Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ser du på andre menn selv om du har kjæreste? og også når han er til stede? og bryr du deg noe om han gjør det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skulle være TitteR du på andre menn, ikke titteT :)

Skrevet

Jeg ser på menn med et annet "blikk" når jeg er singel. Da ser jeg med utgangspunkt i at jeg er sulten. Nå når jeg har kjæreste så kan jeg godt se menn som jeg finner atraktiv men jeg tenker ikke mer over det. Vil ikke kalle det stirring, bare en kjapp observasjon som man ikke tenker så mye over. Er jo uansett forbuden frukt.

Man kan godt se på menyen men spise gjør man hjemme..

Har adri tatt kjæresten min i å nistirre på andre damer, men han registrerer vel på samme måte som jeg gjør og det skulle vel egentlig bare mangle. Om han hadde nistirra sånn at jeg følte ubehag så ville jeg ha kommentert det. Derfor nistirrer jeg ikke på andre menn når jeg er sammen med kjæresten min heller, må være ekkelt å oppdage noe slikt.

Skrevet

Kan godt ta en ekstra titt på en flott mann ja...men diskret!

Har ikke lagt så mye merke til hva mannen min gjør, han er vel diskret han også:)

Skrevet

Jeg og samboeren ser gjerne på damer sammen, vi. Flere ganger vi kan gå på gaten sammen, og plutselig snur den ene seg med en "wow, nice rumpe på hun der"-kommentar til den andre. (Mulig at jeg er bifil har ført til denne felles aktiviteten. :P)

Mannfolk intreserer meg knapt nå som jeg har samboer. Jeg kan registrere at "oi, han var pen", "oi, nice rumpe" eller "oi, flotte trekk" eller noe sånn i forbifarten, men jeg ender alltid opp med å synes at samboer er bedre på hva nå enn jeg la merke til med fyren. ^^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...