Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

dette må jeg ha i vognen:) :

-regntrekk

-lammeskinn

-varmepose til vinteren (fulgte med vognen)

-myggnett

-selene som fulgte med vognen

ellers er det ett par lommer på vognen så er utrolig praktiske:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Regntrekk og myggnetting holder lenge. Stelleveske synes jeg er noe overpriset tull - like greit med en vanlig veske/stor toalettmappe. Seler er greit når ungen begynner å kunne sete seg opp selv.

Skrevet

brukte også bare vanlig veske til stelleveske. dyrt med sånt når jeg var en ung aleinemor:) en stor vekse funker like bra:)

Skrevet (endret)
Høres ut som om dere har kjøpt av noen med et solid dingsebudsjett! :ler: Nå har jo ikke vi tatt i bruk vogna enda, men vi har regntrekk og myggnetting (følger med vogna), parasoll og adapter til bilstol.

Bare det? :sjokk:

Jeg syns forøvrig at stelleveske er kjempegreit, vi har en BabyTravel fra Reflex, øverst til høyre.

Endret av Scheherazade
Skrevet
Jeg syns forøvrig at stelleveske er kjempegreit, vi har denne.

hadde sikkert synes det og hvis jeg hadde hatt råd hehe :)

Skrevet

Til kombivognen vår har vi: regntrekk (fulgte med), stelleveske (til å henge på vogna - veldig praktisk) og parasoll (helt nødvendig om sommeren!) til vogna. I tillegg legger jeg alltid et saueskinn nedi bagen, og så har jeg sydd en slags voksipose som vi bruker nå på vinteren. :)

Skrevet
Bare det? :sjokk:

Jeg syns forøvrig at stelleveske er kjempegreit, vi har en BabyTravel fra Reflex, øverst til høyre.

:ler: Ja, vi er litt rare! ;)

Men vi har stelleveske, da, det tenkte jeg ikke på i sted.

Skrevet

Sist gang hadde vi:

- Myggnetting (ble ikke brukt så skrekkelig mye)

- Regntrekk (et must i Bergen-by!)

- Stelleveske av enkleste sort (ville ikke ha ryggsekk, da vi ikke hadde bil den gangen, og dermed ville ha ryggen fri til tursekk som vi brukte når vi handlet)

- Handlenett til styret (greitt til drikke og ting og tang)

- Sele. En fæl nylon-reim-dings. Var absolutt nødvendig! Men får finne noe bedre denne gangen! Har bagvogn, ikke kombivogn nå, så den blir vel byttet ut med en vogn med fast sele når sele blir aktuelt (tror jeg).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...