Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er bra med dette merket? Hvilken farge skal jeg ha hvis jeg bruker fairly light i ID?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

send etter prøver til 2,5 dollar.

går du inn på fargekartet så ser du de er delt opp i cool.nøytral warm og kald og gulfarge.

jeg kjøpt what til meg brukte mediun beige. i id.

Skrevet

Vanilla beige passet meg. Bruker også fairly light hos ID.

Skjønte ikke det fargekartet. Hvor står det at fargene er nøytrale osv?

Liker foundationen sin kremete konsistens men den fremhever porer akkurat som ID desverre.

Fargene virker også veldig gule..

Ingen favoritt hos meg men antagelig er denne foundationen god for folk med ung, feilfri hud.

Skrevet

det står en bokstav før hvert navn,,

vannila beige er nøytral.

Gjest Deception
Skrevet (endret)

Det står bokstaver foran fargene som betegner om de er varme, kalde eller nøytrale. Jeg har medium beige i ID, og N1.5 Perfect Beige er bra nå (men litt mørkere), og Wheat er vel nærmere medium tan; den har jeg brukt i sommer.

Se her:

I tillegg har de blandingsfarger som NC og NW, og jeg vet ikke helt om disse er logiske blandinger av nøytral+kald/varm, eller om de er ment å følge MACs omvendte fargeskala, der NC er gultonet og NW er rødtonet.

Jeg liker den kremete konsistensen og den moderate dekkevnen, men den er ikke noe for den som har mye å skjule.

Endret av Deception
Skrevet

Takk takk:)

Blir litt mange fargekart og benevnelser å forholde seg til siden jeg hele tiden tester nye mineralsminkemerker.

Denne var nok ikke noe for meg. Ikke Lumiere heller tror jeg.

Ingen som dekker så bra som Meow for min del uten at det ser "maskeaktig ut.

Nå blir det snart en bestilling av prøver fra Kissme:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...