Gå til innhold

Taklampe laget av gevir

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selvom det høres kitcy ut: Jeg har sett en taklampe laget på et gevir som var kjempefin, men vet ikke hvor det er å få tak i.

Noen som forstår hva jeg mener, og vet hvor jeg kan få tak i en sånn?

Skrevet

:sjokk:

Skeptisk. Og vil derfor veldig gjerne se bilde/link om noen har.

Skrevet

Det så slettes ikke så ille ut som jeg hadde fryktet, men jeg er likevel skeptisk.

Skrevet

Denne var også ganske fin.

Men jeg må si jeg har kommet over noen *kremt* særdeles stygge produkter på min vei gjennom verdensveven på jakt etter produkter laget av gevir. :hoho:

Men altså, er det noen som har sett dette i butikker i Norge?

Skrevet

Jeg har sett sånn lampe i en av interiørbutikkene på GlasMagasinet, tror det var på Pentik.

Den var litt grovere enn de du har linket til og litt mørkere i fargen, men fortsatt "gevirete".

Skrevet
Northernlighting har en gevirlampe...se under products og modellen Moo...men det var vel kanskje ikke er helt den typen du kunne ha tenkt deg :fnise:
Gjest Elastica
Skrevet
Northernlighting har en gevirlampe...se under products og modellen Moo...men det var vel kanskje ikke er helt den typen du kunne ha tenkt deg :fnise:

Haha, fantastisk! Takk for tips, men det var ikke helt sånn jeg tenkte. :)

• 3 uker senere...
Gjest Elastica
Skrevet

Takk for tips, jeg får ikke åpnet linken, men skal prøve å gå direkte fra siden.

Skrevet

Om du er handy er gevir lamper enkle å lage. Og om du ikke jakter selv, så er det mange på finn og loppiser som selger gevirer. Kjenner du en elektriker kan jo vedkomne hjelpe til med å legge lys ;)

Skrevet

Jeg har sett slike i vinduet på en suvenir/ting og tang typisk norge butikk på Gol og Lillehammer, aldri gått inn der og sett, husker heller ikke navn, men kanskje du finner dem utfra denne lille infoen? :)

Annonse
Gjest Elastica
Skrevet

Takk for tips, Tiamaria. Jeg kjenner noen som er på Lillehammer av og til - jeg skal høre med dem. :)

• 2 uker senere...
Gjest Elastica
Skrevet

Takk for tips, gjest! Nå har jeg gevir, og Ikea er ikke langt unna. :hoppe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...