mari4ever Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 Hvis noen hudpleier kan svare meg på dette hadde det vært supert! Jeg har alltid trodd jeg hadde blandingshud,men når jeg brukte rensemelken til body shop for kombinasjonshud fikk jeg mye tørrerre hud. Ei veldig hyggelig dame jeg snakket med på Estetique sa jeg hadde helt normal hud. Men jeg synes det er så fryktelig rart fordi jeg er utrolig blank i pannen og på nesen. bruker pudder for å matte det ned men føler det kommer så fort tilbake... er så irriterende fordi det skinner så innmari. føler jeg trenger noe som matter ned utenom pudder. noen som vet om noe?
mari4ever Skrevet 29. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 29. september 2008 Hvis noen hudpleier kan svare meg på dette hadde det vært supert! Jeg har alltid trodd jeg hadde blandingshud,men når jeg brukte rensemelken til body shop for kombinasjonshud fikk jeg mye tørrerre hud. Ei veldig hyggelig dame jeg snakket med på Estetique sa jeg hadde helt normal hud. Men jeg synes det er så fryktelig rart fordi jeg er utrolig blank i pannen og på nesen. bruker pudder for å matte det ned men føler det kommer så fort tilbake... er så irriterende fordi det skinner så innmari. føler jeg trenger noe som matter ned utenom pudder. noen som vet om noe? ingen?
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2008 #3 Skrevet 29. september 2008 Cliniderm-instant matifying cream en liten rosa tube som du kan få kjøpt på apoteket!På områder som panne og nese.
Olive Skrevet 29. september 2008 #4 Skrevet 29. september 2008 Henger meg på her i håp om at noen vet noen flere produkter.. Jeg har nemlig en skikkelig blank nese, og den fra apoteket hjalp ikke på meg
Bex Skrevet 30. september 2008 #5 Skrevet 30. september 2008 Jeg har samme problem. Til hverdags bruker et pudder fra MAC som ikke dekker, men matter ned. Tror det heter noe med "blot powder". I tillegg har jeg noen små ark fra Chanel, som jeg bruker på fest og sånn. De er veldig greie, du drar bare ut et lite ark, og det suger til seg alt fettet du har på nesa og panna. Vet at andre merker også har sånne, men keg har prøvd litt av hvert, og Chanel sine er best. Første gang kjøper du i et lite etui, neste gang kan du bare kjøpe ny blokk med ark.
Grønt blad Skrevet 30. september 2008 #6 Skrevet 30. september 2008 (endret) Jeg slet med det samme, skinnende blank panne, nese og kinn. Redningen på meg ble en ansiktskrem som heter Terminal Mat fra Vichy. Den inneholder ikke olje, og gir et fint, matt resultat. Den er vel verdt å teste ut. Vichy selges på apotek. Endret 30. september 2008 av Grønt blad
Hilde Christina Skrevet 30. september 2008 #7 Skrevet 30. september 2008 Normal hud blir ikke blank som du beskriver... Jeg ville tatt meg en tur til hudpleier hvis jeg var deg En dame på Estetique sa jeg hadde normal-tørr hud, en annen der mente jeg hadde fet hud. Ingen av dem stemmer så de har ikke akkurat peiling.
mari4ever Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 1. oktober 2008 Jeg har samme problem. Til hverdags bruker et pudder fra MAC som ikke dekker, men matter ned. Tror det heter noe med "blot powder". I tillegg har jeg noen små ark fra Chanel, som jeg bruker på fest og sånn. De er veldig greie, du drar bare ut et lite ark, og det suger til seg alt fettet du har på nesa og panna. Vet at andre merker også har sånne, men keg har prøvd litt av hvert, og Chanel sine er best. Første gang kjøper du i et lite etui, neste gang kan du bare kjøpe ny blokk med ark. hei:) okii har sånne papirer jeg også fra the body shop. de er gode i det øyeblikket men er like blank etterpå fordeom. takk for tipset med de fra chanel:) skal teste de ut! hilly: hun damen var utdannet hudpleier da, men kan godt være mange bare sier ting de vil tro også siden de ikke har svaret. føler det, spesielt på parfymerier. men alt kan man jo ikke ha peling på heller da kanskje
mari4ever Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #9 Skrevet 1. oktober 2008 Jeg slet med det samme, skinnende blank panne, nese og kinn. Redningen på meg ble en ansiktskrem som heter Terminal Mat fra Vichy. Den inneholder ikke olje, og gir et fint, matt resultat. Den er vel verdt å teste ut. Vichy selges på apotek. takk:) skal ha denne i bakhodet! prøvd vichy sin fuktighetskrem før og var ganske god. brukte en når jeg var på ferie for dehydrert hud
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå