Gjest Gjest_Anna_* Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 Jeg leter febrilsk etter ett underskjørt som kun har en ring, og den skal være nederst på skjørtet. Og så er det best om jeg kan "heise" opp skjørtet så høyt at kanten på skjørtet ikke viser gjennom kjolen. Har en ganske smal, enkel kjole. På de brudesalongene jeg har sett i koster disse underskjørtene så utrolig mye.... Noen som har noen tips til nettsteder, evt kanskje kan tipse meg om noen som skal selge?
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 29. september 2008 #2 Skrevet 29. september 2008 Jeg kjøpte underskjørt på ebay. Det er veldig mange av de store skjørtene og ikke så mange av de smale som jeg skulle ha, så tok litt tid å finne det rette. Jeg endte opp med å kjøpe et med to ringer der den nederste hadde riktig diameter- og tok bare ut ringen som var i knehøyde. Spilen var enkel å bare ta ut. Vær obs på at de lages i ulike materialer- jeg har kjøpt et veldig enkelt et i kunsstoff, mens det jeg prøvde i butikken var noe mer elastisk og i en annen tekstur. Jeg tror nok at det pustet litt mer og at det nok er en grunn til at den typen var dyrere, men samtidig virker mitt helt ok- og kostet ca 125 kr.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå