Gå til innhold

Hva tenker dere gutter/menn

Fremhevede innlegg

Skrevet

Pul rundt så mye dere vil jenter, men det _kan_ straffe seg senere.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Hans_*
Skrevet
Hvis drømmegutten ikke hadde klart å se forbi antall sexpartnere jeg hadde hatt i, så hadde han ikke vært drømmegutten, jenter er faktisk mer en bare det de har mellom bena.

Det har vært nevnt rimelig mange ganger i denne tråden; psyken til en person påvirker antall/valg av sexpartnere og visa versa.

For all del; hvis du, som jente, mener du har ditt på det rene med "å være løs" og det er guttens feil at han faktisk setter spørsmålstegn med hvorfor du har hatt sex med så mange, da får du vær så god ha lykke til!

Du er jente og du kommer aldri til å vite hvordan menn tenker.

Skrevet
Det har vært nevnt rimelig mange ganger i denne tråden; psyken til en person påvirker antall/valg av sexpartnere og visa versa.

For all del; hvis du, som jente, mener du har ditt på det rene med "å være løs" og det er guttens feil at han faktisk setter spørsmålstegn med hvorfor du har hatt sex med så mange, da får du vær så god ha lykke til!

Du er jente og du kommer aldri til å vite hvordan menn tenker.

Jeg er jente og kommer aldri til å vite hvordan menn tenker, men du som gutt vet akkurat hvordan det påvirker enhver jente å ha sex med flere?

Og hvor mange sexpartnere man har er påvirket av psyken? Det er mulig, emn slik det er fremlagt av mange i denne tråden (ikke alle, men mange), så gjelder det bare jenter.

Og gutten kan gjerne sette spørsmål om hvor mange sexpartnere jeg har hatt, men at det skal være avgjørende for om vi skal ha et fast forhold,det sjkjønner jeg ikke, er det bare meg som synes det er rimelig blåst?

Da kan vi jo snu på flisa, og spørre gutta," hvor mange partnere har du hatt? over 5 sier du? beklager, men da kan vi ikke være sammen, for du er for ustabil psykisk, og rimelig løs, så pakk baggen din og stikk, din slye"

:sjokkert::murvegg:

Skrevet

Og angående hva menn tenker? Vel, de neandertalertankene en del utlyser her, jeg holder de ihvertfall ikke imot menn generelt, for jeg nekter å tro at det er en felles oppfatning, noe andre mannfolk her inne har bevist.

Gjest Gjest_kate_*
Skrevet
Og angående hva menn tenker? Vel, de neandertalertankene en del utlyser her, jeg holder de ihvertfall ikke imot menn generelt, for jeg nekter å tro at det er en felles oppfatning, noe andre mannfolk her inne har bevist.

Uff ja, jeg mister litt troen på menn her jeg sitter og leser.. Håper jeg aldri ender opp med en av disse typene her!

Men han ville vel ikke hatt meg uansett, jeg har jo tydeligvis en ganske svak psyke siden jeg har et sexliv som singel.

Nei, vi kvinner skal visst legge bånd på vår seksualitet slik pietister og menn i Viktoriansk tid prøvde å fortelle oss. En sterk kvinne er en kvinne med disiplin må skjønne. Sex er jo tross alt synd, og man er ikke sterk hvis man ikke motstår synden. Siden kvinner fra naturens side er svake og usikre, så burde vi kanskje vurdere å innføre kyskhetsbelte eller kvinnelig omskjæring slik at det er lettere for oss å beholde jomfrudommen til bryllupsnatten. Dersom vi har problemer med å finne en vi elsker og dermed får lov til å ha sex med, så kan vi jo bare trene og spise bra mat i stedet for å ha unaturlig fysisk kontakt med andre mennesker, så klarer vi oss utmerket! Man bør absolutt ikke ha et sexliv iallefall, for da vil man garantert ikke få en bra mann noensinne.

Nei, det var bedre tider i gamle dager når kvinnene holdt bena sine samlet. Synd dere ikke lever i den tiden lengre gutter.. dette utopiet av et samfunn hvor de fleste kvinner er rene og undertrykket (men hvor det selvsagt finnes flere horehus slik at den mannlige dobbeltmoralen får leve).

Gjest Gjest_Hans_*
Skrevet
Nei, det var bedre tider i gamle dager når kvinnene holdt bena sine samlet. Synd dere ikke lever i den tiden lengre gutter.. dette utopiet av et samfunn hvor de fleste kvinner er rene og undertrykket (men hvor det selvsagt finnes flere horehus slik at den mannlige dobbeltmoralen får leve).

Det har aldri handlet om avhold, DET HANDLER OM Å GJØRE VELOVERVEIDE RASJONELLE HANDLINGER. Hvordan tror du et samfunn fungerer hvis alle skulle hatt sex med hvem som helst bare dem hadde lyst.

Det finnes helt klart en rekke flotte damer i det Norske samfunn, uten tvil. De får det som de vil, og bruker sin kvinnelige fremtoning i stedet for å prøve å oppføre seg som en mann. MEN det finnes også en rekke frustrerte damer som "lever livet" i 20årene, ser ned på "prippne" damer, og sitter i midten av 30 årene singel og på randen til å bli ufruktbare.

For all del damer, det finnes en haug med single gutter for dere der ute, men dere vil aldri kunne oppnå deres sanne potensiale ved å være løssluppen! Hvis man ikke ønsker det beste for seg selv og sine, så kan man jo selvfølgelig godta middels.

Gjest Gjest_Hans_*
Skrevet

Dere må forstå at mange menn ikke ønsker å være sammen med ei dame som oppfører seg som en mann!?

Hvor attraktivt synes dere det er når en gutt oppfører seg "feminint"?

Gjest Gjest_helene_*
Skrevet
Dere må forstå at mange menn ikke ønsker å være sammen med ei dame som oppfører seg som en mann!?

Hvor attraktivt synes dere det er når en gutt oppfører seg "feminint"?

Jeg har en innbygget aversjon mot merkelapper og binære oppdelinger som maskulin/feminin, så har jeg ingen problemer med det - de uttrykkene eksisterer ikke for meg engang. Alle er fri til å konstruere sin personlighet slik de vil, uavhengig av om de har innover- eller utovertiss.

Jeg ser ikke hvorfor det skal være så "ukvinnelig" eller "maskulint" at kvinner har såkalt tilfeldig sex. Det er nettopp slike kjønnsnormer vi forsøker å bryte ut av, de har ingen hold i virkeligheten eller naturen men er en sosial konstruksjon.

Det med at dere ikke liker kvinner som "oppfører seg som menn" hørte vi første gang vi tok på oss en bukse, første gang vi snakket i en forsamling, første gang vi ba om høyere lønn, første gang vi valgte karriere foran barn, første gang vi inntok en lederstilling osv. Det er et fullstendig idiotisk argument for undertrykkelse basert på kjønn.

Men det er vel sånn du føler det da, og det er du fri til å gjøre. Jeg er sikker på at du vil finne en ubesudlet og kjempefeminin kone som kan løpe rundt og være barføtt og gravid i hagen din. Vi har alle forskjellige preferanser, og du representerer et av synene på "løse kvinner" som dessverre fremdeles eksisterer.

Men jeg er sjeleglad for at ikke alle menn tenker som deg!

Skrevet

Det snakkes en del om at kvinner og menn er så veldig forskjellige. Faktum er at det ikke eksisterer bevis på at evt. biologiske forskjeller mellom kjønnene har noen nevneverdig betydning lenger - i det hele tatt. Og uansett evt. forskjeller, så kan vi ikke legge føringer på hvordan menn og kvinner skal få lov til å oppføre seg ut i fra noe så usikkert, som selv de lerde strides om. Det ville også ganske enkelt være kjønnsfascisme. Slike holdninger finnes i overflod i samfunnet, og det eneste riktige vi kan gjøre er å forsøke å bekjempe dem.

Så, du "gjest" (som jeg egentlig ikke gidder ta seriøst, all den tid du ikke er seriøs nok til å bruke en ordentlig konto), jeg anbefaler deg å lese deg opp på litt annet enn gammeldags, konservativ literatur. LÆR deg litt, i stedet for å lete etter argumenter for det du allerede VIL finne belegg for.

Gjest Gjest_Hans_*
Skrevet
Jeg har en innbygget aversjon mot merkelapper og binære oppdelinger som maskulin/feminin, så har jeg ingen problemer med det - de uttrykkene eksisterer ikke for meg engang. Alle er fri til å konstruere sin personlighet slik de vil, uavhengig av om de har innover- eller utovertiss.

Jeg ser ikke hvorfor det skal være så "ukvinnelig" eller "maskulint" at kvinner har såkalt tilfeldig sex. Det er nettopp slike kjønnsnormer vi forsøker å bryte ut av, de har ingen hold i virkeligheten eller naturen men er en sosial konstruksjon.

Det med at dere ikke liker kvinner som "oppfører seg som menn" hørte vi første gang vi tok på oss en bukse, første gang vi snakket i en forsamling, første gang vi ba om høyere lønn, første gang vi valgte karriere foran barn, første gang vi inntok en lederstilling osv. Det er et fullstendig idiotisk argument for undertrykkelse basert på kjønn.

Men det er vel sånn du føler det da, og det er du fri til å gjøre. Jeg er sikker på at du vil finne en ubesudlet og kjempefeminin kone som kan løpe rundt og være barføtt og gravid i hagen din. Vi har alle forskjellige preferanser, og du representerer et av synene på "løse kvinner" som dessverre fremdeles eksisterer.

Helt greit for meg. Som nevnt tidligere, dere er fri til å gjøre akkurat hva dere vil. Liberalisering av rollefordelingen er akkurat hvor EN HAUG AV DERE er single den dag i dag, gutter er oppfører seg som frustrerte jenter, de blir nervøse og tør ikke gå etter det de vil.

Du har et rimelig skrudd syn på livet, hvis du trekker likhet mellom borgerlig frihet med å ha sex med hvem du vil.

Alt kommer ned til at jenter som oppfører seg løssluppent overfor menn, ikke har hatt sterke mannsfigurer i familien/barndom. Hvis ei jente er verdsatt fra tidlig stadiet og vet hvordan ordentlige menn oppfører seg overfor damer, så setter hun automatisk like kriterier til hennes fremtidige kjærester.

Grunnen til at jeg i det hele tatt gidder å diskutere dette, er fordi jeg synes for bra om kvinnen. De er helt fantastiske. Dama mi, er det beste i verden og hun vet det. Jeg er utelukkende dedikert til henne og støtter opp om henne. Bare det at hun har et solid referansepunkt i livet gjør at hun blomstrer uhemmet.

Det er bare kjipt for dere damer som puler rundt, sjansen for at dere vil oppleve en sterk relasjon til et annet menneske blir redusert jo mer dere upersonligifiserer sex.

Dere må brenne så mange BHer dere vil, gro mustasjer og være rebeller, men er det virkelig denne rollen dere ønsker å ha? Dere er i bunn og grunn damer, et individ med mer østrogen enn testosteron. Dette gir dere andre kvaliteter enn hva menn har.

Det er så ufattelig sjanseløst å være vitne til damer som prøver å undertrykke hvem de faktisk er i steden for å prissette det.

Gjest Gjest_Hans_*
Skrevet
Det snakkes en del om at kvinner og menn er så veldig forskjellige. Faktum er at det ikke eksisterer bevis på at evt. biologiske forskjeller mellom kjønnene har noen nevneverdig betydning lenger - i det hele tatt. Og uansett evt. forskjeller, så kan vi ikke legge føringer på hvordan menn og kvinner skal få lov til å oppføre seg ut i fra noe så usikkert, som selv de lerde strides om. Det ville også ganske enkelt være kjønnsfascisme. Slike holdninger finnes i overflod i samfunnet, og det eneste riktige vi kan gjøre er å forsøke å bekjempe dem.

Så, du "gjest" (som jeg egentlig ikke gidder ta seriøst, all den tid du ikke er seriøs nok til å bruke en ordentlig konto), jeg anbefaler deg å lese deg opp på litt annet enn gammeldags, konservativ literatur. LÆR deg litt, i stedet for å lete etter argumenter for det du allerede VIL finne belegg for.

Faktumet er at med liberalisering av kjønnsrollene, fra 1970 og frem til idag, har medført endeløs frustrasjon.

Menn vet ikke hvordan de skal oppføre seg overfor kvinner.

Kvinner vet ikke hvordan de skal oppføre seg overfor menn.

Når sist gav du en vakker dame et komplement, bare for å være hyggelig, i sosial sammenkomst? Hvor ofte reiser du deg for damer i det offentlige rom? Mange menn i dag er SJANSELØSE, og følgelig blir kvinnen usikre og skal prøve å sette seg inn i en "nye rolle".

Det Norske samfunn kan betraktes som rimelig homogent, men alikevel er det store sosiale forskjeller. Jeg kan garantere at et besøk i mine kretser ville fått deg til å tenke på din egen status/oppførsel som mann.

Skrevet

Jaja, deg om det. Men det er fint du har en kjæreste som verdsetter deg, og du henne.

Men jeg finner det ikke usansynlig at det er håp for oss andre å finne trofaste,gode kjærester også, fortrinnsvis noen som vil respektere oss for de vi e, ikke for fortiden vår.

Gjest Wolfmoon
Skrevet

"Det er så ufattelig sjanseløst å være vitne til damer som prøver å undertrykke hvem de faktisk er i steden for å prissette det. "

Akkurat som du prøver å gjøre ved å sette alle damer i samme bås mener du!? :klø:

Gjest Gjest_Hans_*
Skrevet
Men jeg finner det ikke usansynlig at det er håp for oss andre å finne trofaste,gode kjærester også, fortrinnsvis noen som vil respektere oss for de vi e, ikke for fortiden vår.

Som nevnt tidligere, det er en haug med gutter der ute for dere. MEN jenter må ikke tro at de at kan ha sex med hvem som helst, "for det betyr ingenting".

Man kan ikke sidestille tilfeldig sex med onani.

Alt handler bare om å ta ansvar for sine egne handlinger, og kunne argumentere for dem hvis det skulle ønskes.

Gjest Gjest_Hans_*
Skrevet
"Det er så ufattelig sjanseløst å være vitne til damer som prøver å undertrykke hvem de faktisk er i steden for å prissette det. "

Akkurat som du prøver å gjøre ved å sette alle damer i samme bås mener du!? :klø:

Det var ikke ment som en generalisering.

Var vel strengt tatt et svar til "helene". Jeg møter stadig vekk damer som hele tiden skal bevise at de er like gode eller bedre enn menn, og det funker ALDRI med mindre de spiller på sine kvinnelige attributter.

Skrevet

Er det noen forskjell på disse kvinnene?? Eller er begge typene like "løse"?

1: En kvinne som tilfeldig finner seg menn på byen, ONS

2: En kvinne som skaffer seg elsker/elskere , på nett f.eks. og har disse som faste sex-partnere frem til hun evt. finner sin utkårede

Skrevet

Madonna/hore komplekset, mannen velger å gifte seg med Fr Prippen, men så går han bak ryggen hennes og er utro med "Hora"

Fy skamme dere med så stor dobbeltmoral.

Man kan ikke sette et nr på om en person er "løs" eller ikke...

Vi jenter/damer må begynne å være trygge på vår seksualitet og glemme den gamledagse skammen. Vær stolt av sexlivet ditt, uansett antall partnere.

Skrevet

Jeg er intellektuelt helt enig i det du sier. Det bør være helt greit at kvinner har sex med akkurat hvem de vil. Men når jeg har prøvd å være sammen med kvinner som har hatt sex med mange så har det gått dårlig. Det har vært et problem for meg selv om jeg skulle ønske det ikke var det. Mener du at jeg skal undertrykke følelsene mine bare fordi dette objektivt sett ikke burde være et problem?

Jeg håper jeg kan utvikle meg i en retning der dette ikke har noen betydning, men sånn som saken står nå ville det vært veldig vanskelig for meg.

Skrevet
Er det noen forskjell på disse kvinnene?? Eller er begge typene like "løse"?

1: En kvinne som tilfeldig finner seg menn på byen, ONS

2: En kvinne som skaffer seg elsker/elskere , på nett f.eks. og har disse som faste sex-partnere frem til hun evt. finner sin utkårede

Synes ikke det å ha elsker/elskerinne er like "løst" som det å ha one night stands. Vet ikke om jeg synes det er løst i det hele tatt. Men jeg synes egentlig dette har mer med hvor ofte det skjer å gjøre, og hvor lite man legger i sex å gjøre. En ting er å dra masse på byen og en sjelden gang få full klaff med noen, bli superbetatt og så ender det i senga. En annen ting er å dra hjem med noen omtrent hver eneste gang man er på byen, som om hele formålet med byturen var å "få seg litt ny pikk/fitte".. Dette er syneg jeg er "løst" enten det er menn eller kvinner det er snakk om, og som nevnt i et tidligere innlegg, er jeg ikke noen fan av løse jenter. Jeg bygger ikke dette på gammeldagse kjønnsideologier, som sier at menn kan tillate seg dett, og kvinner kan tillate seg noe annet, men på at jeg vil ha en jente som har omtrent det samme forholdet til sex som jeg har.

Når det gjelder dette med å ta noen for det de er, og ikke se på fortiden, vil jeg spørre; har ikke disse to tingene en god del med hverandre å gjøre?

Skrevet
Madonna/hore komplekset, mannen velger å gifte seg med Fr Prippen, men så går han bak ryggen hennes og er utro med "Hora"

Fy skamme dere med så stor dobbeltmoral.

Man kan ikke sette et nr på om en person er "løs" eller ikke...

Vi jenter/damer må begynne å være trygge på vår seksualitet og glemme den gamledagse skammen. Vær stolt av sexlivet ditt, uansett antall partnere.

En god plass å starte, med tanke på trygghet, kan være å skille mellom hva som er film og hva som er virkelighet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...