Gå til innhold

Hva tenker dere gutter/menn

Fremhevede innlegg

Skrevet
Da mener jeg sånne jenter som har sex med den de ønsker når de ønsker, og nyter det. Ikke nødvenigvis hvem som helst!!

Påvirker dette hva du synes om henne når alt kommer til alt?

Om det påvirker meg må det være i postiv forstand isåfall. Det er flott at man får/har erfaring her i livet, ikke minst på det seksuelle området. Flott at man som menneske prioriterer å nyte...

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Ole_*
Skrevet

Var sammen med ei for en tid tilbake, hun hadde ikke vært sammen med mange sa hun, hun fortalte dette selv om jeg ikke spurte noe om det. Hun hadde også etter siste forhold testet seg for sykdommer hos legen.

Plutselig fikk jeg klamydia, og i forbindelse med dette fortalte hun at hun også hadde herpes. Så ble det til at hun hadde rotet mye rundt med ONS på byen likevel og ikke slik hun først fortalte. Hun var redd for at jeg skulle se på henne som en hore.

Uansett hvor mye hun elsket meg og beklagde at hun hadde løyet var jo tilliten mer eller mindre borte vekk og forholdet tok etterhvert slutt.

Å ligge rundt med allverdens mennesker etter tilfeldige treff på byen i fylla forteller en del om personligheten til personen spør du meg. Det har med selvrespekt å gjøre og om du er et voksent ansvarlig menneske.

Skrevet

Hvor løs en dame har vært før hun treffer meg, bryr jeg meg ikke særlig om. I hvert fall ikke hvis det er en stund siden. Om hun er løs etterpå, derimot...

Skrevet

Problemet med damer som har pult mange er at da blir gutten bare en i mengden.

Jeg har ikke lyst til å forelske meg i en jente som jeg vet liker å ligge med gutter uten forhold. Da betyr det at gutten forelsker seg i ei jente som bare puler en ny en dersom forholdet går dårlig.

Skrevet

Det er nok en korrelasjon mellom antall før og antall etter. Samtidig så er det endel damer som har pult rundt - gjerne i ung alder - og vet at man ikke finner meningen med livet slik. Det er jo ikke akkurat bare oppturer man opplever.

Skrevet

Ser poenget Gus. Ville mye heller giftet meg med en dame som har pult 30 stykker og så forteller at hun velger meg, enn ei jomfrujente som ikke har peiling på hva hun velger av partner eller hva hun driver med.

Men problemet mitt, - er jo at ei jente som har pult 30 stykker som regel har vært utro kanskje 10 ganger, vært i faste forhold kanskje 2-3-5 ganger, og hatt tilfeldige kanskje 15 ganger.

- Og de aller fleste på rus selvfølgelig. Kan man egentlig si at en jente da er troverdig når hun har hatt mange tilfeldige på rus, og disse mennene er jo noen hun aldri ville pult edru, - og kan man da stole på kvinner neste gang hun drikker?

Jomfrujenta er verre. Alle menn som tror de blir lykkelige av å bli sammen med en jomfru, burde bare vente til året etter, - når hun først har fått smaken på sex så er det svært få jenter som begrenser seg til en partner. Hun vet jo ikke engang om hun har funnet den riktige.

Hadde damer aldri angret på sex de har hatt så kanskje vi kunne stolt litt mer på dem.

Skrevet

På samme måte som du tenker på jomfruer, tenker jeg på damer som bare har vært i ett eller et par lengre forhold. Jeg foretrekker en dame som har benyttet seg av de mulighetene hun har og som vet at hun fremdeles har dem, men av fri vilje ikke ønsker å benytte seg av dem mer. Det essensielle er altså at hun har prøvd å pule rundt og derfor kjenner fordelene/ulempene. Om hun trengte 1 eller 25 elskere for å skjønne tegningen, gjør meg veldig lite.

Det handler nok om hvilke referanserammer man har. Jeg synes det er enklere å lese Oslo-damer med noenlunde lik bakgrunn som meg selv, enn det er å forstå bygdedamer og utenlandske damer.

Gjest andrassy
Skrevet

Dere som er så opptatt av antall:

Hvor mange er "for mange"? når jenta er 20 - 30 - 40....

Når spør dere om "hvor mange" hun har hatt seg med?

Skrevet (endret)

Det er vel ikke antallet som er viktig, men hvordan hun gjorde det. Dersom det var slik at hver gang hun kranglet med x-typen så gikk hun ut for å få kjærlighetbekreftelse av en en fremmed mann på fylla fordi "vi hadde så god kjemi" og "jeg følte at jeg kjente ham" og den sinnsvake "han skjønte jeg ble så betatt så jeg kunne ikke si nei) unnskyldningen damer bruker når de har fått seg et ligg.

Hvis dama har pult mange kamerater for eksempel, karer som er venner med hverandre så vil jeg jo lure. Dersom dama for eksempel har ligget med mange brødre så vil jeg jo spørre om det har en bakside. Om det kun er mennesker på fylla og på natta, eller om det skjer i edru tilstand med folk hun kjenner.

Ligger hun ofte med ukjente og fremmede eller er det folk hun har vært sammen med i lang tid?

Alle disse faktorer bør taes med i beregningen hvorvidt en dame er å samle på eller ikke. Antallet gir en indikasjon det er riktig, men skal man virkelig involvere seg med jenta så undersøker man litt nøyere selvsagt.

Endret av waco
Gjest Gjest_Ole_*
Skrevet

Kvinner som ligger mye rundt har som vane å ta "enkelt" på seg selv og forholdene de kommer inn i. Som regel varer de lengste forholdene 1 års tid da det er tiden for at forelskelsen gir seg og man må jobbe litt med forholdet.

Det forholdet jeg ønsker skal være sammen med noen som ikke ser enkelt på det og bare hopper videre når små problemer oppstår. Kvinner som ligger mye rundt har dette som vane og synes det egentlig er greit også. Jeg kan ikke se noe positivt med en slik kvinne i det lange løp, men fordømmer ikke livsstilen, det er et personlig valg. Det samme gjelder også for menn.

Skrevet

sånne damer er vel mer tidsfordriv føler jeg. Noen å leke med mens man er singel, i påvente av noe bedre.

Ikke alle jenter skjønner dette her. De blir like overrasket hver gang en gutt påpeker at de aldri kunne tenke seg å bli sammen med en hore, hver gang er det like store øyne og spørrende fjes.

Gjest andrassy
Skrevet
sånne damer er vel mer tidsfordriv føler jeg. Noen å leke med mens man er singel, i påvente av noe bedre.

Ikke alle jenter skjønner dette her. De blir like overrasket hver gang en gutt påpeker at de aldri kunne tenke seg å bli sammen med en hore, hver gang er det like store øyne og spørrende fjes.

nok en som holder seg med god gammeldags dobbeltmoral "JEG skal ha meg, og jentene skal være tilgjengelige for MEG, men når de er det så er det ikke gode nok for MEG". Jeg spyr.....

De spørsmålene jeg stilte var det tydeligvis heller ikke mulig å besvare - bare masse bla bla bla. Så jeg spør igjen:

Hvor mange er for mange - når jenta er 20-30-40?

Og når spør man om dette?

dere som er så skråsikre på jenters dårlige moral MÅ da ha evnen til å svare på dette?

Skrevet

Ole uttrykker det bra. Man vurderer en dames kvaliteter etter hvor mye man tror hun gidder å jobbe for forholdet når forelskelsen går over. Ett moment i vurderingen er hvor "løs" hun er. Men det er langt fra det viktigste.

Jeg synes det enkleste er å ligge litt bakpå i de innledende fasene og se hvordan dama reagerer. Endel damer får hetta når de ser at mannen ikke er dørgende forelsket, men kanskje til og med kommer til å avvise/dumpe dem. Da må de ha seg et raskt bekreftelsesligg med en eller annen taper for ikke risikere å miste ansikt. De skjønner ikke før senere at de var under vurdering og feilet testen.

Skrevet

Du er sjuk, Gus... Men det er sikkert damer som tenner på det også.

Er ikke laus noen som ikke er komfortable med hvor mange partnere de har hatt sjøl, og dermed juger om det, eller prøver dekke over....?

Gjest Purple Haze
Skrevet

Trist å se at utviklingen hos enkelte menn stagnerte et sted på 50-tallet.

Menn skal nyte sex, pule rundt og ha mye erfaring. Men hvem skal de da ha sex med, mens de venter på jomfruen de skal gifte seg med?

Når jeg innleder et forhold til en mann, har jeg null interesse av å vite hvor mange sexpartnere han har hatt før meg.

Men nå er jeg litt eldre enn 23 også da....:P

Skrevet

Purple Haze, ville en mann som har ligget med flere jenter du misliker Haze vært ettertraktet etter ditt skjønn?

Jeg hadde hatt store vanskeligheter dersom dama mi har pult på flere gutter i min omgangskrets, det ville vært kjipt og plutselig være samtaleemne på et nachspiel, eller det å føle seg truet av sjalusi når man egentlig ellers skulle hatt det gøy og moro.

Selv om du er jente så må du vel forstå dette her?

Skrevet
Da mener jeg sånne jenter som har sex med den de ønsker når de ønsker, og nyter det. Ikke nødvenigvis hvem som helst!!

Påvirker dette hva du synes om henne når alt kommer til alt?

Det er for så vidt greit at damer har sex når de har lyst, men jeg synes de bør finne seg en partner som de har over et visst tidsrom. Når damer ligger på kanskje 10 nye partnere (eller mer!) hvert år i flere år, så blir det ganske mange til slutt. Og hvis de absolutt skal ha sex med nye partnere til stadighet, så bør de i alle fall holde det for seg selv. Man vil ikke akkurat føle seg veldig spesiel der men ligger og jokker hvis man vet man er nr. 73 i rekken.

Gjest andrassy
Skrevet

Jeg gjentar:

Hvor mange er "for" mange- når jenta er 20-30-40?

Når stiller du spørsmålet om hvor mange hun har hatt sex med? På første date? etter at du har hatt sex med henne? lengre ut i forholdet?

Skrevet

Damer som ikke slutter å gnåle har hatt én for mange. Uansett.

Gjest Purple Haze
Skrevet
Purple Haze, ville en mann som har ligget med flere jenter du misliker Haze vært ettertraktet etter ditt skjønn?

Jeg hadde hatt store vanskeligheter dersom dama mi har pult på flere gutter i min omgangskrets, det ville vært kjipt og plutselig være samtaleemne på et nachspiel, eller det å føle seg truet av sjalusi når man egentlig ellers skulle hatt det gøy og moro.

Selv om du er jente så må du vel forstå dette her?

Forstår poenget ditt, men jeg har ikke oversikt over hvem som har pult hvem rundt omkring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...