Gjest Gjest Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 Jeg kjenner en kvinne i 40-årene som stadig skriker, dominerer og mener at hennes meninger er de som bør høres mest og høyest. Hun har ingen barn og er ikke gift, men hun har sine dates /regner med at de er menn). Märtha Louise hadde født en datter i dag og hennes kommentar var "å, klarte han ikke bedre enn det der?! Tre døtre på rad..." og det var ikke ironisk ment, det var ekte og spontant. Jeg tror hun har vokst opp med brødre og en dominerende og regelstyrt far. Hun er alltid sammen med menn, og oppfører seg alltid mest hyggelig mot gutter og menn, og er mer sint og sur overfor jenter/kvinner. Hav er det med slike kvinnfolk og hvordan overleve dem?
Gjest Portis Skrevet 29. september 2008 #2 Skrevet 29. september 2008 Tja, støter jeg på slike mennesker så gjør jeg et valg mellom to ting; Godtar personen som h*n er, eller kutter kontakten og fortsetter med livet mitt. Jeg kan ikke styre over andres sinn og psyke, så det er bare så mye jeg kan få gjort
Jade Skrevet 29. september 2008 #3 Skrevet 29. september 2008 Hun er vel av den oppfatningen at det er "status" å få en gutt. Høres ikke ut som en kvinne jeg hadde dradd inn i veninnegjengen, for å si det sånn
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2008 #4 Skrevet 29. september 2008 Hun er vel av den oppfatningen at det er "status" å få en gutt. Høres ikke ut som en kvinne jeg hadde dradd inn i veninnegjengen, for å si det sånn Enig...ingen sosiale antenner tydeligvis. Forholder meg kun til slike hvis jeg må (jobb, mannens bekjente etc.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå