. På flere forskjellige måter. Jeg pleier å følge med på gubbens bevegelser og pust, for han reagerer forskjellig hver gang. Noen ganger liker han det litt hardere/røffere en andre. Og da tilpasser jeg "jobben" etter hans rasksjon. Inntil vi går "videre", for da er jeg ikke så flink til å følge med lenger..... Fortsett og spør oss damer, for vi har svarene. Drit i de surmaga hurpene her inne, de er sure uansett hva du spør om.
girlnextdoor Skrevet 2. oktober 2008 #55 Skrevet 2. oktober 2008 Noen suger bare for å etterkomme ett ønske, andre suger av ren lidenskap..det er de som er best:p du har vel bare vært uheldig. hvis jeg først suger noen betyr det mennesket noe for meg, og da suger jeg like lidenskapelig som jeg kysser med den personen. men folk er forskjellige!
Gjest Gjest_kate_* Skrevet 2. oktober 2008 #56 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg suger definitivt når jeg suger Og jeg har utelukkende fått positiv feedback, blant annet blitt kåret til verdens beste opptil flere ganger (eller er det noe dere sier til alle kvinner? ). Menn har ganske varierende preferanser når det gjelder suging da, det som får en fyr til å komme på 10 sek funker ikke på neste osv. Men litt sug er alltid en del av repertoaret! Dere kan jo selv prøve å putte en finger i munnen. Godt? Litt kanskje.. Men prøv å suge litt! Bedre? Tenkte det. Ikke at en finger er det samme som en penis (litt mindre følsom kanskje, hehe), men det gir deg i hvert fall en følelse av hvordan mekanismene i munnen din fungerer under suging! Å suge på en finger er visstnok forøvrig det nærmeste vi kvinner kan komme til å innbille oss følelsen av å bli sugd Oh, nå fikk jeg plutselig et fullstendig nytt freudiansk syn på nabojenta som sugde på tommelen sin til langt inn i barneskolen.
Confidence Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #57 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg suger definitivt når jeg suger Og jeg har utelukkende fått positiv feedback, blant annet blitt kåret til verdens beste opptil flere ganger (eller er det noe dere sier til alle kvinner? ). Menn har ganske varierende preferanser når det gjelder suging da, det som får en fyr til å komme på 10 sek funker ikke på neste osv. Men litt sug er alltid en del av repertoaret! Dere kan jo selv prøve å putte en finger i munnen. Godt? Litt kanskje.. Men prøv å suge litt! Bedre? Tenkte det. Ikke at en finger er det samme som en penis (litt mindre følsom kanskje, hehe), men det gir deg i hvert fall en følelse av hvordan mekanismene i munnen din fungerer under suging! Å suge på en finger er visstnok forøvrig det nærmeste vi kvinner kan komme til å innbille oss følelsen av å bli sugd Oh, nå fikk jeg plutselig et fullstendig nytt freudiansk syn på nabojenta som sugde på tommelen sin til langt inn i barneskolen. Ser man det ja!! Nå kan alle de som har bedt skaffe meg støvsuger og kalt meg teit og gud vet hva bare gå hjem å legge seg Det med fingeren var faktisk et veldig godt eksempel, kjenner jo tydelig forskjell selv Nesten så det gikk for meg når jeg prøvde på min egen finger
Gjest Gjest_Anette_* Skrevet 3. oktober 2008 #58 Skrevet 3. oktober 2008 Vi snakker sikkert forbi hverandre Konseptet for meg er vel at det gjøres litt av hvert (alt som nevnt i denne tråden og litt til ), men at det innimellom suges litt også, ikke noe kraftige vakumgreier men bittelitt slik at leppene på den måten strammes enda mer om pikken enn det man klarer med bare å stramme leppene uten å suge. Mao handler det ikke så mye om det vakumet? som oppstår men det at munnen blir veldig hardt strammet rundt pikken Tenner er et kapittel i seg selv. Fy så lite godt det er med tenner skrapende ned langs.....*frysninger* Mannen min liker faktisk at jeg bruker tennene. Han liker å bli bitt litt i også. Dette er nok veldig individuelt, Confidence.
Confidence Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #59 Skrevet 3. oktober 2008 Mannen min liker faktisk at jeg bruker tennene. Han liker å bli bitt litt i også. Dette er nok veldig individuelt, Confidence. Helt sikkert Som med alt annet godt her i livet
Gjest Rayna Skrevet 3. oktober 2008 #60 Skrevet 3. oktober 2008 Kick? Les tråden du så skjønner du at jeg ikke har noe problem med å snakke om dette. Noe jeg da også gjør når jeg ikke er fornøyd med noe. ser du ikke har problemer å snakke om det. Det er det jeg synes kan være ditt problem. Du snakker for mye og med feil damer. Du bør snakke med dama som skal suge deg så slipper du å lure på om du har fått feil dame. Det er jo det du lurer på i tråden. Men på den annen side så er det ofte mye prat med mannfolk. Det er i kjeften det sitter som regel
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå