Kitsune Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 Ja, skal få tak i noe drikke som ikke finnes lengre i Norge. Og derfor vil jeg sjekke om det finnes på polet i Finnland. Men hva heter det? Har sjekket og vet at det finnes i Sverige, det er bare Norge som ikke har det..
Christal Skrevet 29. september 2008 #2 Skrevet 29. september 2008 Det heter faktisk Alko. Akkurat som i Norge er det et monopolforetak som sørger for salg av alkoholholdige drikkevarer. Alko-butikkene finner du over hele landet. Øl og sider kan du også få kjøpt i butikker, enkelte kiosker og bensinstasjoner. Alko- det finske vinmonopolet
Kitsune Skrevet 29. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. september 2008 Der fant jeg IKKE det jeg leter etter.. Ville det vært typisk finsk å endre navnet fra det orginale til en eller annen finsk variant??
Christal Skrevet 29. september 2008 #4 Skrevet 29. september 2008 Send meg en pm på det som du leter etter så kan jeg ta en titt litt rundt omkring for deg. Har tilgang til litt mere enn vanlig søkemotor på slik
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå