Gå til innhold

Hva tenker dere gutter/menn

Fremhevede innlegg

Gjest Funderer...
Skrevet

Peder, tror du virkelig på det du selv sier nå?

At kvinner bare kan spre bena så får de pikk, og at vi dermed også tar i mot pikk, helt ukritisk?

Vet du, det er det største sludder jeg har hørt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Peder, tror du virkelig på det du selv sier nå?

At kvinner bare kan spre bena så får de pikk, og at vi dermed også tar i mot pikk, helt ukritisk?

Vet du, det er det største sludder jeg har hørt!

Nei, du misforstår meg. Det jeg prøver å si er at kvinner har ubegrenset adgang til sex, det krever ingen innsats. Jeg sier ikke at de dermed benytter seg av det ubegrenset og til enhver tid, langt ifra.

Kvinner (flest) legger mer betydning i relasjoner og forhold, på dette området er det ikke ubegrenset med 'tilgang'. Løse kvinner mangler ofte evnen og viljen til å anstrenge seg i på dette området, det er lettere og morsommere å søke nye madrasser og ny anerkjennelse. Menn (flest) skyr disse, hva skulle vel han ha å tilby som gjør at hun ikke bare flyr videre?

Skrevet
Vil også presisere at det å være avhengig av sex og trenge bekreftelese er noe helt annet enn å like å ha sex, og å være generelt kåt.

"Alle" liker jo å ha sex, og alle er kåte. Jeg synes ikke det er noen god "unnskyldning" for å ligge med mennesker du ikke engang kjenner. Man kan ikke høste frukta for tidlig bare fordi man har lyst på frukt.

Gjest Funderer...
Skrevet
"Alle" liker jo å ha sex, og alle er kåte. Jeg synes ikke det er noen god "unnskyldning" for å ligge med mennesker du ikke engang kjenner. Man kan ikke høste frukta for tidlig bare fordi man har lyst på frukt.

Og det er jo ikke det jeg sier! Det er det du leser i det jeg skriver. Men ved å presisere dette, så høres det ut som om jeg A) har pult rundt og B) trenger å forsvare det.

Jeg har verken eller...

Det jeg mener er at vi skal være forsiktig med å dømme folk etter antall partnere, altså etter selve tallet. Vi vet ikke deres bakgrunn for å ha hatt flere partnere enn det vi selv for eksempel har.

Det er forskjell på en som har vært i ett forhold hele livet, men som allikvel har hatt tredve partnere, det vitner om utroskap. Eller en som har hatt fire faste forhold og ti partnere... for eksempel.

Skrevet
Det er forskjell på en som har vært i ett forhold hele livet, men som allikvel har hatt tredve partnere, det vitner om utroskap. Eller en som har hatt fire faste forhold og ti partnere... for eksempel.

Hvor kom de ti partnerne fra da? Er det mennesker du har følt noe for og som betydde noe for deg?

Skrevet

Så hvis man har hatt mye betydningsfull sex, med mange partnere så forsvarer det at du er løs?

Skrevet
Så jeg som er 41, og har hatt rundt 20 sexpartnere på ca 25 år, er løs? Det er mindre en en partner i året, det.

Guskjelov at jeg omgås MENN og ikke snørrvalper som ikke har erfaring nok til å være trygge på seg selv.

Ja.

Dere som mener at det har mye og si hvor mange hun har hatt sex med, lurer jeg på: 1) Har dere hatt sex selv, med noen man er trygg på i et forhold?

2)Har dere hatt sex selv, med ONS eller lignende?

Hvis ja på begge spørsmål: Ser dere forskjell?

3) Tror dere at liten mengde sexpartnere gjør at en jente ikke vil/er i stand til å finne kjærligheten og bli hos han (Så pga at en jente har hatt endel sexpartnere er hun rett og slett ikke i stand til å satse på et forhold, og ikke noe å ta vare på?)

Jeg har sagt dette før, og sier det igjen: Noen her inne har lest litt for mange erotiske noveller fra 50-tallet.

Skrevet
Så hvis man har hatt mye betydningsfull sex, med mange partnere så forsvarer det at du er løs?

Om du kun har hatt sex med mennesker som betyr noe for deg, og fortsatt når et relativt høyt antall partnere vil jeg tro det er noe som skurrer i hodet på deg. Kan være at du har problemer med å komme for nær noen eller at du frastøteter deg alle du liker, og det er selvsagt også røde flagg.

Skrevet
Ja.

Dere som mener at det har mye og si hvor mange hun har hatt sex med, lurer jeg på: 1) Har dere hatt sex selv, med noen man er trygg på i et forhold?

2)Har dere hatt sex selv, med ONS eller lignende?

Hvis ja på begge spørsmål: Ser dere forskjell?

3) Tror dere at liten mengde sexpartnere gjør at en jente ikke vil/er i stand til å finne kjærligheten og bli hos han (Så pga at en jente har hatt endel sexpartnere er hun rett og slett ikke i stand til å satse på et forhold, og ikke noe å ta vare på?)

Jeg har sagt dette før, og sier det igjen: Noen her inne har lest litt for mange erotiske noveller fra 50-tallet.

1. Ja.

2. Ja, når jeg var ung og nysgjerrig.

Forskjell? Helt klart. ONS'ene angrer jeg på. De var elendige partnere og jeg hadde aldri vært intime med dem om jeg hadde vært edru. De jeg hadde følelser for bygget meg både som person og partner, og respekten var gjensidig. Der lærte jeg mye.

3. Alle er forskjellige, men jeg stoler mer på seriøse jenter. Et høyt antall partnere gjør deg ikke umiddelbart ekskludert, men det setter deg lavere på "listen", helt klart.

