Gjest Vibe.Jiliane Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 Har gledet meg til spillefilmen på TV2 - HVALER! Er det flere som skal se den? Jeg tror den blir bra! Etterpå skal jeg si hva førsteinntrykket av filmen var. Hva syns dere?
Gjest Portis Skrevet 29. september 2008 #2 Skrevet 29. september 2008 Er det en spillefilm altså? trodde det var en serie jeg .. Kommer ikke til å se på det, ikke helt sansen for slikt...mulig jeg titter innom nå og da bare i såfall
Silmarill Skrevet 29. september 2008 #3 Skrevet 29. september 2008 (endret) Klart jeg skal se denne Tror det er en serie ja, eller det ér vel en serie... Vanskelig å si noe nå egentlig, første episode er på en måte bare en slags inntro av resten selvom det også er ofte førsteinntrykk som kan avgjøre om fortsettelsen kanskje er bra Endret 29. september 2008 av Silmarill
Bianca Skrevet 29. september 2008 #4 Skrevet 29. september 2008 Synes den var helt grei jeg. Ikke bra, ikke dårlig. Ikke spesielt godt skuespill.
Søtpotita Skrevet 29. september 2008 #5 Skrevet 29. september 2008 Jau, det ser ut som ein lovande serie å fylgje med på i løpet av hausten og vinteren
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 29. september 2008 #6 Skrevet 29. september 2008 Så bare på det fordi at jeg er oppvokst på Skjærhalden, og det var veldig mange koselige gjensyn med sommeridyllen min. Men hva skuespill, handling og generell TV-seriekvalitet angår - mest ræva bortkasta timen foran boksen siden .. forrige norske drama-satsning. Det blir aldri bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå