Gjest LadyShave Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 Hei Jeg sitter og ser litt på hårtrimmere på ellos.no og elkjop.no for å finne den som funker best. Jeg hater å barbere meg nedentil med høvel, og nekter å vokse (kunne prøvd profesjonelle, men det får bli en annen gang). Jeg har en epilator, men den bruker jeg bare på beina. Jeg er singel og for meg selv mesteparten av tiden, så jeg har ikke vært så flink til å "se bra ut" der nede, men dette vil jeg gjøre noe med nå. Jeg orker ikke å barbere meg hver dag. Det ideelle ville ha vært å fjerne hår rundt bikinilinka og under, og trimme trekanten. Da tenkte jeg å kjøpe en ladyshave som også trimmer for å få best resultat. Men da står jeg fast.. Hvilken er bra? Som funker for deg ? Jeg har ikke råd til så veldig mye akkurat nå, men litt må man jo bruke
Gjest itla Skrevet 29. september 2008 #2 Skrevet 29. september 2008 Jeg har en eldre variant av denne som jeg er godt fornøyd med. De har også et par billigere modeller i samme serie, som sikkert også gjør jobben. Mulig de ikke kan brukes i dusjen, da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå