Gjest efeaf Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 Hei En jente sa til meg i fylla at hun likte meg godt og at hun alltid har syntes jeg har vært bra. Det ble etter hver roting osv.. Når dere sier slike ting etter å ha drukket, er det som oftest bare bullshit eller blir ting som dette sagt fordi man har drukket seg til mot ? Liker henne jeg også, skjønner dere :D
girlnextdoor Skrevet 29. september 2008 #2 Skrevet 29. september 2008 Hun snakker mest sannsynlig rett fra levra...etter egne erfaringer:p ehehe Men å være glad i folk på fylla er veldig vanlig, selv om det ikke ligger noe som helst i det, men sa hun at hun likte deg godt er det nok sant. Vi jenter er ikke sånn som slenger om oss med følser bare for å komme i buksa på folk:p Lykke til:)
Rosalie Skrevet 29. september 2008 #3 Skrevet 29. september 2008 Hei En jente sa til meg i fylla at hun likte meg godt og at hun alltid har syntes jeg har vært bra. Det ble etter hver roting osv.. Når dere sier slike ting etter å ha drukket, er det som oftest bare bullshit eller blir ting som dette sagt fordi man har drukket seg til mot ? Liker henne jeg også, skjønner dere :D Både og, er min erfaring. Men for meg oftere bullshit (eller ølbrillene var godt på og da er det utrolig hvor mange man liker sååååå godt) enn sannhet. Like jævlig å bli avvist av noen man liker kjempegodt i fylla som ellers, noe som gjør at jeg dermed lot være også i fylla.
girlnextdoor Skrevet 29. september 2008 #4 Skrevet 29. september 2008 Hvis det er en man har kjent en stund får man vel ikke plutselig ølbrillene?? Fikk inntrykk av at de har kjent hverandre en stund..
Jade Skrevet 29. september 2008 #5 Skrevet 29. september 2008 Vanskelig å vite om hun mente det eller ikke. Ta sjangsen på at hun mente det, og be henne ut i edru tilstand Lykke til!
Rosalie Skrevet 29. september 2008 #6 Skrevet 29. september 2008 Hvis det er en man har kjent en stund får man vel ikke plutselig ølbrillene?? Fikk inntrykk av at de har kjent hverandre en stund.. Å jo, da. Det er fullt mulig. Men enig med Jade - hvis man er litt tøff så tar man sjansen til å be ut i edru tilstand. Har du henne på MSN, TS? Innled samtaler med henne der, da, vel! Lykke til!
girlnextdoor Skrevet 29. september 2008 #7 Skrevet 29. september 2008 enig med Jade.. =) hva har du å tape?
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2008 #8 Skrevet 6. oktober 2008 Da har jeg altså bedt henne ut, eller rettere sagt på film hjemme hos meg Det hadde hun lyst til, og hun sa at det hørtes kos ut Er en start i allefall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå