Kamelia83 Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 (endret) Noen tips til hundenavn på I eller J'? Ikke helt sikker på hvilket kull det blir enda. Blir mest sannsynlig en hann, men kom gjerne med forslag til tispenavn også :O) Jeg tenkte litt på Jacob ;O) Endret 29. september 2008 av MillaS
Chianty Skrevet 29. september 2008 #3 Skrevet 29. september 2008 Gutt på I Idar Ingar Inge Ingvald Ingvar Isak Ivan Ivar Iver Gutt på J Jacob Jakob Jan Jarl Jarle Jens Jesper Jim Jo Joachim Joakim Joar Johan Johannes John Johnny Jon Jonas Jonathan Jonny Jostein Julian Jørgen Jørn Jente på I Ida Ina Ine Inga Ingebjørg Ingeborg Inger Ingjerd Ingrid Ingunn Ingvild Iren Irene Iris Iselin Jente på J Jane Janne Jannicke Jeanette Jenny Johanna Johanne Jorid Jorun Jorunn Judith Julia Julie June La trykk på de jeg liker best Håper det hjalp litt
Trillrund Skrevet 29. september 2008 #5 Skrevet 29. september 2008 Siden jeg ikke er så keen på menneskenavn til hunder, så kan du jo sjekke noen forslag her http://www.canis.no/hundenavn/?mid=239&s=11
Kamelia83 Skrevet 29. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 29. september 2008 Er ikke dette en tråd om hundenavn? Jo :O) Syns det er morsomt med menneskenavn jeg da. Ingebjørg osv er litt for mye da :O) Må nok bli et menneskenavn. Har falt veldig for Jacob.
The Kitten Skrevet 29. september 2008 #8 Skrevet 29. september 2008 Noen tips til hundenavn på I eller J'? Ikke helt sikker på hvilket kull det blir enda. Blir mest sannsynlig en hann, men kom gjerne med forslag til tispenavn også :O) Jeg tenkte litt på Jacob ;O) ÎIlo (betyr hund på hawaiisk).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå