Gå til innhold

Hva tenker dere gutter/menn

Fremhevede innlegg

Skrevet

Da mener jeg sånne jenter som har sex med den de ønsker når de ønsker, og nyter det. Ikke nødvenigvis hvem som helst!!

Påvirker dette hva du synes om henne når alt kommer til alt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har jobbet som dørvakt i x antall år. Vi er edru når andre er full og observerer mye rart i jobben. Min def på løse jenter/kvinner er de vi til stadighet må vise ut fordi vi finner dem med forskjellige mannfolks hender nede i trusa inne i lokalene, eller når buster de på ett toalett med en mann og en annen rett før vi stenger. Og det er ofte de samme som går igjen.

Jenter/kvinner som vi ser forsvinner hjem med forskjellige menn i løpet av kvelden/natten ser jeg ikke som løse så lenge de ikke har en partner som sitter hjemme og passer barna(ser de også). Ser de som spenstige livlige jenter/kvinner og det regner ikke jeg som løse. Synes det er helt greit jeg. Det er jo det vi mannfolk har lyst til så hvorfor skal ikke jenter/kvinner gjøre det samme?? (Ps bor på en liten plass så mye er gjennomsiktig)

Gjest mrpresident
Skrevet

Helt klart.

Kanskje ikke min omgangskrets er representativ for resten av Norges gutter, men vi setter helt klart krav til jentene vi omgås. Ikke urimelige krav. Men krav som reflektere hva vi faktisk ønsker med ei jente. Ei som skal være dedikert og trofast ved vår side, og følgelig være en god mor til våre barn. Med god mor så mener jeg ei jente som er fysisk og psykisk tilfredsstillende.

Alt i livet handler om måtehold, og den gyldne middelvei.

Bare se på jenter som er pene og får mye oppmerksomhet i f.eks. ungdomsskolen, og følgelig ikke klarer å takle denne oppmerksomheten på en bra måte; de blir rimelig utkjørte og lite attraktive senere i livet.

Så ja, på vegne av meg selv og mine venner, jenter som er løse på er ikke noe å samle på!

Skrevet
Da mener jeg sånne jenter som har sex med den de ønsker når de ønsker, og nyter det. Ikke nødvenigvis hvem som helst!!

Har jobbet som dørvakt i x antall år. Vi er edru når andre er full og observerer mye rart i jobben. Min def på løse jenter/kvinner er de vi til stadighet må vise ut fordi vi finner dem med forskjellige mannfolks hender nede i trusa inne i lokalene, eller når buster de på ett toalett med en mann og en annen rett før vi stenger. Og det er ofte de samme som går igjen.

Jenter/kvinner som vi ser forsvinner hjem med forskjellige menn i løpet av kvelden/natten ser jeg ikke som løse så lenge de ikke har en partner som sitter hjemme og passer barna(ser de også). Ser de som spenstige livlige jenter/kvinner og det regner ikke jeg som løse. Synes det er helt greit jeg. Det er jo det vi mannfolk har lyst til så hvorfor skal ikke jenter/kvinner gjøre det samme?? (Ps bor på en liten plass så mye er gjennomsiktig)

Hvis det er snakk "løs" i den definisjonen som Gjest nevner i del to av sitt innlegg så påvirker det ikke meg i det hele tatt, i alle fall ikke negativt.

Synes det er flott med jenter/kvinner som er glad i sex og som nyter det.

Har forøvrig ikke helt sansen for ordet "løs" i slike sammenhenger da jeg får assosiasjoner til gamle dager da sex var synd.

Skrevet (endret)
Hvis det er snakk "løs" i den definisjonen som Gjest nevner i del to av sitt innlegg så påvirker det ikke meg i det hele tatt, i alle fall ikke negativt.

Synes det er flott med jenter/kvinner som er glad i sex og som nyter det.

Har forøvrig ikke helt sansen for ordet "løs" i slike sammenhenger da jeg får assosiasjoner til gamle dager da sex var synd.

Hva skal man kalle det da? frigjort? hehe =)

Endret av girlnextdoor
Skrevet
Hva skal man kalle det da? frigjort? hehe =)

Du burde hvertfall ikke ha kalt det "løs"...det er jo gammeldags og tåpelig.

Hva med selvbevisst?

Gjest Gjest_lars_*
Skrevet

Jenter som vet hva de vil ha og går inn for å få det kan jeg ikke beskrive som løse, men de som ligger rundt med gutter de egentlig ikke har lyst på har jeg ikke særlig respekt for nei...

Jenter er løse og gutter er rundbrennere. Det er urettferdig, men det er sexmarkedet også.

Skrevet (endret)

Jeg blir glad når jeg leser at dere gutter/menn ikke ser ned på kvinner som vet å nyte sex :)

Jeg mener.. hvorfor skal man ikke kunne nyte et deilig knull på tross av at man er singel?

Takk gutter! :enig:

Endret av Envy
  • Liker 1
Skrevet

Det kommer litt an på. Hvis de har sex med mange fordi de søker bekreftelse så er det kroken på døra for min del.

Hvis de har hatt sex med hele vennegjengen er jeg også skeptisk. Det ville rett og slett ikke vært noe kult å vite at mange i omgangskretsen hadde hatt seg med henne. Jeg ville tenkt på det hele tiden når jeg så dem.

Jeg mener ikke at kvinner (eller menn) skal være avholdende når de ikke er i et forhold, men det jeg prøver å si er at det kan bli for mye.

Skrevet

Jenter må da få lov til å ha sex så mye de vil.

Ord som løs, fellesmadrass osv. henger igjen fra en tid jeg hadde håpet var forbi.

Skrevet

Med den definisjonen du nevner så synes jeg det er helt OK. Menn gjør det - hvorfor ikke damer????

Skrevet

Helt topp! Syns det burde vært mer løssluppne jenter i Norge. Der har vi mye å lære av utlandet.

Men jeg ville aldri giftet meg med ei dame som har hatt mange sexpartnere

Skrevet
Helt topp! Syns det burde vært mer løssluppne jenter i Norge. Der har vi mye å lære av utlandet.

JEG LER MEG I HJEL HER JEG SITTER!

Du skal ha løssluppne damer rundt i nabolaget men gifte deg med en jomfru da eller...?

Fy faen så håpløst!

Skrevet
JEG LER MEG I HJEL HER JEG SITTER!

Du skal ha løssluppne damer rundt i nabolaget men gifte deg med en jomfru da eller...?

Fy faen så håpløst!

Gjør da ingenting om dama har hatt sex før. Men hvis jeg må gå å rundt på et kjøpesenter å lure på om alle gutta hun hilser på har pult henne, vel da er det sayonara

Skrevet

Støtter denne.

Finner jeg ut at ei potensiell dame har en ufin fortid, så dropper jeg henne utelukkende. Jeg synes det forteller en hel del om personligheten hennes. Ikke noe å spare på.

Skrevet
Finner jeg ut at ei potensiell dame har en ufin fortid, så dropper jeg henne utelukkende. Jeg synes det forteller en hel del om personligheten hennes. Ikke noe å spare på.

Hva er 'ufin fortid'? Og hva forteller det evt om personlighet?

Synes det høres sterkt ut å evt droppe noen man virkelig er forelsket i og kommer overens med pga fortid.... Selvom...jaja, forstår det kanskje litt? Men er glad for at kjæresten min ikke tenkte sånn; da hadde vi ikke feiret 10 år sammen og hatt to barn idag... (jeg har nok hatt en 'ufin fortid'...!)

Skrevet

Ok.. Etter en kort screening av svarene her så er det ingen som påstår følgende, selv om jeg våger å påstå det:

Menn vil ikke ha kvinner som har hatt sex med "flere enn to" fordi da , samtidig som det for menn fortsatt er et statussymbol.

Verden er ikke mye forandret de siste 20 - 30 - 40 - 50 årene.

Skrevet
Hva er 'ufin fortid'? Og hva forteller det evt om personlighet?

Synes det høres sterkt ut å evt droppe noen man virkelig er forelsket i og kommer overens med pga fortid.... Selvom...jaja, forstår det kanskje litt? Men er glad for at kjæresten min ikke tenkte sånn; da hadde vi ikke feiret 10 år sammen og hatt to barn idag... (jeg har nok hatt en 'ufin fortid'...!)

Ufin fortid er i denne sammenheng mange sex partnere..

En kvinne som har tilfeldig sex med mange folk er i mine øyne et svakt menneske.

"Løse jenter" er som regel single jenter. Single jenter har en tendens til å bli frustrerte og trenger bekreftelser. Det er her personligheten kommer inn i bildet. Hvis ei jenter klarer å gå igjennom singeltilværelsen med hode klart og ikke legge seg flat for å få bekreftelse, så er det ei sterk dame.

Jentene jeg faller for er fokusert og målrettet. De får ut frustrasjon og løslatt endorfiner ved hjelp av trening og bra mat. De tar stolthet i sitt utseende, og går ikke rundt i joggebukser til enhver anledning. De er i markedet etter potensielle kjærester, men de hopper aldri i senga med gutter de ikke har datet en måned.

Det er slik alle jenter ønsker å være; å ha kontroll over sitt eget liv. Disse jentene blir nok kategorisert som "prippne" av "løse" jenter.

Jeg sier ikke alle gutter er som meg, men jenter som ønsker å kapre en "bra"(les: ordentlig, disiplinert, dedikert) mann, brenner mange broer med å ha mye tilfeldig sex.

Skrevet

Mange partnere er uansett ikke noen fordel, om du er løs eller ei. Jeg har ikke respekt for svake (løse) jenter, men samtidig føler jeg meg utrygg på sterke jenter (sexnytere, rundbrennere). Og om du har ligget med vennene mine er det nada fra meg, om jeg ikke har ligget med dine venner også da, ville uansett vært et veldig spesielt forhold.

Sånn er det vel for mange av dere jenter også?? Det har i alle fall jeg alltid trodd..

Skrevet
Ufin fortid er i denne sammenheng mange sex partnere..

En kvinne som har tilfeldig sex med mange folk er i mine øyne et svakt menneske.

"Løse jenter" er som regel single jenter. Single jenter har en tendens til å bli frustrerte og trenger bekreftelser. Det er her personligheten kommer inn i bildet. Hvis ei jenter klarer å gå igjennom singeltilværelsen med hode klart og ikke legge seg flat for å få bekreftelse, så er det ei sterk dame.

Jentene jeg faller for er fokusert og målrettet. De får ut frustrasjon og løslatt endorfiner ved hjelp av trening og bra mat. De tar stolthet i sitt utseende, og går ikke rundt i joggebukser til enhver anledning. De er i markedet etter potensielle kjærester, men de hopper aldri i senga med gutter de ikke har datet en måned.

Det er slik alle jenter ønsker å være; å ha kontroll over sitt eget liv. Disse jentene blir nok kategorisert som "prippne" av "løse" jenter.

Jeg sier ikke alle gutter er som meg, men jenter som ønsker å kapre en "bra"(les: ordentlig, disiplinert, dedikert) mann, brenner mange broer med å ha mye tilfeldig sex.

<3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...