Gå til innhold

Var det du som sa du elsket ham først?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Du er sammen med en fyr, dere har truffet hverandre nesten hverdag i forskjellige sammenhenger, i 2 måneder. Og han sier han beundrer deg, liker deg veldig og vil lære deg kjenne. Han ser for seg at han kjøper hus og alt som fører med det med deg. Men, han sier ikke han elsker deg?! :forvirret:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta det med skikkelig ro. Noen sier det ikke før det har gått mange år.

Skrevet

Siden han sier at han vil lære deg å kjenne høres det jo ikke ut som om dere kjenner hverandre godt nok til å elske hverandre, og det gjør man jo gjerne ikke etter to måneder heller.

Jeg og samboeren min har vært sammen i tre år, og ingen av oss har sagt de tre magiske ordene enda heller, men vi er kjempeglade i hverandre, og det sier vi også.

Så jeg ville ikke tatt det så tungt. :) Tenk heller over og gled deg over det han sier, fremfor å fokusere på det han ikke sier.

Skrevet

Jeg elsker deg betyr mye for meg, og jeg liker ikke at gutter slenger om seg med ordene.

Jeg sa det først til min forlovede da vi hadde vært sammen i 6 mnd. Vi var på ferie i Tyrkia og det følte veldig riktig å si det. Han sa det tilbake :)

Skrevet

Det kunne aldri falle meg inn å si jeg elsker deg til noen etter to måneder, for det er alt for kort tid. Man kjenner jo ikke hverandre skikkelig.

Min mann sa det først til meg, og da mener jeg vi hadde vært sammen i nesten fire måneder. Men jeg var fortsatt ikke klar for å si det, så han måtte vente i en del måneder til. Selv om jeg visste at følelsene mine for han var sterke, så betyr de ordene mye for meg og jeg sier de ikke før jeg er helt sikker på at jeg mener det. Og da må jeg ha kjent personen en god stund

Skrevet

Vi har visst om hverandre i 8 år og vært sammen i litt over 2 1/2 år nå. Jeg sa de tre magiske ordene i januar i år. Han svarte tilbake "Er det nå jeg skal si at jeg elsker deg også? Jeg tror at jeg elsker deg". Han vil egentlig ikke si det enda. Han synes det er så sterkt og personlig at han vil være helt sikker på det, selv om det kanskje ikke går an å være helt sikker. Han har alltid likt å ta det rolig og forsiktig. Jeg krever ikke å høre det tilbake asap, men så har jeg heller ikke sagt det siden. Det er ikke hverdagsord. Jeg vet hva jeg betyr for ham og omvendt. Det er det viktigste.

Skrevet

Da jeg og samboer ble sammen var vi bare 17 og 19 år gamle. På 1 måneds-dagen vår var han ute på byn med noen kompiser, og skrev i en melding at han elsket meg. Jeg syntes det var litt tidlig, men skrev at jeg elsket han også (selv om jeg nok var mest forelsket på det tidspunktet). Siden har vi sagt det til hverandre så og si hver dag... jeg synes også å elske er et veldig sterkt ord, men det er bare han jeg har sagt det til... men i motsetning til mange andre synes jeg ikke ordet mister sin betydning ved å si det ofte, så lenge du ikke sier det om alt/alle...

Men har venner som har vært sammen i 1-2 år uten å si at de elsker hverandre... men de er likevel uten tvil veldig glade i hverandre, så er nok veldig individuelt når man sier dette til hverandre...

Skrevet

Han sa han elsket meg først, når vi snakket om det etterpå kom det frem at begge hadde tenkt på det i flere uuuker, og bare lette etter en litt spesiell anledning å si det på.

Han fant en skjønn anledning. Jeg er veldig listeskriver, og hadde skrevet noen lister med gjøremål jeg hadde hengt opp for meg selv. Så roper han på meg, og sier jeg må komme tilbake og se på lista mi. Der hadde han ført på ett punkt "Fortelle jenta mi at jeg elsker henne". Det var ganske spesielt øyeblikk, og jeg tror akkurat det kysset var det beste jeg noensinne har vært borti. ^^

Det ble sagt etter at vi offisielt sett hadde vært sammen i nesten 3 måneder, praktisk sett 4-5 måneder, og kjent hverandre en god del lengre. Vi hadde vel vært samboere i ca 1,5 måneder da. Joda, det har gått ganske fort mellom oss, av diverse grunner, så vi er ikke akkurat representive for normalen. Men, jeg elsker ham, og jeg er ganske sikker på at han elsker meg også. De ordene er store for begge to, så selv om det gikk fort var det ikke mindre ekte.

Skrevet

Uff, jeg brukte fire år med x. Min nåværende sa det i går, vi har kjent hverandre i ett år og vært sammen i ca 10 mnd. Altfor tidlig for meg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...