Gå til innhold

Suging

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Burde vel egentlig ha skrevet dette spørsmålet på Manneguiden, men den finnes jo ikke så jeg skriver det her jeg og håper på noen vettuge svar!

En ting som alltid har forundret meg er hvor dårlig så godt som alle jenter jeg har møtt er til å suge.

De aller fleste tar den gjerne i munnen, lukker leppene og fører den inn og ut. Greit nok i seg selv, men det er vel ikke suging er det det da?

For at det skal kalles suging så må man jo SUGE! slik at kinnene i alle fall beveger seg litt innover.

Spørsmålet til mennene skulle da vært :

Er dere enige i at det er mange som ikke kan suge skikkelig eller har jeg bare vært uheldig?

Her på KG må det vel bli :

SUGER dere ordentlig eller fører dere den bare inn og ut av munnen?

(ja jeg vet man kan gjøre ting med tunge osv, men det holdes utenfor akkurat nå :) )

Jeg håper jo at jeg bare har vært uheldig :)

EDIT : Må presisere at jeg selvsagt har sagt ifra når jeg har oppdaget at ting ikke blir gjort slik jeg helst øsnker det :)

Endret av Confidence
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_karianne_*
Skrevet
Burde vel egentlig ha skrevet dette spørsmålet på Manneguiden, men den finnes jo ikke så jeg skriver det her jeg og håper på noen vettuge svar!

En ting som alltid har forundret meg er hvor dårlig så godt som alle jenter jeg har møtt er til å suge.

De aller fleste tar den gjerne i munnen, lukker leppene og fører den inn og ut. Greit nok i seg selv, men det er vel ikke suging er det det da?

For at det skal kalles suging så må man jo SUGE! slik at kinnene i alle fall beveger seg litt innover.

Spørsmålet til mennene skulle da vært :

Er dere enige i at det er mange som ikke kan suge skikkelig eller har jeg bare vært uheldig?

Her på KG må det vel bli :

SUGER dere ordentlig eller fører dere den bare inn og ut av munnen?

(ja jeg vet man kan gjøre ting med tunge osv, men det holdes utenfor akkurat nå :) )

Jeg håper jo at jeg bare har vært uheldig :)

Herregud for en teit tråd. Håper ikke du dumper jenter kun fordi de er "dårlige" til å suge?? Tragisk!

Skrevet

Her tror jeg kanskje at nøkkelordet er kommunikasjon.. Man kan aldri vite hva slags preferanser en mann har når det kommer til suging, dersom han ikke sier noe om det. Hvorfor skal det være så vanskelig å si hva man liker?

For min egen del så gjør jeg litt av hvert, har vært borti en som ikke likte SUGING med bare inn-ut, så ingen menn er like..

Skrevet

Hvis jeg hadde kommet borti en jente som trodde at det og bokstavlig talt suge som bare det, så tror jeg det hadde blitt helt turnoff. Munnsex handler om våt munn, plus en god del friksjon som skapes med munnhule og lepper. Suging med masse vakum blir helt feil for meg. Og også for en del av mine kompiser når vi har drøftet det jenters munsex-evner, og hva som er best.

Tror du er litt sær sammenlignet med andre menn.

Skrevet

Gjorde du noe som helst for å hjelpe de på veien?

Eller bare satt du der og tenkte "litt sugekraft hadde vært fint ja" mens du tittet ned på det bobbende hodet hennes?

Du må snakke vettu gutten min. ;)

Jeg elsker å suge pikk (og for min del handler det mer om tungebruken enn hard sugekraft) og jeg har bare fått godord hittil, men det kan jo fint være at det finnes mange menn der ute som hadde hatet teknikkken min. Jeg har bare vært med tre, og har heldigvis hatt flaks med de på den kanten...

Skrevet (endret)
Herregud for en teit tråd. Håper ikke du dumper jenter kun fordi de er "dårlige" til å suge?? Tragisk!

Dumper noen? Hvor tok du det fra?

Hvis det er noen problemer i et forhold så snakker jeg om det.

Så også i disse tilfellene. Har da fortalt at sånn er ikke noe godt for meg, men hvis du gjør sånn så blir det bedre.

Endret av Confidence
Skrevet (endret)
Gjorde du noe som helst for å hjelpe de på veien?

Eller bare satt du der og tenkte "litt sugekraft hadde vært fint ja" mens du tittet ned på det bobbende hodet hennes?

Du må snakke vettu gutten min. ;)

Jeg elsker å suge pikk (og for min del handler det mer om tungebruken enn hard sugekraft) og jeg har bare fått godord hittil, men det kan jo fint være at det finnes mange menn der ute som hadde hatet teknikkken min. Jeg har bare vært med tre, og har heldigvis hatt flaks med de på den kanten...

Selvsagt sa jeg i fra, som jeg alltid gjør når det gjelder sex og andre ting.

Men FØR jeg blir sugd for første gang så føler jeg ikke at det er naturlig.

..og tungebruk og masse annet man kan gjøre med munnen hører jo selvsagt med, men det var ikke temaet her :)

Endret av Confidence
Skrevet

Det bryr jeg meg svært litel om egentlig...jeg orker hvertfall ikkke å være støvsuger og kjevepasient på en gang, det blir for voldsomt etter min smak.

Suging er ikke noe jeg driver med. Gidder ikke, det er kjedelig. Tror dere menn at kvinner har installert støvsuger i munnen sin?

Skrevet
Her tror jeg kanskje at nøkkelordet er kommunikasjon.. Man kan aldri vite hva slags preferanser en mann har når det kommer til suging, dersom han ikke sier noe om det. Hvorfor skal det være så vanskelig å si hva man liker?

For min egen del så gjør jeg litt av hvert, har vært borti en som ikke likte SUGING med bare inn-ut, så ingen menn er like..

Nei, nøkkelordet er ikke kommunikasjon :) Jeg spurte jo ikke hvordan jeg får endret noe :) Når jeg merker at det ikke er godt så sier jeg jo selvsagt ifra hvordan jeg liker det.

I tillegg spør jeg villig vekk hvordan jeg kan gjøre det best mulig for henne, men det er en annen sak.

Skrevet

Dette må jeg bare kommentere, før det kommer flere oppgulp fra sure kjerringer. Jeg kommer vanligvis ikke med slike krasse uttalelser, men dette begynner å bli typisk.

Hvorfor ikke svare mannen på det han spør om? Hvis ei jente hadde spurt om det samme mhp slikking, hadde det nok flommet over at trøstesvar og gode tips.

Jeg skjønner rett og slett ikke hvorfor enkelte kvinner er så til de grader i forsvar når en mann skriver her inne.

Beklager at jeg ikke svarer på spørsmålet ditt, Confidence, men jeg måtte bare kommentere likevel. ;)

-misa

Skrevet (endret)
Dette må jeg bare kommentere, før det kommer flere oppgulp fra sure kjerringer. Jeg kommer vanligvis ikke med slike krasse uttalelser, men dette begynner å bli typisk.

Hvorfor ikke svare mannen på det han spør om? Hvis ei jente hadde spurt om det samme mhp slikking, hadde det nok flommet over at trøstesvar og gode tips.

Jeg skjønner rett og slett ikke hvorfor enkelte kvinner er så til de grader i forsvar når en mann skriver her inne.

Beklager at jeg ikke svarer på spørsmålet ditt, Confidence, men jeg måtte bare kommentere likevel. ;)

-misa

Takk for den :)

Jeg skjønner heller ikke hvorfor jeg fikk de svarene jeg har fått, spørsmålet var da ikke så sært i forhold til mange andre tråder her inne :)

Trøstesvar og tips forventet jeg forøvrig ikke da jeg er rimelig trygg hvordan jeg liker det. Jeg bare lurte på om det jeg opplever var vanlig eller ikke :)

Endret av Confidence
Skrevet

Etter å ha lest ditt frustrerte innlegg i en annen tråd er du tilgitt ditt litt krasse svar :)

Skrevet

jeg har også vært borti det med at karer liker forskjellig, alt ifra en som faktisk ikke likte å bli sugd, og om det skulle suges så skulle det være tørt i munnen (rareste jeg har vært borti iallefall :o ) til de som skal ha det så hardt at jeg får vondt i kjeven.. hehe..

så det jeg har lært meg til er å heller begynne forsiktig, og øke på om karen utrykker det, for jeg mener det er bedre å begynne forsiktig, det er det ingen som har vondt av. bedre enn å begynne for hardt, så det blir vondt, om han ikke liker det hardt.. ;)

Skrevet

Hehe, kan ikke skjønne hvordan denne tråden skal kunne være så provoserende.. Skaff deg en støvsuger du liksom. Det er mange kvinnfolk som både liker, og er flinke til å suge (såvidt jeg har forstått det). :-)

Jeg har bare fått godord fra de jeg har sugd, og jeg bruker gjerne forskjellige teknikker mens jeg holder på. Men det er sjelden jeg suger uten å faktisk suge, i hvert fall litt.

Skrevet
Hehe, kan ikke skjønne hvordan denne tråden skal kunne være så provoserende.. Skaff deg en støvsuger du liksom. Det er mange kvinnfolk som både liker, og er flinke til å suge (såvidt jeg har forstått det). :-)

Jeg har bare fått godord fra de jeg har sugd, og jeg bruker gjerne forskjellige teknikker mens jeg holder på. Men det er sjelden jeg suger uten å faktisk suge, i hvert fall litt.

Mulig jeg traff et ømt punkt hos noen :fnise:

Forøvrig ser jeg jo av de to siste svarene at jeg nok bare har vært litt "uheldig", før rettledning :)

Skrevet

Til å begynne med når jeg skulle suge, så gikk det i å lage vakum, og suge som best jeg kunne. Endte med litt mindre sex enn det jeg kunne fått av den enkle grunn at jeg gjorde typen rimelig sår (mulig jeg ikke fuktet nok heller, man blir liksom litt tørr i munnen når man er nervøs ol). Mulig damene du har vært med har noe ala samme erfaring, og at det er slik sett du har vært uheldig?

Skrevet

Alle er vel forskjellige her som i alle andre tråder... Damen som "suger" deg skal jo ikke suuuuge sæden ut av deg slik at du får orgasme... Det er da ikke noe godt.

Gi meg derimot en dame som er god til å slikke på de følsomme stedene... Kose seg med den. Er hun god til å gjøre flere ting samtidig (alle damer kan jo det) så må hun gjerne bruke hendene litt samtidig. Og kanskje massere ballene mine. Så kan hun gjerne bevege munnen i noen tak over staken (ikke noe deep-throating altså). Og sånn må hun gjerne kose seg og variere.

Skrevet

Gap over en svær agurk, og prøv å "vakumsuge". Det er ikke så lett som man skulle tro.

Gjest Utlogget nå
Skrevet

Jeg har faktisk prøvd å suge ("vakumsuge") mange ganger. Problemet er bare det at det er utrolig slitsomt og ganske vanskelig. Jeg klarer bare holde på en veldig veldig kort stund, og kjenner det i kjeven etterpå. Kan hende jeg har feil teknikk, men får det i alle fall ikke så greit til.

Du kan jo prøve, som Gjest ovenfor, foreslo å "vakumsuge" en agruk. Kanskje du da forstår hvorfor vi ikke gjør det, eller du kan komme med tips.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...