Gjest Anonymous Skrevet 12. april 2002 #1 Skrevet 12. april 2002 Jeg skal snart holde et foredrag for klassen, og trenger derfor hjelp til å finne et emne område. Har ingen anelse selv.... Det kan gjerne være et morsomt tema:) Håper på tips! *Meg*
Gjest Anonymous Skrevet 12. april 2002 #2 Skrevet 12. april 2002 Det sakal jeg og. Men jeg vet ikke hva jeg skal snakke om.
Gjest Anonymous Skrevet 12. april 2002 #3 Skrevet 12. april 2002 Hva med vandrehistorier? Det er et morsomt tema, synes jeg!
Gjest Lottemor Skrevet 13. april 2002 #4 Skrevet 13. april 2002 Hvis du skal holde et foredrag er det lurt å ta et tema som du syntes er innerisangt og vill lære mer om.... Jeg har holdt en del foredrag og jeg har da valgt ut i fra hva jeg liker og om læreren vill bli innponert så vill du at det skal være fengene slik at ikke med elevene dine sovner..... Noen av temaene jeg har valgt: * rovdyr spes ulver * menneske kroppens oppbygging * hjerte og kar sykdomer * mote og trender gjennom år 1900 * Angeman- og crnelia delange syndrom * Psykiske lidelser * fra radio til tv * Kristendomen * Erik von deniken`s teori på historiske byggverk * Bergens oppbygging Kansje dere fikk noen ideer hær?? Det viktige er at dere innteriserer dere for det dere skal fremføre og at dere gjør det artig ikke tørt.... Bruk transperang aktiviser gruppen og kansje en vidiofim kan være et hjelpe middel..... Lykketil 12
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå