Gå til innhold

Kjole

Fremhevede innlegg

Skrevet

noen som har lbilder av/inker til fine kjoler..

Jeg er 179 høy /str 46/48, så man kler vel ikke alt av kjoler. Skal selvfølgelig dra rundt etter hvert, men en plass må man jo begynne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er fryktelig vanskelig å si hva som passer før du har prøvd litt, for det går mye på kroppsfasong. Selv er jeg høy og slank og går gjerne inn i kategorien "alt passer vel til deg", men det er bare tull. I enkelte kjoler ble jeg "tykkere", andre formløs, og enkelte var bare helt annerledes på enn jeg hadde trodd.

Du må nesten bare dra til en god salong og prøve, tenk gjerne litt ut hva du vil skjule og hva du vil vise frem. Da kan de finne kjoler som passer din kroppsform og ønsker.

Gjest Også str. 46
Skrevet

Den rette kjolen kan gjøre mye. Noen kjoler får deg bare til å se større ut, mens andre kan skjule 15-20 kg (slik min gjorde). Det avhenger jo også av din fasong, har du timeglassfigur eller er du mer eple/pære? Har du en fin utringning du kan fremheve? Prøv deg frem og følg magefølelsen. Og ikke stol blindt på det salongdamene sier heller. De skulle absolutt ha meg inn i kjoler med drapering rundt magen, noe som fremhevet magen min og fikk meg til å se ut som en bolle. Da jeg derimot fikk på meg A-fasong-kjoler, med pyntebånd under bysten, var saken en helt annen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...