Gjest Funderer...
Skrevet
Hvor kom de ti partnerne fra da? Er det mennesker du har følt noe for og som betydde noe for deg?

Men kjære deg! Det var da bare et eksempel. Jeg personlig har ikke hatt sex med ti personer.

Poenget mitt er at det er et tall. Et tall sier i ytterste konsekvens veldig lite.

Jeg mener at sex hører hjemme i et forhold mellom to mennesker som er glad i hverandre, da er sexen som regel best og mest givende.

Samtidig vil ikke jeg kalle mennesker (eller kvinner, siden det er det vi snakker om ) løse basert på antall sexpartnere.

Gjest Snuppelitt
Skrevet

Da venninegjengen min begynnte å prate om sex fant vi ut at det ideele var å ha mindre en 10 partnere før man fant "denrette".

Nå 15 år senere

Vi er 10 jenter, det er 1 av oss som fant "den rette" på første forsø. de er lykkelig gift.

3 av oss har under 10 partnere før vi fant "den rette"

Kun en av oss vil jeg kalle "løs" hun har hatt over 150 partnere, men har idag en mann som elsker og respekterer henne uansett.

Resten av oss ligger på mellom 10-20 partnere.

Denne tråden ble for oss jentene en flott debatt under mnd sladremiddag.

Skrevet
Men kjære deg! Det var da bare et eksempel. Jeg personlig har ikke hatt sex med ti personer.

Poenget mitt er at det er et tall. Et tall sier i ytterste konsekvens veldig lite.

Jeg mener at sex hører hjemme i et forhold mellom to mennesker som er glad i hverandre, da er sexen som regel best og mest givende.

Samtidig vil ikke jeg kalle mennesker (eller kvinner, siden det er det vi snakker om ) løse basert på antall sexpartnere.

Neida, jeg er inneforstått med at vi snakker hypotetisk.

Noen mener sex ikke har noe å si, jeg mener det har det. Sex er for meg det mest intime vi mennesker kan dele med hverandre på det fysiske plan, og selv om jeg også blir kåt og kunne tenkt meg å ha et kjapt og uforpliktende knull noen ganger, så velger jeg å avstå. Jeg har vært der, har prøvd det noen ganger i ungdommen, og selv om det var godt der og da har det ikke gitt meg noe som helst i etterkant. Tvert om føler jeg at det "drar meg ned", at det går ut over min integritet og mitt selvbilde, og jeg ser ingenting galt i å stille de samme kravene til en evt partner.

Gjest Funderer...
Skrevet

Ah... Da sier vi vel egentlig akkurat det samme.

Men hva hvis en eventuell partner fant ut at du hadde pult rundt litt da du var ung, og brukte det mot deg, ville ikke du syns det var feil, all den stund du ikke er der nå?

Det er det jeg mener med å være fordømmende ut i fra antall.

For meg er det holdninger og verdier som betyr noe. Selv hadde jeg ikke sex før jeg var nesten midt i tyve-årene... Allikevel ville jeg aldri forventet det samme av en partner, jeg er tvert i mot ikke sikker på om det nødvendigvis er sunt å vente så lenge.

• 1 måned senere...
Gjest BedroomGangster
Skrevet

Jeg driter i det. Når vi gutta har mange sexpartnere uten å bli stemplet så burde jentene ha lov til det og. Bedre at en jente har "litt erfaring" enn at hun kun har gjort det et par ganger.

Så bare å kjøre på jenter;) Har inntrykk av at det er flest jenter som bryr seg om ei dame er "løs" eller ikke.

Skrevet
Jeg driter i det. Når vi gutta har mange sexpartnere uten å bli stemplet så burde jentene ha lov til det og. Bedre at en jente har "litt erfaring" enn at hun kun har gjort det et par ganger.

Så bare å kjøre på jenter;) Har inntrykk av at det er flest jenter som bryr seg om ei dame er "løs" eller ikke.

Signerer!

Skrevet

Det er vel fordi mange jenter liker gutter med erfaring, og mange gutter føler seg truet av jenters erfaring. Jeg synes det er helt naturlig at det er sånn, og skjønner godt hvorfor mange jenter og gutter vektlegger det når de velger seg kjæreste. Det er kanskje derfor det gjerne er litt aldersforskjell?

Gjest Gjest_p_*
Skrevet
Gjør da ingenting om dama har hatt sex før. Men hvis jeg må gå å rundt på et kjøpesenter å lure på om alle gutta hun hilser på har pult henne, vel da er det sayonara

Hva om dama er av den "sexy" typen å har fått på seg stort rykte selv om hun ikke har hatt mange sexpartnere? gir dere de en sjanse?

Gjest Gjest_gjesten_*
Skrevet
Hva om dama er av den "sexy" typen å har fått på seg stort rykte selv om hun ikke har hatt mange sexpartnere? gir dere de en sjanse?

Ja..;)

Skrevet

Jeg hadde nok vært litt tilbakeholden med det første, men det skulle ikke vært noe problem å overbevise meg dersom det ikke var sant. Jeg vet selv hvor tungt det er å måtte forsvare seg mot falske rykter, bli forhåndsdømt osv, men vi er nå tross alt ikke tankelesere heller. Jeg tror de aller fleste vil tro deg når du legger fram sannheten.

Gjest pure_girl
Skrevet

alle har sine meninger. Jeg kunne ikke vært sammen med en mann som har hatt mange tilfeldige sexual partnere. Som meg ser jeg på sex som veldig høytidlig og intimt og meget privat. Kunne aldri falle meg inn å ligge rundt bare for å få pikk.

Jenter som "bare må" ha pikk er løse. Samme med menn "som må bare" har fitte.

oppbrukte mener jeg... og skitent. Who knows where you have been....uff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...