Einar Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 Hvilke/n stilling/er foretrekker du? Jeg går for: Doggy Style Secretary Style Skje
Chianty Skrevet 29. september 2008 #2 Skrevet 29. september 2008 øøøøøøøøøh.... alle.. men noen er bedre enn andre hihi
Gjest anonymine Skrevet 29. september 2008 #5 Skrevet 29. september 2008 Misjonær er fint for da trenger jeg stortsett ikke noe mer, da denne stillingen gir meg lettest orgasme. Men mest pirrende finner jeg doggy... og deretter...hmm...skje, kanskje.
Gjest Portis Skrevet 29. september 2008 #6 Skrevet 29. september 2008 Hva er secretarystyle? Liker å ri jeg da, det er det beste han vet også så da er jo den saken grei
Confidence Skrevet 29. september 2008 #7 Skrevet 29. september 2008 Samleie : Foretrekker bakfra med baken i været og hode/overkropp nede på puten/sengen. Halvdoggy? Slikking : Foretrekker (ofte) når hun ligger på halveis på maven/siden med et ben godt trukket opp slik at jeg kan slikke bakfra. Hmmm....lenge siden jeg har prøvd den varianten nå...må skjerpe meg
Suzy Skrevet 29. september 2008 #8 Skrevet 29. september 2008 Det kommer jo helt an på dagsformen det! Alt er godt til sitt bruk
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2008 #10 Skrevet 29. september 2008 Den ultimate stillingen er å bli knullet oppetter veggen. Men da må han være sterk og ha den rette teknikken. Kun en mann har klart det og det var en rå opplevelse. Ellers så liker jeg de fleste stillinger hvor mannen viser at han er sjef! Så lenge mannen tar kontroll og vet hva han driver med så synes jeg de fleste stillinger er topp.
Gjest Gjest_Gjesten_* Skrevet 29. september 2008 #11 Skrevet 29. september 2008 Hvorfor er det så mange som liker Doggy? Jeg føler penis bare trykker gæli vei og langt fra G-punktet. Ikke minst at den støter mot venusbenet eller hva det nå heter. Noen som kan forklare meg, kanskej vi gjør det gæli...
Gjest geologen Skrevet 29. september 2008 #12 Skrevet 29. september 2008 Jeg foretrekker "å grave tunnell" eller "tunnel digger". Dama ligger på ryggen og jeg puler henne mens jeg roterer 360 grader rundt.
Caramela Skrevet 29. september 2008 #13 Skrevet 29. september 2008 Mm.. De aller fleste stillinger er jo upåklagelige Doggy er nok likevel favoritten :D
girlnextdoor Skrevet 29. september 2008 #14 Skrevet 29. september 2008 Alle!! :D hehe Men jeg kommer lettest i misjonær..
*Fallen_angel* Skrevet 29. september 2008 #15 Skrevet 29. september 2008 alle :D så lenge jeg har den inni meg, så er det digg hehe men hvis jeg må velge noe favoritt så må det bli doggy, skje, misjonær med føttene mine på skuldrene hans, og å ligge på magen med beina helt sammen, mens han har beina sine utenfor mine og kjører på hehe.. og så er jo selvfølgelig riding ikke noe å klage på da men da er det best å gjøre det i ei seng med brae fjærer i maderassen, så det blir bedre sprett jeg kan ikke si noe stilling jeg kommer lettest i da, siden jeg kommer uansett på null komma niks, men jeg kommer vell hardest med å ri da, det er iallefall der jeg holder på å besvimer til tider hehe
Einar Skrevet 30. september 2008 Forfatter #16 Skrevet 30. september 2008 Hva er secretarystyle? Secretary er nesten som "doggy" bare at dere står oppreist i stedet for å stå på knærne...
Einar Skrevet 30. september 2008 Forfatter #17 Skrevet 30. september 2008 Hvorfor er det så mange som liker Doggy? Jeg føler penis bare trykker gæli vei og langt fra G-punktet. Ikke minst at den støter mot venusbenet eller hva det nå heter. Noen som kan forklare meg, kanskej vi gjør det gæli... Aner ikke hva dere gjør feil. For meg funker dte alltid helt perfekt.. Hva som gjør doggy så bra...? Tror kanskje at det har noe med det litt "han tar henne uten at hun vet hvem det er". Spenningen altså.
divadina Skrevet 30. september 2008 #18 Skrevet 30. september 2008 Liker godt 69, misjonær, doggy og ri. Kommer lettest med doggy men liker best å komme når jeg er øverst:D Ellers er det gøy å avslutte i en 69 en gang i blandt, også. Glad i oral sex så det blir gjerne endel av det.
Gjest Mysticgirl Skrevet 30. september 2008 #19 Skrevet 30. september 2008 Helt klart å ri og doggiestyle Suging er noe av det beste jeg vet
Gjest Gjest_kate_* Skrevet 30. september 2008 #20 Skrevet 30. september 2008 Face down, ass up, that's the way we like to fuck Elsker alle varianter bakfra, og jo lengre ned jeg bøyer meg jo bedre treffer han godpunktene. Rent "orgasmemessig" er den beste stillingen for meg å ligge på magen med beina samlet. Men misjonær er også en storfavoritt når jeg er i humør for litt mer romantikk
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå