Gjest Gjest Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 Hei. Jeg er ei jente på 14 år som går i 9.ende klasse på en ungdomskole. Vi har en lærer som vi har i kunst og håndtverk. La oss kalle han A. A er en mann på ca 50 år. Når vi har k og h pleier han å være ganske pervo. Og jeg har en søster som har sgat akkuratt det samme. Mange andre som har gårtt på den skolen mener det samme. Og nesten alle jeneten på hele trinnet er enige. Ting han gjør er kanskje ikke ment som perverse men det føles sånn når så mange mener han er pedofil. Og søstra mi fortalte oogså det at det var en "gjen" som prøvde å få han sparka man det klarte de ikke. Når vi snakker med miljøterapauten på skolen sier hun at det bare er noe vi over reagere på for vi har inene pedofile voksne som jobber på denne skoeln! Og noen gutter har lagt merke til det at han kaster ball i gym(når han er vikar) mellom beina på jenter slika at de må bøye seg ned. Og i k og h timene kommer han bort til f.eks en jente å kikker ned i utrignened dine. Og hvis han skal komme å hjelpe et jenet bord glir han det glidlåse på jakka/knapper ned sjkorta litt sånn at håret på brystet synes. Det er veldig ekkelt. Og vi snakka ikke om det i 8. men i 9. snakka vi litt mer om det og sa det tli jeneten og da komm alle med en kommetar så skjønte vi det at dete her er ikke bare tilfelidigheter når så mange menerr det samme. Det går ikke ann. Fløere ting han gjrø er å klappe deg på rumpe og si liksom åhh det var ikke meningen. Han er er også veldig sinna hvis vi f.eks ikke hører på han. Han har slegnt enn gutt på gulvet for at han ble så sur. Men når vi sa det til miljøterapauten sa hu det at hadde A gjort det ville miljøterapaturen hørt om det. huff det er ganske mange eklle "tegn" som vi fleste har merka. Og for noene år siden avr det en jjente n som synes det var greit at han gjorde dette ekle uten å regager eog hu fikk skit gode karaktere i k og h selvom hu var skikkelig dårlig... Det er så mereklie.. For når han trekker karakteren ned pga. dette tør ingen å si i fra til han. Og det burde man jo, for man kan jo ikke han en sånn lærer. Andre ting han gjør er å styrke deg på innsiden av magen der armen egntlkilig hnener utafor. Og en gang skulle en jente til legen og da spurte han om hvorfor hu skulle det(egentlig skal vel ikke en lærer spørre om det når man har melidg om at man skal til legen?) Men hu hadde bare jern mangel så hu sa det, da kneppa han opp skjorta å sa ja det har jeg også, jeg har også mista hår på brystet. Det var bar eskikkelig ekkelt.. Og når man tegener nakne damer ma puppene være heeeelt perfekte, men hvis beina er skikkelig stygge så komenterer han ikke dem men puppa! huff...... Har du noen forslag på hvPå for hånd takk Hilsen en jente som skriver for alle jenter på denne ungdom skolen:)
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2008 #2 Skrevet 29. september 2008 Hei. Jeg er ei jente på 14 år som går i 9.ende klasse på en ungdomskole. Vi har en lærer som vi har i kunst og håndtverk. La oss kalle han A. A er en mann på ca 50 år. Når vi har k og h pleier han å være ganske pervo. Og jeg har en søster som har sgat akkuratt det samme. Mange andre som har gårtt på den skolen mener det samme. Og nesten alle jeneten på hele trinnet er enige. Ting han gjør er kanskje ikke ment som perverse men det føles sånn når så mange mener han er pedofil. Og søstra mi fortalte oogså det at det var en "gjen" som prøvde å få han sparka man det klarte de ikke. Når vi snakker med miljøterapauten på skolen sier hun at det bare er noe vi over reagere på for vi har inene pedofile voksne som jobber på denne skoeln! Og noen gutter har lagt merke til det at han kaster ball i gym(når han er vikar) mellom beina på jenter slika at de må bøye seg ned. Og i k og h timene kommer han bort til f.eks en jente å kikker ned i utrignened dine. Og hvis han skal komme å hjelpe et jenet bord glir han det glidlåse på jakka/knapper ned sjkorta litt sånn at håret på brystet synes. Det er veldig ekkelt. Og vi snakka ikke om det i 8. men i 9. snakka vi litt mer om det og sa det tli jeneten og da komm alle med en kommetar så skjønte vi det at dete her er ikke bare tilfelidigheter når så mange menerr det samme. Det går ikke ann. Fløere ting han gjrø er å klappe deg på rumpe og si liksom åhh det var ikke meningen. Han er er også veldig sinna hvis vi f.eks ikke hører på han. Han har slegnt enn gutt på gulvet for at han ble så sur. Men når vi sa det til miljøterapauten sa hu det at hadde A gjort det ville miljøterapaturen hørt om det. huff det er ganske mange eklle "tegn" som vi fleste har merka. Og for noene år siden avr det en jjente n som synes det var greit at han gjorde dette ekle uten å regager eog hu fikk skit gode karaktere i k og h selvom hu var skikkelig dårlig... Det er så mereklie.. For når han trekker karakteren ned pga. dette tør ingen å si i fra til han. Og det burde man jo, for man kan jo ikke han en sånn lærer. Andre ting han gjør er å styrke deg på innsiden av magen der armen egntlkilig hnener utafor. Og en gang skulle en jente til legen og da spurte han om hvorfor hu skulle det(egentlig skal vel ikke en lærer spørre om det når man har melidg om at man skal til legen?) Men hu hadde bare jern mangel så hu sa det, da kneppa han opp skjorta å sa ja det har jeg også, jeg har også mista hår på brystet. Det var bar eskikkelig ekkelt.. Og når man tegener nakne damer ma puppene være heeeelt perfekte, men hvis beina er skikkelig stygge så komenterer han ikke dem men puppa! huff...... Har du noen forslag på hvPå for hånd takk Hilsen en jente som skriver for alle jenter på denne ungdom skolen:) Si fra til foreldrene. Gjør en sak av dette- og få miljøterapauten til å lutte mer øre, hun virker helt bortkastet som miljøterapaut. Jeg ville tatt med meg foreldrene mine og snakket med henne mens de var til stedet. Kanskje hun ville skjerpet seg mer da.
Gjest Skrevet 29. september 2008 #3 Skrevet 29. september 2008 (endret) Jeg hadde en slik lærer på ungdomsskolen, han fikk da også sparken til slutt. Endret 29. september 2008 av Gjest
Gjest Gjest_Aurora_* Skrevet 29. september 2008 #4 Skrevet 29. september 2008 (endret) Ville ha sagt i fra til foreldrene mine, og hvis det er så mange på skolen som mener det samme- burde de også gjøre det. Endret 29. september 2008 av Bolledeig
Silmarill Skrevet 29. september 2008 #5 Skrevet 29. september 2008 (endret) Hei. Jeg er ei jente på 14 år som går i 9.ende klasse på en ungdomskole. Vi har en lærer som vi har i kunst og håndtverk. La oss kalle han A. A er en mann på ca 50 år. Når vi har k og h pleier han å være ganske pervo. Og jeg har en søster som har sgat akkuratt det samme. Mange andre som har gårtt på den skolen mener det samme. Og nesten alle jeneten på hele trinnet er enige. Ting han gjør er kanskje ikke ment som perverse men det føles sånn når så mange mener han er pedofil. Og søstra mi fortalte oogså det at det var en "gjen" som prøvde å få han sparka man det klarte de ikke. Når vi snakker med miljøterapauten på skolen sier hun at det bare er noe vi over reagere på for vi har inene pedofile voksne som jobber på denne skoeln! Og noen gutter har lagt merke til det at han kaster ball i gym(når han er vikar) mellom beina på jenter slika at de må bøye seg ned. Og i k og h timene kommer han bort til f.eks en jente å kikker ned i utrignened dine. Og hvis han skal komme å hjelpe et jenet bord glir han det glidlåse på jakka/knapper ned sjkorta litt sånn at håret på brystet synes. Det er veldig ekkelt. Og vi snakka ikke om det i 8. men i 9. snakka vi litt mer om det og sa det tli jeneten og da komm alle med en kommetar så skjønte vi det at dete her er ikke bare tilfelidigheter når så mange menerr det samme. Det går ikke ann. Fløere ting han gjrø er å klappe deg på rumpe og si liksom åhh det var ikke meningen. Han er er også veldig sinna hvis vi f.eks ikke hører på han. Han har slegnt enn gutt på gulvet for at han ble så sur. Men når vi sa det til miljøterapauten sa hu det at hadde A gjort det ville miljøterapaturen hørt om det. huff det er ganske mange eklle "tegn" som vi fleste har merka. Og for noene år siden avr det en jjente n som synes det var greit at han gjorde dette ekle uten å regager eog hu fikk skit gode karaktere i k og h selvom hu var skikkelig dårlig... Det er så mereklie.. For når han trekker karakteren ned pga. dette tør ingen å si i fra til han. Og det burde man jo, for man kan jo ikke han en sånn lærer. Andre ting han gjør er å styrke deg på innsiden av magen der armen egntlkilig hnener utafor. Og en gang skulle en jente til legen og da spurte han om hvorfor hu skulle det(egentlig skal vel ikke en lærer spørre om det når man har melidg om at man skal til legen?) Men hu hadde bare jern mangel så hu sa det, da kneppa han opp skjorta å sa ja det har jeg også, jeg har også mista hår på brystet. Det var bar eskikkelig ekkelt.. Og når man tegener nakne damer ma puppene være heeeelt perfekte, men hvis beina er skikkelig stygge så komenterer han ikke dem men puppa! huff...... Har du noen forslag på hvPå for hånd takk Hilsen en jente som skriver for alle jenter på denne ungdom skolen:) Noen rykter kan være sanne mens andre er usanne! Hva dere selv ser eller opplever er det dere skal ta stilling til. Av og til kan det være slik at dersom du har fått høre mye â€rart†om en person så â€ser man etter†alt denne personen gjør og dermed blir alt denne personen gjør kanskje tatt i verste mening! Om denne læreren klapper jentene på rompa i enhver situasjon er dette uakseptabelt - selvsagt!!! Om du får nedsatt karakter om du sier i fra til han eller andre av den grunnen så se hva jeg skriver om dette nedenfor! Å slenge en elev i bakken er selvsagt uhørt. Er dette noe du/dine klassevenner har sett eller er det et rykte du/dere har hørt? Hva med foreldrene til han som ble slengt i bakken? Sa de fra om dette til noen etter at sønnen fortalte det! Antar en elev forteller om han har blitt slengt i bakken av en lærer og at medelever var vitne til dette! Viktig å ikke si slike ting om det ikke er sant! Dette med karakterene til hun som mente det var greit at læreren er sånn, kjenner du henne eller er det et rykte du har hørt? At hun fikk bedre karakterer enn fortjent bare fordi hun lot han oppføre seg slik? Når det gjelder dette med karakterer, så lurer jeg også på om du selv har fått karakteren din nedsatt når du har sagt ifra til han/miljøterapauten, eller er dette noe du bare har hørt at blir gjort? Har du da evt. fått karakteren din bedømt av en annen lærer, om du mener du fikk nedsatt karakter som overhodet ikke var rimelig? -- Nei, en lærer eller arbeidsgiver for den saks skyld har ikke noe med hvorfor en elev skal til legen. Ja, det var ekkelt om han viste brysthårene sine. Er dette noe du har hørt rykter om eller noe du virkelig VET er sant? Hva du gjør NÅR DU SELV opplever slikt og du føler avmakt når du og dine klassevenner ikke blir hørt så forteller du dette til din klasseforstander, helsesøster og til dine foreldre – eller en av dem! Fortell om det du har sett selv eller opplevd selv! TS: Å kalle en lærer for pedofil er veldig drøyt når du ikke har faste bevis på dine påstander!!!! Endret 29. september 2008 av Bolledeig
Gjest Bolledeig Skrevet 29. september 2008 #6 Skrevet 29. september 2008 Tråden er ryddet Bolledeig (mod)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå