Gjest Gjest Skrevet 29. september 2008 #1 Del Skrevet 29. september 2008 Jeg har et problem. Jeg får ikke til å få orgasme uten vibrator. Jeg har forsøkt vel og lenge selv, jeg ønsker jo virkelig å kunne få orgasme på egenhånd eller sammen med partner uten å måtte bruke andre hjelpemiddler. Poenget er at det må såpass mye stimulering til at ingenting annet er nok, det kan være fantastisk godt og jeg kan kjenne at jeg er i retning av orgasme men kommer aldri over (så godt som, har skjedd en gang med parnteren min ved munnsex). Han føler seg lite dugelig når en vibrator kan få meg til å komme men ikke han og ønsker derfor ikke at vi brukre dette noe særlig sammen. Vi har av og til brukt det under vorspillet men jeg ønsker også å bruke den under sexen fordi jeg aller lettest kan få orgasme når han er inni meg og klitoris kan stimuleres med vibrator. Men da føler han at han selv ikke er god nok, og kanskje også at sexen blir litt mekanisk. Jeg skjønner hans ståsted, men det er jo overhode ikke slik situasjonen er. Jeg har aldri fått orgasme med noen partnere og klarer heller ikke å gi meg selv orgasme uten hjelpemiddler enn hvor mye jeg har forsøkt dette. Det handler ikke om at han ikke er god nok, men at ingen er gode nok rett og slett. Det har fysisk å gjøre med kroppen min og ingenting å gjøre med ham. Så situasjonen er nå at jeg har et godt sexliv med ham, med mye nærhet og rå sex. Jeg har også et godt sexliv alene med orgasmer. Jeg skulle så gjerne ønske at han kunne ta del i mine orgasmer, og at det var noe vi kunne nyte sammen. Jeg syntes det er trist at jeg har denne delen av sexlivet alene som han ikke vil ta del i. Jeg tenker også at når vi bruker vibrator under forspillet så vil jeg egentlig ikke det fordi jeg ikke vil at han skal se hvor lett jeg da kommer fordi da føler han seg mindreverdig. Jeg ønsker jo selvsagt ikke å tvinge på ham noe han ikke ønsker og liker under sex, men samtidig ønsker jeg så veldig gjerne å kunne bringe sammen disse to delene av sexlivet mitt og nyte dette sammen med ham... Noen forslag? Han skjønner til dels mitt ståsted, men klarer ikke å komme over følelsen av udugelighet likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Einar Skrevet 29. september 2008 #2 Del Skrevet 29. september 2008 Synd. Selv har jeg ingen problemer når damen tar med vibrator opp i sengen. Den har vi mye moro med og mye gode stunder med. Men, det er jo selvsagt forskjell på hva folk liker, tør og ønsker. Prøv kanskje å forklare at dere er mer kompliserte enn oss gutta? Han må da ha fått med seg dette...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tomatsuppe Skrevet 29. september 2008 #3 Del Skrevet 29. september 2008 Dette må han rett og slett komme over! Vil han ikke at du skal ha det best mulig? Jeg har en ganske uskyldig utseende klitorisvibrator (ikke penisformet), som vi bruker en del da jeg har mye lettere for å komme slik. Faktisk så maser mannen ofte om at vi skal ta den med i leken (tror han syns det er fint å slippe å jobbe så mye;)) Tror rett og slett han må jobbe litt med seg selv. Føler han seg virkelig udugelig hvis du kommer ved hjelp av en vibrator, og dere sånn sett har funnet frem til hvordan du skal oppnå optimal nytelse, men ikke når du ikke kommer i det hele tatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanselot Skrevet 29. september 2008 #4 Del Skrevet 29. september 2008 Hei det er ikke deg det er noe galt med. Det er han som burde skrive innlegg her og be om råd. Han har ikke noen mindreverdighetskomplekser ang. størrelse eller sånne ting da? Personlig syns jeg en dildo er med på å spice opp sexlivet, for snurrebassen står ikke oppreist hele tiden, ikke for meg ihvertfall. Det er jo også fint med variasjon. Det viktigste er at begge to koser seg og man gjør alt for at den andre skal ha det bra. Med dildo eller ikke... Jeg leste med undring det du skrev at du onanerte, filmet det og sendte det til ham også ble han skuffa? Skulle hatt juling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2008 #5 Del Skrevet 29. september 2008 Jeg leste med undring det du skrev at du onanerte, filmet det og sendte det til ham også ble han skuffa? Skulle hatt juling Det var nok to forskjellige tilfeller. Min kjæreste har ingen problem med bruk av dette på egenhånd, men sammen med ham særlig under penetreringen. Mitt problem er mer at jeg lurer på til hvilken grad mine ønsker om nytelse skal bestemme inholdet i sexen når det går ut over hans "nytelse". Det har nok med hans selvtilitt å gjøre ja, vi har slitt lenge med dette temaet og min lyst så han har fått sin del av avvisninger. Nå fungerer alt perfekt utenom min orgasme som jeg ikke klarer å få bragt inn i seksualiteten sammen med ham fordi han ikke liker bruk av seksuelle leketøy. Det har nok litt med hans holdninger generellt å gjøre også, jeg lønsker å kjøpe fleshlight til ham for morro og variasjon men han ønsker på ingen måte det. Jeg er nok for ham mener han, så hvorfor skal ikke han være nok for meg? Han ser at det ikke er logisk måten han tenker på, men likevel kommer disse følelsene inn og legger en demper på det hele. Serlvsagt tenner ikke jeg heller på å bringe noe inn i senga som jeg vet er avtennende på ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2008 #6 Del Skrevet 29. september 2008 Det minste han kan gjøre for deg er å lese om kvinners orgasme eller manglende orgasme. Be han ta seg en runde på google. Jeg har det akkurat som deg og jeg har aldri opplevd orgasme med en mann eller alene,uten bruk av en god vibrator. Altså er orgasme noe jeg får alene og sjeldent,siden jeg synes det er trist å ikke klare å inkludere orgasme i mitt sexliv. Jeg regner med at din mann er så heldig at han ser på orgasme som en helt naturlig del av sex,altså sin egen orgasme. For meg er det regelrett egoisme og manglende empati å ikke gjøre det en kan for at ens egen partner skal ha de beste forutsetninger for å få oppleve en orgasme av og til. Det han kan gjøre er å lese om kvinners underliv og de store variasjonene fra kvinne til kvinne. Noen behøver enorm vibrering for å komme,mens andre kan komme ved å bli slikket. Dette han ingenting med at han ikke er mann nok,selv om det er tydelig at det er her han sliter. Ikke alle kvinner kommer av penetrering eller ved oralsex,så ergo er han egentlig fritatt for å føle seg ansvarlig for dine manglende orgasmer. Men fritatt betyr ikke at han skal nekte deg de vibrasjonene du behøver for å komme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå