Gå til innhold

Er det noen her som er gode på ord?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har de siste månedene hatt en elsker som jeg nå har blitt glad i og falt ordentlig for. Vi er respektfulle mot hverandre og alt er egentlig greit selv om det mest sannsynlig aldri kan bli noe mer mellom oss, dette pga hvilken relasjon vi hadde før vi ble elskere. MEN! Jeg har likevel lyst til å satse og se hvor dette kan føre, og jeg tror det eneste mulige da er at jeg tar han med storm. Jeg har ikke tålmodighet til å sitte å vente på at han kanskje innser hvilken fin jente jeg er en dag.. Så til poenget med dette innlegget: Han har bursdag om en måneds tid og jeg vil gi han en koselig oppmerksomhet uten å virke FOR pågående. Noe så enkelt som å sende en bukett på dagen hans synes jeg passer bra, men jeg aner ikke hva jeg skal skrive på kortet! Og hvis blomstene er stunning så burde kanskje ordene være det samme. Jeg er så utrolig dårlig på å være romantisk, og jeg ønsker noe enkelt som sier mye. "Elsker deg" passer ikke for vi er ikke DER hvis dere skjønner, og "Gratulerer med dagen" blir for tamt. Jeg tenkte jeg skulle skrive noe som "avslører" hvor flott han er i mine øyne. -Og som passer til en bursdaghilsen?

Vi er forresten begge single, sånn hvis noen skulle lure på det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"I den perfekte verden ville du vært min ;) Gratulerer med dagen!"

Skrevet
"I den perfekte verden ville du vært min ;) Gratulerer med dagen!"

Du traff spikeren på hodet der ja! Takk så mye! =)

Men synes dere jeg skal signere med navnet mitt? Hva sier det dere om dere får ett kort uten navn på avsender?

Skrevet

Vel...kommer an på hvor langt du vil dra den...Kunne vært morsomt å lage en liten greie ut av det...

F.eks: Send blomstene med kortet anonymt, følg opp med kanskje 2-3 kort til...Spray dem med yndlingsparfymen din, gjerne med noe litt frekt, ikke helt klisje....så på det siste kortet ber du ham møte deg et eller annet sted...

Da er han sikkert dødnysgjerrig og vil se hvem denne dama er :) Be ham se etter en dame med en rød rose, kle deg i noe råsexy, og fortell ham hva du føler...

Hadde jeg vært gutt, hadde jeg nok blitt temmelig giret...

*Gud, jeg må slutte å se så mye filmer....*

:gjeiper:

Skrevet
Vel...kommer an på hvor langt du vil dra den...Kunne vært morsomt å lage en liten greie ut av det...

F.eks: Send blomstene med kortet anonymt, følg opp med kanskje 2-3 kort til...Spray dem med yndlingsparfymen din, gjerne med noe litt frekt, ikke helt klisje....så på det siste kortet ber du ham møte deg et eller annet sted...

Da er han sikkert dødnysgjerrig og vil se hvem denne dama er :) Be ham se etter en dame med en rød rose, kle deg i noe råsexy, og fortell ham hva du føler...

Hadde jeg vært gutt, hadde jeg nok blitt temmelig giret...

*Gud, jeg må slutte å se så mye filmer....*

:gjeiper:

Dette hørtes veldig gøy ut, tenk om man selv kunne fått oppleve noe sånt=)

Har du noen tips til noen spennende meldinger jeg kan skrive på de andre kortene da? :)

Skrevet

Hmmmm.....*finne frem filmdama i meg her*

Kort 2:

Synet av deg får kroppen min til å brenne av lengsel etter deg...

Kort 3:

Jeg brenner etter å føle din munn i mot min, kan du hjelpe meg?

Kort 4:

Hvis jeg spør deg om å treffe meg, vil du da si ja?

Kort 5:

Om svaret ditt er ja; Møt meg ved X ,dato, klokken, og se etter en kvinne med en rød, langstilket rose...

:romeo:

Skrevet

En ting til:

Kortet skal være helt hvitt, med sort skrift, sprayet med "din" parfyme, og alltid et stort rødt kyss på venstre side(nærmest hjertet ;) )

Skrevet
En ting til:

Kortet skal være helt hvitt, med sort skrift, sprayet med "din" parfyme, og alltid et stort rødt kyss på venstre side(nærmest hjertet ;) )

Hehe..høres kjemperomantisk ut! Tror jeg må tenke på denne litt.. =) men tusen takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...