Gå til innhold

Nettet for single

Gjest Gjest_Jenta_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Jenta_*

Min konklusjon: Helvete!

Tatt med i beregningen at det ikke er "alle andre det er noe feil med" så må jeg si at mitt syn på menn faktisk har endret seg.

Jeg er fullt klar over at nettet er et sted hvor ærlighet ikke akkurat råder, men hjelpe meg.

I utgangspunktet er jeg ikke av typen som "skjærer alle over en kam", men i kategorien "single menn på nettet" må jeg si at de er en skade for menns rykte generelt!

Jeg vet det finnes et par lykkelige historier der ute, men med de oddsene som er, vurderer jeg nå lotto istedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pupsilure

Jeg er ikke enig :) Møtte eksen som jeg var sammen med i tre år der, og min forlovede. Har møtt et par særinger også. Men jeg syntes oddsen er ganske god jeg, for å møte drømmemannen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er uenig med TS. Nå er jeg riktignok mann, så kan si fint lite om hvordan 'menn på nett' er, men siden tråden heter 'single' og ikke 'single kvinner' så våger jeg å svare likevel ;)

Jeg traff da min kjære på nett og vi er fremdeles sammen 2 år senere. Har nettopp kjøpt oss leilighet og vi er veldig fornøyde med hverandre :) Angrer ikke et sekund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spekulerte litt i nettdating en stund og registrerte meg på en hel rekke steder. Fant ut at kvaliteten på mannfolka (og hva de var ute etter) kom veldig an på nettstedet!

Men ja, det er i overkant mange raringer. Møtte dog en fyr selv til slutt (viste seg at det ikke var mannen i mitt liv, men han var en fin kjæreste en stund). Og ei venninne av meg er nå samboer med sin nett-date, som er en fantastisk fyr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan jo være at folk på nettstedene har så urealistiske krav, at det stort sett ikke er noen de kan få som matcher kravene på nettsidene, slik at de heller ender opp med noen som lyver? Tror man må være ærlig å innse at de som er på nettstedene stort sett ikke er blant de mest attraktive. Attraktive menn og kvinner som er seriøse og det ikke er noe rart med vil stort sett klare å finne noen uten å måtte ty til nettet. Jeg vet ikke hvordan det er med menn, men med kvinner virker det som om de mest seriøse er de som kun har vært på de stedene i relativt kort tid, og som kun er på maks to av nettstedene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke menn på nettet er verre enn menn ellers i samfunnet - det er bare det at på nettet treffer du på alle mulige typer, mens i livet ditt ellers treffer du ofte på de samme typene (f.eks. de som er fra samme sted som deg, eller som går på de samme typen utestedene e.l.). Jeg har selv møtt flere fra nettet, ingen av dem var "weirdos", men det klaffet ikke med noen av dem likevel. Jeg faller ikke så fort for noen, mens jeg følte at de jeg traff ikke hadde tid til å la ting utvikle seg. Eller kanskje det var mangelen på sex, ha ha! Jeg meldte meg inn i et datenettsted etter at to gutter jeg hadde flørtet med (de startet det!) viste seg å være i et langvarig forhold - det var da jeg tenkte at de på nettet ikke kunne være verre enn dem jeg allerede hadde vært borti... ;-) En venninne av meg er gift med en hun traff på nettet, de er en 100% perfekt match. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingeniøren

Hva må til for at vi havner i kategorien "weirdo" da?

Som mann synes jeg det virker som de fleste jentene er helt normale. For min del er ikke nettet noen favorittsjekkeplass, men foretrekker det fremfor f.eks de mest populære utestedene i Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...