Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alt jeg gjør med ansiktet i løpet av en dag er å vaske det med VIC facial cleansing mousse, muligens ta på litt fuktighetskrem, mascara og noen ganger eyeliner og lipgloss. På kvelden bruker jeg sminkefjerner og vann.

Jeg vil skjule mørke ringer under øynene og kanskje få huden til å se jevnere og finere ut i hele ansiktet.

Hvis man ser godt etter under mine øyne, ser man små prikker som minner om de frosker hra på kroppen. Altså ikke glatt og fint, men bittesmå opphøyninger (talgkjertler?)... Har også svarte prikker på nesen.

Synes det bare ser rart ut hvis jeg prøver å ta på noe som skal skjule ting... Og er redd for at huden blir verre og irritert av å legge på noe...

Hva bør jeg prøve?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde jeg vært deg ville jeg prøvd en fin peelingkrem beregnet på ansiktet, med grove korn som skrubber bort døde hudceller og dette gir huden øyeblikkelig glød. Mot prikkene ville jeg brukt slike hvite lapper som du klister på mens huden er våt, og trekker av når de blir tørre, så henger "ormene" fast på den. I tillegg ville jeg dratt innom apoteket og kjøpt deres antibakterielle renseskum som skal virke i fem minutter for å bekjempe sorte prikker/kviser osv. Denne har jeg veldig god erfaring med, men husker ikke navnet for øyeblikket. De vet nok hva den heter, koster ikke allverden.

Første lov - bruk fuktighetskrem! Veldig viktig. Hadde jeg vært deg ville jeg prøvd feks Clinique, eller Biotherm. Disse er veldig milde. De koster gjerne litt mer, men det er verdt det hvis du vil gå inn for å få fin hud. Hvis ikke kan du jo bare bruke bodylotion omtrent. hehe:)

Synes det er fint at du bruker lite sminke, huden har godt av å puste!:) Lykke til!

Skrevet

De prikkene under øynene bør en hudpleier se på for deg. Du kan jo uansett ikke bruke peeling og sterke produkter nærme øyet så det er antagelig lite du kan gjøre selv med akkurat det.

Sats på skikkelig hudpleie, feks DDF. Dette kan du kjøpe på Strawberrynet.

Du trenger en god rens for uren hud som ikke er for sterk http://eu.strawberrynet.com/productDetail....goChar=D#DETAIL, fuktighetskrem til kvelden og en dagkrem med faktor. Se litt på siden så kanskje du finner noe som passer deg. Faktorkremene til DDF fungerer også som fuktighetskrem.

Start gjerne med mineralsminke, det gir ikke uren hud og det dekker bra.

Skrevet

Vil bare legge til at peeling med grove korn ikke skal brukes i ansiktet og at Biotherm og Clinique ikke akkurat er merker man går for om man vil ha bra hud...

Sats på god hudpleie fra merker som finnes i hudpleiesalong, da er du trygg på at det ikke inneholder ingredienser som vil gjøre huden din verre :)

Skrevet
Vil bare legge til at peeling med grove korn ikke skal brukes i ansiktet og at Biotherm og Clinique ikke akkurat er merker man går for om man vil ha bra hud...

Sats på god hudpleie fra merker som finnes i hudpleiesalong, da er du trygg på at det ikke inneholder ingredienser som vil gjøre huden din verre :)

Hva er det du refererer til? Dette? "fin peelingkrem beregnet på ansiktet, med grove korn som skrubber bort døde hudceller" hvor det står presisert en peelingkrem BEREGNET på ansiktet? Eller sitter du helt i din egen verden og leser bare det du vil lese?

Og fordi Biotherm og Clinique ikke fungerer på deg, så fungerer det ikke på noen? Du lever tydeligvis bare i en verden hvor det er DEG, DEG og DEG! Makan til ego. Sett deg ned og les Eckhart Tolle sin A new earth - awakening to your life's purpose. Så lærer du kanskje noe om deg selv!

Skrevet
Sats på skikkelig hudpleie, feks DDF. Dette kan du kjøpe på Strawberrynet.

Du trenger en god rens for uren hud som ikke er for sterk http://eu.strawberrynet.com/productDetail....goChar=D#DETAIL

Ser det står:

"All genuine brand guarantee, best prices on the net, money back if you are not satisfied!"

Hvis jeg kjøper en sånn, bruker den i noen uker uten å bli fornøyd... Får jeg pengene tilbake uten noen spørsmål da, eller må man greie ut om hva som ikke var bra også vurderer de om det man sier er "godt nok" til å få pengene tilbake?

Gjest Gjest_Eva_*
Skrevet
Ser det står:

"All genuine brand guarantee, best prices on the net, money back if you are not satisfied!"

Hvis jeg kjøper en sånn, bruker den i noen uker uten å bli fornøyd... Får jeg pengene tilbake uten noen spørsmål da, eller må man greie ut om hva som ikke var bra også vurderer de om det man sier er "godt nok" til å få pengene tilbake?

Skal litt til å få tilbake pengene tenker jeg! Ellers kunne jo alle brukt opp et produkt, vært kjempefornøyd, men sagt at nei det var ikke bra, jeg vil ha pengene tilbake.

Sånn er det alltid. Det reklameres at det er enkelt å få pengene hvis man ikke er 100% fornøyd, men det er alltid mer styr enn som så...

Skrevet
Hva er det du refererer til? Dette? "fin peelingkrem beregnet på ansiktet, med grove korn som skrubber bort døde hudceller" hvor det står presisert en peelingkrem BEREGNET på ansiktet? Eller sitter du helt i din egen verden og leser bare det du vil lese?

Og fordi Biotherm og Clinique ikke fungerer på deg, så fungerer det ikke på noen? Du lever tydeligvis bare i en verden hvor det er DEG, DEG og DEG! Makan til ego. Sett deg ned og les Eckhart Tolle sin A new earth - awakening to your life's purpose. Så lærer du kanskje noe om deg selv!

Hihi, morsom du var da :fnise: det er jo bare hudpleie det er snakk om lissom,ikke verdens undergang... ro deg ned litt a:)

Gjest Gjest_jenny_*
Skrevet

du bør ikke bruke peeling rundt øynene. det er ett kjempedårlig tips!! må du ikke finne på.

- det kan høres ut som milier du har under øynene, det er små hvite ``kuler`` som ligger under huden. men de er veldig små under øynene. så derfor bør de ikke snittes. bytt eye make- up fjerner om den du har inneholder olje. Olje kan forårsake disse nuppene. ikke bruk baby olje iallefall :nei:

bruk gode fuktighetskremmer.. nattkrem er livsviktig for å holde huden ung lengre!

håper problemene forsvinner :)

-hudpleier-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...