Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #101 Skrevet 3. oktober 2008 Makan til bedreviter! Vel, jeg knullet meg gjennom de glade tyveårene med noen og femti partnere. Jeg levde livet og var singel. Jeg var attraktiv og glad i menn og enormt glad i sex. Men fast forhold,-nei takk. Men da jeg møtte min mann som 27 åring var jeg helt klar for å forplikte meg. Hvem godtar middels,han eller jeg?? Han visste ikke om hvor mange partnere jeg hadde hatt da vi møttes. han forelsket seg i meg uten å vite om mine partnere og da han fikk vite anntallet så utgjorde ikke det noen forskjell,han ville fremdeles ha meg. Han må jo være skrudd sammen helt feil Nå har vi giftet oss, fått barn og han vet at hans kone aldri kommer til å savne singellivet eller ons. Been there,done that. Livet har FASER. Jeg har en søster som er endel yngre og jeg håper hun storkoser seg nå når hun snart går inn i sine tyve år. Lev livet,kos deg og ta for deg av alle lekre fristelser. Du er bare ung en gang og det er bare å nyte det! Jeg får faktisk frysninger av hva du skriver. Jeg hadde ikke rørt deg med en pinne.
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #102 Skrevet 3. oktober 2008 Makan til bedreviter! Vel, jeg knullet meg gjennom de glade tyveårene med noen og femti partnere. Jeg levde livet og var singel. Jeg var attraktiv og glad i menn og enormt glad i sex. Men fast forhold,-nei takk. Men da jeg møtte min mann som 27 åring var jeg helt klar for å forplikte meg. Hvem godtar middels,han eller jeg?? Han visste ikke om hvor mange partnere jeg hadde hatt da vi møttes. han forelsket seg i meg uten å vite om mine partnere og da han fikk vite anntallet så utgjorde ikke det noen forskjell,han ville fremdeles ha meg. Han må jo være skrudd sammen helt feil Nå har vi giftet oss, fått barn og han vet at hans kone aldri kommer til å savne singellivet eller ons. Been there,done that. Livet har FASER. Jeg har en søster som er endel yngre og jeg håper hun storkoser seg nå når hun snart går inn i sine tyve år. Lev livet,kos deg og ta for deg av alle lekre fristelser. Du er bare ung en gang og det er bare å nyte det! Er du ærlig med deg selv nå? Du var ikke usikker og ville ha bekreftelse? Hva med kjønnsykdommer? Du mener søstra di bør følge i dine fotspor å ha seg med en haug av folk?
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #103 Skrevet 3. oktober 2008 Makan til bedreviter! Vel, jeg knullet meg gjennom de glade tyveårene med noen og femti partnere. Jeg levde livet og var singel. Jeg var attraktiv og glad i menn og enormt glad i sex. Men fast forhold,-nei takk. Men da jeg møtte min mann som 27 åring var jeg helt klar for å forplikte meg. Hvem godtar middels,han eller jeg?? Han visste ikke om hvor mange partnere jeg hadde hatt da vi møttes. han forelsket seg i meg uten å vite om mine partnere og da han fikk vite anntallet så utgjorde ikke det noen forskjell,han ville fremdeles ha meg. Han må jo være skrudd sammen helt feil Nå har vi giftet oss, fått barn og han vet at hans kone aldri kommer til å savne singellivet eller ons. Been there,done that. Livet har FASER. Jeg har en søster som er endel yngre og jeg håper hun storkoser seg nå når hun snart går inn i sine tyve år. Lev livet,kos deg og ta for deg av alle lekre fristelser. Du er bare ung en gang og det er bare å nyte det! Det er da mange menn som er slik, også. Som jente synes jeg ikke at det er tiltrekkende for meg, at menn er slik heller. Men jeg ville nok, om jeg var forelsket nok. Jeg liker best sex også med noen jeg kjenner,eller er litt tiltrukket av. Roter med flere ganger. Om min samboer kom og fortalte meg at han hadde holdt på slik før, hadde jeg fått sjokk- men hadde ikke gått fra han. Makan til idioti! Folk har FASER som du sier. Men å tenkt at andre skulle lære seg livets faser på min måte, er å tralle litt ned. Og i virkeligheten,Er det svært forskjellig på å være løs enn det er her inne.
Rimmern Skrevet 6. oktober 2008 #105 Skrevet 6. oktober 2008 En person med et slikt antall sexpartnere ville vært uaktuellt for meg. Og jeg mener da enten det er en mann eller en kvinne. Det viser en promiskuitet som jeg personlig ikke liker, og da ville jeg selvsagt ikke hatt en partner som har hatt så mange seksualpartnere at han/hun ikke har mulighet til å huske hver enkelt.
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2008 #106 Skrevet 6. oktober 2008 En person med et slikt antall sexpartnere ville vært uaktuellt for meg. Og jeg mener da enten det er en mann eller en kvinne. Det viser en promiskuitet som jeg personlig ikke liker, og da ville jeg selvsagt ikke hatt en partner som har hatt så mange seksualpartnere at han/hun ikke har mulighet til å huske hver enkelt. Akkurat derfor jeg aldri kommer til å si til min kjære hvor mange sexparntnere jeg har hatt. Jeg har gitt henne ett tall som er spiselig,jeg har aldri,kommer heller ikke til å spørre henne hvor mange hun har hatt. Selv om jeg vet at hun har vært ute en vinternatt før så vil jeg ikke vite antall.
sodapop Skrevet 6. oktober 2008 #107 Skrevet 6. oktober 2008 Akkurat derfor jeg aldri kommer til å si til min kjære hvor mange sexparntnere jeg har hatt. Jeg har gitt henne ett tall som er spiselig,jeg har aldri,kommer heller ikke til å spørre henne hvor mange hun har hatt. Selv om jeg vet at hun har vært ute en vinternatt før så vil jeg ikke vite antall. Hva er du redd for da? At hun dumper deg om du forteller sannheten? Vil du virkelig forandre det synet du har på din kjære om du plutselig fant ut at hun hadde vært med 15 flere enn det hun opprinnelig sa? Slike ting forbauser meg. Nå har ikke min mann hatt et veldig høyt anntall kvinner,men jeg har hatt en kjæreste som hadde vært veldig singel veldig lenge. Jeg visste det og jeg visste også at han slett ikke var noen jomfru. Men snill,morsom og sjarmerende var han Det var ikke hans anntall kvinner som var grunnen til at det ikke ble oss. Men selvfølgelig,om partnerens anntall kan få dere til å miste nattesøvnen så er det vel best å dra skyggeluen langt ned og late som om dere ikke vet det dere absolutt ikke vil vite.....
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2008 #108 Skrevet 6. oktober 2008 Hva er du redd for da? At hun dumper deg om du forteller sannheten? Vil du virkelig forandre det synet du har på din kjære om du plutselig fant ut at hun hadde vært med 15 flere enn det hun opprinnelig sa? Slike ting forbauser meg. Nå har ikke min mann hatt et veldig høyt anntall kvinner,men jeg har hatt en kjæreste som hadde vært veldig singel veldig lenge. Jeg visste det og jeg visste også at han slett ikke var noen jomfru. Men snill,morsom og sjarmerende var han Det var ikke hans anntall kvinner som var grunnen til at det ikke ble oss. Men selvfølgelig,om partnerens anntall kan få dere til å miste nattesøvnen så er det vel best å dra skyggeluen langt ned og late som om dere ikke vet det dere absolutt ikke vil vite..... Hva vet du om det? Vet flere som ikke sier det rette antallet til sin partner. Bruker det gammle ordtaket: Det man ikke vet, har man ikke vont av. Selvfølgelig gjelder det ikke alt! Som: Utroskap Skjule ting for den andre Kjenner jeg meg selv rett så ville jeg også vite hvem, i tillegg til hvor mange. Bor i tillegg i en liten by,ikke så kult å vite at man møter sikkert en som dama har hekka på. Nøyer meg med å la det ligge,å har det fint med det.
sodapop Skrevet 6. oktober 2008 #109 Skrevet 6. oktober 2008 Hva vet du om det? Vet flere som ikke sier det rette antallet til sin partner. Ja,godt mulig du vet om mange som lyver. Men de må jo være flau over fortiden sin.Eller forvente trøbbel om sannheten kommer frem. Jeg forventet ikke trøbbel og fikk det heller ikke. Jeg har vært singel i flere år enn min mann. Ergo har jeg hatt endel flere partnere enn det han har hatt. Dette synes han er logisk. Han har ingen grunn til å lyve om anntallet siden han vet at jeg bryr meg fint lite om han har hatt 15 eller 60.........eller 100 for that matter. Hvorfor lyve om anntallet når konen hans har et høyere anntall
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2008 #111 Skrevet 6. oktober 2008 Ja,godt mulig du vet om mange som lyver. Men de må jo være flau over fortiden sin.Eller forvente trøbbel om sannheten kommer frem. Jeg forventet ikke trøbbel og fikk det heller ikke. Jeg har vært singel i flere år enn min mann. Ergo har jeg hatt endel flere partnere enn det han har hatt. Dette synes han er logisk. Han har ingen grunn til å lyve om anntallet siden han vet at jeg bryr meg fint lite om han har hatt 15 eller 60.........eller 100 for that matter. Hvorfor lyve om anntallet når konen hans har et høyere anntall Folk har forskjellig holdninger om ting,sånne ting merker man normalt før man kommer så langt at man begynner å prate om dette. Hvorfor lage problemer for seg selv,dette er ting som ingen egentlig har noe med.
