Gjest Tiit Skrevet 9. juni 2003 #1 Del Skrevet 9. juni 2003 Jeg ser ofte "stjerner" og farger inni meg mens jeg har sex. Det er veldig vakkert, og gjør opplevelsen sterkere! Noen ganger er sexen svart med sølv og gull. Noen ganger rød og oransje. Noen ganger hvit med pastellfargede skyer osv. osv. Akkurat som om jeg svever rundt i et fargebad, med ulike mønstre ol. Det er som oftest ved intens og langvarig sex at jeg kommer inn i en slik "trancetilstand". Noen andre som har hatt det slik, eller er jeg bare ekstemt heldig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. juni 2003 #2 Del Skrevet 9. juni 2003 hmm.... er'kke no piller og sånt involvert i dette her? Jeg opplevde ved en anledning at mannen min kilte meg på ryggen lenge lenge.. og inni hodet mitt dannet det seg mønster av isroser.. veldig vakkert, men da var jeg omtrent på grensen til en hypnotisk tilstand da.. litt sånn halvveis i transe... kanskje det er noe sånt du opplever? har aldri opplevd det siden, men det kan jo være fordi jeg er helt våken og veldig opptatt av det jeg driver med..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tiit Skrevet 9. juni 2003 #3 Del Skrevet 9. juni 2003 PILLER!!!! Tror du er sprø.... Neida, alt naturlig fremstilt i et kjemisk oppkok i kroppen, vil jeg tippe... Det er veldig nydelig altså, og jeg har det slik selv om jeg er MEGET aktiv til tider.... ikke noe sånn "bare ligge på ryggen og nyte livet - holdning" her i gården.. Men det skjer når jeg er veldig konsentrert og alt annet i verden er stengt ute. Bare oss to og det som skjer som er i fokus. Fargene gir en ny dimensjon til sex, det er sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. juni 2003 #4 Del Skrevet 10. juni 2003 høres helt fantastisk ut - jeg synes du er superheldig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå