Gå til innhold

Hva tenker dere gutter/menn

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg mener.. hvorfor skal man ikke kunne nyte et deilig knull på tross av at man er singel?

Takk gutter! :enig:

For et ekkelt språk du har...du gjør sex til noe skittent ved å bruke "K"-ordet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg har ikke dette så mye med moral å gjøre, men mer med hva jeg har erfart. Kvinner med et høyt antall tilfeldige sexpartnere over tid er overrepresentert når det gjelder psykiske problemer og personlighetsforstyrrelser. Og når det gjelder hvilke behov som har ligget til grunn for aktiviteten, så tror jeg det rent seksuelle har hatt en underordnet betydning.

Skrevet

Jeg er singel og ligger ikke med hvem som helst for det, tvert i mot er jeg kresen også der.. Får ut litt frustrajon med å " snillt dumpe en fyr i ny og ne" ( rammer ikke selvbildet hans, er veeeldig diskre.. er fornøyd slik, når jeg vil ha nye lekekamerater får jeg det, men frister meg ikke, for opptatt med mitt liv og mine aktiviteter for øyeblikket:)

Gjest Gjest_London_*
Skrevet

Hva som hører moderne tid til eller ikke spiller ingen rolle for mitt syn, sex er noe spesielt, og jenta skal være noe spesielt, ingen av delene blir spesielle dersom begge har hatt mange partnere fra før.

Skrevet
JEG LER MEG I HJEL HER JEG SITTER!

Du skal ha løssluppne damer rundt i nabolaget men gifte deg med en jomfru da eller...?

Fy faen så håpløst!

Applaus for den der Einar :klappe:

Det samme kan brukes som svar til samtlige som mener at en gutt kan være rundbrenner, men en jente kan ikke ha mer enn gjerne to(les; hest ingen) tidligere sexpartnere, for da er hun løs, ergo ikke noe å samle på.

Dere vil gjerne ha lett tilgang på sex med tilfeldige, men en kone, hun må ha vært tilnærmet avholden for å være bra koneemne.....hyklere...

Skrevet
Applaus for den der Einar :klappe:

Det samme kan brukes som svar til samtlige som mener at en gutt kan være rundbrenner, men en jente kan ikke ha mer enn gjerne to(les; hest ingen) tidligere sexpartnere, for da er hun løs, ergo ikke noe å samle på.

Dere vil gjerne ha lett tilgang på sex med tilfeldige, men en kone, hun må ha vært tilnærmet avholden for å være bra koneemne.....hyklere...

Gutter som puler rundt er håpløse, men ikke like håpløse som ei jente som puler tilsvarende!

Gutter og jenter er anatomisk designet helt forskjellig. Uansett likestilling; en seksuell akt for en gutt kan aldri sammenlignes med ei jentes. Ei jente kan skape liv i sin kropp. Sex for ei jente er mye mer kompleks enn for en gutt.

En mann kan være far til 1000 unger, men ei dame kan ikke være mor til 1000.

Skrevet
Gutter som puler rundt er håpløse, men ikke like håpløse som ei jente som puler tilsvarende!

Gutter og jenter er anatomisk designet helt forskjellig. Uansett likestilling; en seksuell akt for en gutt kan aldri sammenlignes med ei jentes. Ei jente kan skape liv i sin kropp. Sex for ei jente er mye mer kompleks enn for en gutt.

Hva har nå det med saken å gjøre da?

Til opplysning, en jente vil ikke ha sex med det formålet å bli gravid, vel, ikke vanligvis ihvertfall, prevansjon er en fin ting, hørt om det forresten? :ironi:

SÅ, hvis du ser bort ifra ungelagingen, hvorfor skal anatomien ha så mye å si på den seksuelle akten? Fordi jenten har innovertiss, mens gutten har utovertiss?

Så på jenten kan det merkes om hun har hatt sex før, er det derfor? Hvis hun er avholden, så er hun trangere for gutten, er det poenget du vil frem til?

Dessuten, beklager, men en gutt som har "1000" unger, ville ikke hatt mye sjanse hos meg, sjansen for ekle kjønnssykdommer er da så i overkant at det ikke er verdt det.

Skrevet

Som kvinne er jeg usikker på om mitt innlegg i denne debatten er interessant, men jeg vil presiserer at jeg for min del ikke vil ha en mann som bryr seg om mine antall sexpartnere.

Hvis kvinner fortsetter å være redde for dette - ja da er det fritt fram for menn også å bry seg..

Skrevet

En gutt kan skape liv i en annen persons kropp. Av respekt for andre menneskers kropper boer gutter vaere er aerbare seksuelt, paa samme nivaa som man mener jenter skal vaere aerbare. Eller man slutter aa bry seg med hvor mange noen har hatt sex med...

Skrevet

Er en samtale om tidligere antall sexpartnere vanlig å ha i et forhold?

Kan ikke husket å noensinne ha hatt denne samtalen med en kjæreste, bortsett fra den første da, som selvfølgelig fikk vite at jeg var jomfru.

Skrevet
For meg har ikke dette så mye med moral å gjøre, men mer med hva jeg har erfart. Kvinner med et høyt antall tilfeldige sexpartnere over tid er overrepresentert når det gjelder psykiske problemer og personlighetsforstyrrelser. Og når det gjelder hvilke behov som har ligget til grunn for aktiviteten, så tror jeg det rent seksuelle har hatt en underordnet betydning.

Mennekser med psykiske problemer og personlighetsforstyrrelser skal også ha sin mulighet til å oppleve kjærlighet. Er man ikke sterk nok til å takle at den andre personen har en fortid, har han/hun i mine øyner reduserte evner til å føle empati, solidaritet og respekt. Dette er basiskrav mennesker burde ha for hverandre, mener jeg.

Gjest Gjest_Mann_*
Skrevet

Da spør jeg dere jenter: er det greit for dere at mannen er lavere enn dere, at han er svakere enn dere, at han bruker sminke og går i kjole? Sannsynligvis ikke, fordi det bryter med det å være mann og det dere tenner på. Dere skal ikke unnskylde dere for det; det er en ærlig sak.

På samme måte bryter det med ekte kvinnelighet å være seksuelt løssluppen. Det de aller fleste menn tenner på er en jente som de kan beskytte og som er forholdsvis uskyldig. Ikke til det ekstreme (hun trenger ikke være jomfru, akkurat som mannen ikke behøver å være huleboer), men hun bør ikke ha pult halve byen.

Skrevet
Mennekser med psykiske problemer og personlighetsforstyrrelser skal også ha sin mulighet til å oppleve kjærlighet.

Så du mener man skal bli sammen med folk av veldedighetsgrunner?

Skrevet
Det samme kan brukes som svar til samtlige som mener at en gutt kan være rundbrenner, men en jente kan ikke ha mer enn gjerne to(les; hest ingen)

Hvorfor blander du inn hester? :tristbla:

Skrevet
Hvorfor blander du inn hester? :tristbla:

Vanskelig for deg å legge til en L slik at det står helst?

Skrevet

Folk må gjøre hva de vil, men personlig så tror jeg mennesker som ligger med andre ukritisk vil bli følelsesmessige avstumpet etter en viss tid.. hvis ikke mangler de evne til egenverd og moral..

veldig fordomsfullt dette her, men tror det er noe i det..

Skrevet
Folk må gjøre hva de vil, men personlig så tror jeg mennesker som ligger med andre ukritisk vil bli følelsesmessige avstumpet etter en viss tid.. hvis ikke mangler de evne til egenverd og moral..

veldig fordomsfullt dette her, men tror det er noe i det..

Jeg er forsåvidt enig i at man ikke bør være helt ukritisk i å ligge med andre, men det er forskjell på en ny hver kveld, og en ny i året (for å dra det veldig langt).

Jeg ser ikke problemet med en som har det litt gøy av fri vilje hver helg eller annenhver, men kan være enig i at over tid vil det kanskje lønne seg å finne noe fast. Men det gjelder både gutter og jenter. De fleste av oss har behov av ymse slag, så å gå avholden i XX år for å vente på "den rette som skal vare resten av livet", og alle jeg vurderer underveis får ikke sex med meg, ingen ring-ingen sex, funker kanskje for noen, men de fleste funker ikke dette for.

Og det inkluderer i høyeste grad gutter. Hvis alle jenter skulle være så avholden som mange gir utrykk for at de ønsker dem, så ville de færreste gutter fått seg noe før ekteskap.

Så; liten oppsummering; gutter som har ons og tilfeldige partnere, eller har hatt det noensinne, evt dumpet dama til fordel for en ny en, bør ikke komme og slenge med leppa ovenfor jenter som har eller har hatt "for mange" forskjellige partnere, dere er/har vært med å å legge denne statistikken selv, dere og alle andre med samme mentalitet.

Gjest Glad i sex eller ikke?
Skrevet

Litt rart at menn helst vil ha en dame som så og si aldri har hatt sex før, og i etterkant blir sur over for lite sex i forholdet. Jeg er sammen med en mann som klager over mine tidligere patnere. Derimot er han strålende fornøyd med at jeg er veldig glad i sex! X-n hans hadde svært få tidligere partnere, og mangel på skikkelig sexliv var vel en av grunnene det forholdet ikke varte... Menn kan ikke alltid få i pose og sekk! Samme gjelder forsåvidt på matfrontet. De vil ofte at jenter skal spise hva de vil og ikke sitte der med salaten sin, men de forventer og at de er slanke og pene..... Dette innlegge er skrevet ut i fra egene erfaringer og er ikke ment dømmende ovenfor alle andre flotte menn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...