Rimmern Skrevet 6. oktober 2008 #112 Skrevet 6. oktober 2008 Selvsagt har det noe å si for mange, om partneren har hatt 2 eller 20 partnere tidligere. Det er muligens litt teit, men utvilsomt helt naturlig og menneskelig.
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2008 #113 Skrevet 7. oktober 2008 Jeg håper jeg aldri kommer ut for en/faller for en. Man bør være like i sitt syn på sex, de som ikke har noe problem med å leve sammen med ei som flere av kompisene har spruta over ansiktet (for å sette det på spissen..), hadde vel neppe noe problem med å gjøre det samme med x antall som singel. De som tenker som meg, at det skal være litt spesielt, finner seg forhåpentligvis ei med samme tankegang. Jeg tror det er viktigst å finne noen som har samme forhold og tanker om sex som seg selv, girlnextdoor, derfor får du i denne tråden noen svar du vil ha, og noen du ikke vil ha. Ingen av dem er feil, eller på andre måter unormale, folk er forskjellige, sånn er det bare
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2008 #114 Skrevet 7. oktober 2008 Jeg håper jeg aldri kommer ut for en/faller for en. Man bør være like i sitt syn på sex, de som ikke har noe problem med å leve sammen med ei som flere av kompisene har spruta over ansiktet (for å sette det på spissen..), hadde vel neppe noe problem med å gjøre det samme med x antall som singel. De som tenker som meg, at det skal være litt spesielt, finner seg forhåpentligvis ei med samme tankegang. Jeg tror det er viktigst å finne noen som har samme forhold og tanker om sex som seg selv, girlnextdoor, derfor får du i denne tråden noen svar du vil ha, og noen du ikke vil ha. Ingen av dem er feil, eller på andre måter unormale, folk er forskjellige, sånn er det bare Nettop derfor jeg ville løyet om antall parnere,er det en man liker veldig godt så sier man ikke ting som setter forholdet i fare.
Gjest Leken Skrevet 8. oktober 2008 #115 Skrevet 8. oktober 2008 Nettop derfor jeg ville løyet om antall parnere,er det en man liker veldig godt så sier man ikke ting som setter forholdet i fare. Å det å lyve setter ikke forholdet i fare?
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #116 Skrevet 8. oktober 2008 Å det å lyve setter ikke forholdet i fare? Hvordan skulle du bli tatt i den løgnen? Mest sansynlig er det bare du som vet hvor mange du har hatt sex med,om du holder deg til det tallet er det ingen som kan ta deg på det. Selvfølgelig er det ikke greit å lyge,jeg hadde tatt den løgnen for husfreden sin skylt.
Gjest jungel Skrevet 9. oktober 2008 #117 Skrevet 9. oktober 2008 Slik ser jeg på som løst!, Makan til frekkhet!
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #118 Skrevet 9. oktober 2008 Slik ser jeg på som løst!, Makan til frekkhet! Har du fått stt noen av disse videoene? Skeptisk til å måtte levne mailadressen for å få se,mailboksen kommer sikkert til å eksplodere av junkmail.
Gjest Leken Skrevet 9. oktober 2008 #119 Skrevet 9. oktober 2008 Hvordan skulle du bli tatt i den løgnen? Mest sansynlig er det bare du som vet hvor mange du har hatt sex med,om du holder deg til det tallet er det ingen som kan ta deg på det. Selvfølgelig er det ikke greit å lyge,jeg hadde tatt den løgnen for husfreden sin skylt. Hvis dette er noe du må lyve om, så er du vel heller ikke stolt av det? Og det å avsløre en slik løgn, er ikke vanskelig du har vel venner? Nei , jeg ville heller vært sammen med en som var ferdig med å være løs, en en løgner som var jomfru.
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #120 Skrevet 9. oktober 2008 Hvis dette er noe du må lyve om, så er du vel heller ikke stolt av det? Og det å avsløre en slik løgn, er ikke vanskelig du har vel venner? Nei , jeg ville heller vært sammen med en som var ferdig med å være løs, en en løgner som var jomfru. Jeg har ingen problemer med at jeg har høvla over 50+,det er heller dama som har det. Jeg mener,hvorfor fortelle noe hun ikke har vont av? Jeg har ikke for vane å Kiss/(Fuck) and tell!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå