Gå til innhold

Varm Sommer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Et spørsmål til jenter/damer i alle aldersgrupper.

Har noen av dere gått uten truse i sommer?

Det er alltid spennende å se jenter i kjole eller skjørt og lure på om det er noen plagg under.

Ja, jeg er mann, og jeg spør av ren nyskjerrighet.

Håper at dere forstår at dette pirrer mange menn.

Ikke mobb meg, men svar seriøst.

Jeg har alltid lurt på dette, men har aldri kunne vite.

Jeg går ut i fra at sansynligheten for at noen går netto under er liten.

Jeg vil tro at jentene er før blyge til det.

Men jeg kan jo ta feil.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Jente 24_*
Skrevet
Et spørsmål til jenter/damer i alle aldersgrupper.

Har noen av dere gått uten truse i sommer?

Det er alltid spennende å se jenter i kjole eller skjørt og lure på om det er noen plagg under.

Ja, jeg er mann, og jeg spør av ren nyskjerrighet.

Håper at dere forstår at dette pirrer mange menn.

Ikke mobb meg, men svar seriøst.

Jeg har alltid lurt på dette, men har aldri kunne vite.

Jeg går ut i fra at sansynligheten for at noen går netto under er liten.

Jeg vil tro at jentene er før blyge til det.

Men jeg kan jo ta feil.

Jeg skal ikke mobbe deg.

Jeg tror du tar litt feil når det gjelder blyghet.

Jeg går selv nesten alltid uten truse om sommeren, men aldri til offentlig beskuelse.

Jeg må være sikker på at ingen kan se min lille hemmelighet, og bruker derfor en skjørtelengde som passer.

Jeg gjør det kun for min egen del, og for at det er veldig behagelig ( og småpirrende)

Jeg tror det er flere enn du aner som gjør som meg.

Skrevet

enig med deg jente24.

men gjør det oxo for å pirre mannen.

Gjest Badeløve
Skrevet

Jeg er selv mann, og forstår TS.

Det er vel ikke en eneste mann som ikke lurer på det samme som deg.

Men jeg er ikke helt enig i det du sier om blyghet.

Når du er på en badestrand skal du legge merke til alle jentene som kler av seg skjørtet og bare har bikinitruse under.

Det som gjør at jeg betviler blyghet, er det som skjer når disse forlater stranden etter en "dukkert".

De tørker seg, tar på seg skjørtet og trekker av seg bikinitrusen.

Jeg har til dags dato ikke lagt merke til noen som tar på seg noe annet.

Jeg skjønner jo at det er av praktiske grunner at de tar av seg en våt truse, men jeg ville jo tro at de hadde noe og erstatte den med.

Det virker ihvertfall på meg som dette er den naturligste ting i verden for disse jentene.

Skrevet

Selv om det finnes mange "prippne" damer der ute så er det nbok mange som går truseløse.

Selv har jeg faktisk sett et par stykker i Oslo uten truser og som satt veldig fint til på kafé..

For min del vil jeg oppfordre damene til å gå uten truser. Det er sexy, stilig og virkelig pirrende.

Skrevet

Nå er jeg selv en voksen dame og gift.

Jeg elsker å gå uten truse under en lett og luftig sommerkjole.

Men det foregår som oftest på ferie i sydlige strøk.

Det virker som motet svikter her hjemme, selv om jeg vet vilken effekt det har på min bedre halvdel.

Hvorfor det er sånn vet jeg bare ikke.

Kanskje man legger blygheten fra seg hjemme?

I syden er jeg jo slett ikke alene om å gå kledd uten noe under kjolen/skjørtet.

Det er jo nærmest umulig å ikke oppdage dette, særlig på yngre jenter.

De forsøker jo så godt de kan å unngå "innsyn", men jeg har jo selv sett med egne øyne blottete kjønn.

Ikke det at de gjør det med vitende og vilje, men i et uforvarende øyeblikk er det lett å sette seg på huk eller spre bena under et bord uten å tenke seg om.

De bruker jo så korte skjørt i forhold til oss eldre jenter.

Til dere som ikke har opplevd frihetsfølelsen ved å gå truseløs kan jeg anbefale dette på det sterkeste.

Skrevet

Jeg har aldri skjønt hvordan jenter kan gå uten truse, jeg. Enten det er under bukser eller under skjørt.

Men det er kanskje fordi jeg er en av de jentene som har såpass mye utflod at det ikke ville fungert... :sjenert:

Skrevet

Jeg går ofte truseløs om sommeren...ja ja, hender på vinteren også, på julebord f.eks, når trusekanter ikke skal vises under kjolen.

Skrevet

Går en del truseløs under skjørt og kjoler. Ikke for annet enn det er utrolig fritt og deilig.

Skrevet
enig med deg jente24.

men gjør det oxo for å pirre mannen.

Jeg hater å vaske tøy.

Gjest Kvinne 31
Skrevet

Etter å ha brukt "string" noen år slo det meg plutselig hvor behagelig det var å få den svale vinden over de bare rumpeballene under skjørtet.

Men hvorfor i all verden skulle ikke hele underlivet få den behagelige følelsen?

Jeg tenkte at dette skulle jeg prøve, så stringen ble fjernet, og siden har den ikke vært på så lenge det er varmt og jeg går i kjole eler skjørt.

Det er jo ingen som ser om jeg går med eller uten likevel.

Men jeg forstår de som vegrer seg mot det, men hadde de prøvd så vil jeg nesten garantere at trusen hadde forblitt i undertøyskuffen.

Vidunderlig følelse.

Skrevet

...og en ganske uhygienisk tanke for oss andre som skal sitte der de truseløse har "luftet seg" før oss...

Skrevet
...og en ganske uhygienisk tanke for oss andre som skal sitte der de truseløse har "luftet seg" før oss...

Det er vel de færreste som har så kort skjørt/miniskjørt at de sitter med musa på stolen/benken/gelenderet whath ever,at det blir avtrykk :fnise:

På de fleste vil musa treffe tøyet,å det blir som mellomlegg,om man har truse blir det ikke autmatisk dobbel "sikkring"

Skrevet
Innlegg 1, 4, 9 og 6 var da veldig like :)

1, 2, 4 og 6.

Skrevet

Hater g-string så på varme dager går man ofte uten truser.

Så korte skjørt har i alle fall ikke jeg, og jeg er ikke prippen.

• Liker 1
Skrevet

Aldri truse når det er varmt. ( men kun når jeg bruker skjørt )

Men så går jeg heller aldri i korte skjørt, så jeg er nok litt blyg av meg.

Men deilig er det okke som.

Gjest Gjest_trine_*
Skrevet
1, 2, 4 og 6.

Tenkte det samme selv når jeg leste innleggene at disse er skrevet av samme person hehe. Tydlig at det er noen som vil reklamer for at å gå uten truse er bra, og ønsker flere kvinner gjør det.

Gjest Betty89
Skrevet

Plutselig går alle kvinner uten truse.. neppe! Ikke overdriv, dere har kanskje bare gått uten truse en gang :skratte:

Ja jeg går me truse... sover bare uten..

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...