Gjest Tiit Skrevet 9. juni 2003 #1 Skrevet 9. juni 2003 Jeg har i alle år vært plaget med acner, mye hårvekst og uregelmessig mens. Nå har jeg også brukt p-piller over ei tid, og trikset mer med hormonene. Er lei av trøblet nå! Noen som har erfaring med akupunktur eller homeopati i forhold til slike plager? Da vil jeg iallefall bli veldig glad for å høre om det!
Gjest Máire Skrevet 9. juni 2003 #2 Skrevet 9. juni 2003 Jeg har prøvd både homeopati og akupunktur,- for flere plager og jeg synes jeg har fått svært god effekt for flere ting på en gang. Nåfortiden har jeg ikke den helt store økonomien, og jeg har fått litt plager igjen. Så jeg tar nok en tørn med akupunktur til høsten når økonomien tar sikte på å bli litt bedre. Kan varmt anbefale begge deler :D Det er behandlingsformer som tar sikte på å behandle hele deg, ikke bare en vond arm, eller akne, men som går ut på alle plager og finurligheter som er i kroppen. Ring og snakk med nærmeste homeopat eller akupunktør og hør hva de mener, og spør om priser osv.... :D Lykke til
Redhead Skrevet 10. juni 2003 #3 Skrevet 10. juni 2003 Har ikke prøvd det selv, me har ei venninne som har brukt det mot allergi. Hun er veldig fornøyd.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå