Gjest Gjest_julie_* Skrevet 28. september 2008 #1 Skrevet 28. september 2008 Har truffet en kjempekjekk gutt. Vi passer utrolig godt sammen på alle måter, utenom i senga. Han elsker å bli sugd, og drar meg ned "dit" så snart han kan. Føler at det blir lite eller ingenting på meg... Hva ville dere damer ha gjort her?
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2008 #2 Skrevet 28. september 2008 Har truffet en kjempekjekk gutt. Vi passer utrolig godt sammen på alle måter, utenom i senga. Han elsker å bli sugd, og drar meg ned "dit" så snart han kan. Føler at det blir lite eller ingenting på meg... Hva ville dere damer ha gjort her? Sett deg på ham.
Raven Emerald Skrevet 29. september 2008 #3 Skrevet 29. september 2008 Lenk armene hans til senga, så kan han ikke dra deg ned "dit", da må han pent bare finne seg i å ta til takke med det han får. Ellers kan dere satse på en 69'er.
MarianneE Skrevet 29. september 2008 #4 Skrevet 29. september 2008 Hva med å åpne munnen din og fortell ham at du suger gjerne, men fremgangsmåten hans er kanskje ikke så voldsomt opphissende....
Einar Skrevet 29. september 2008 #5 Skrevet 29. september 2008 Sett deg over ansiktet hans og kommander han til å slikke deg. Dersom du vil det. Eller sett deg på han. Dersom du vil det. Det viktigste er vel at du viser / sier hva du vil og ikke la han styre hele "showet".
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2008 #6 Skrevet 29. september 2008 Si til han at "nå har jeg sugd deg hver eneste gang, så nå må vi variere litt.Hva kan du tenke deg å gjøre for meg???????????????????????????????????"
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2008 #8 Skrevet 29. september 2008 legg deg på rygg og dra han ned... ..men ikke før du har forsikret deg om at han liker å slikke. Det er det ikke alle menn som gjør. Om han ikke viser initiativ til å slikke deg på egenhånd så tipper jeg at slikking ikke er det han liker best.
cilja Skrevet 29. september 2008 #9 Skrevet 29. september 2008 ..men ikke før du har forsikret deg om at han liker å slikke. Det er det ikke alle menn som gjør. Om han ikke viser initiativ til å slikke deg på egenhånd så tipper jeg at slikking ikke er det han liker best. Hallo! Tviler sterkt på at typen spurte om hun likte å suge før han begynte å hinte og dra henne dit. Skal da være måte på.
Gjest Portis Skrevet 29. september 2008 #10 Skrevet 29. september 2008 Kan man ikke bare si ifra til fyren da? Ser ikke helt problemet ... om samboeren min "krever" å bli sugd hele tiden og jeg sitter å føler at jeg ikke får noe igjen, så hadde jeg jo sagt klart ifra.
Gjest StockDama Skrevet 29. september 2008 #11 Skrevet 29. september 2008 ..men ikke før du har forsikret deg om at han liker å slikke. Det er det ikke alle menn som gjør. Om han ikke viser initiativ til å slikke deg på egenhånd så tipper jeg at slikking ikke er det han liker best. pft mannen fortjener det når han dytter dama ned heletiden.
Gjest Gitte Skrevet 29. september 2008 #12 Skrevet 29. september 2008 Minner meg om x som ble sur hvis jeg ikke gadd.. Skulle suges hele tiden og helst ikke ha sex. Slitsomt.
girlnextdoor Skrevet 29. september 2008 #13 Skrevet 29. september 2008 Å bli behandlet på den måten..at han bare presser deg ned mot hans edlere deler..det hadde jeg aldri funnet meg i. Du er vel ikke noe ludder heller? Hva tar han deg for? Man gir og tar i ett forhold, OGSÅ i senga!
Gjest skorpio Skrevet 29. september 2008 #14 Skrevet 29. september 2008 Enig med resten her. Fortell han neste gang at nå er det din tur! Og hvis han absolutt vil bli sugd kan dere dra 69'ern, eller så kan du suge han etter at han har slikka deg!
Gjest Gjest_julie_* Skrevet 1. oktober 2008 #15 Skrevet 1. oktober 2008 Han blir bare skikkelig tent av suging. Hvis jeg er "heldig" og det blir puling, så blir han MYE slappere, og pikken er liten fra før.... Nå har ha begynt å fantasere om analsex, noe jeg aldri har hatt og heller ikke er særlig lysten på. Har spurt ham rett ut om han er "skjult" homse siden han ikke tenner på vanlig puling. Men nei, det er han ikke. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Han er jo så topp ellers.....
Gjest Gjest_pia_* Skrevet 1. oktober 2008 #16 Skrevet 1. oktober 2008 Han blir bare skikkelig tent av suging. Hvis jeg er "heldig" og det blir puling, så blir han MYE slappere, og pikken er liten fra før.... Nå har ha begynt å fantasere om analsex, noe jeg aldri har hatt og heller ikke er særlig lysten på. Har spurt ham rett ut om han er "skjult" homse siden han ikke tenner på vanlig puling. Men nei, det er han ikke. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Han er jo så topp ellers..... jeg kjenner til litt av problemet... Typen min elsker og bli sugd, og er eneste måten han kommer på, eller hvis jeg bruker hånden da. Det året vi har vært sammen har han ikke kommet inni meg en eneste gang! han sørger heldigvis for at jeg alltid kommer da, ved at vi har sex mens jeg maserer kitten selv... Men litt lei av at jeg alltid må gjøre så mye ekstra for at han skal komme, men jeg gjør det jo, er jo ikke rettferdig at bare jeg skal komme. er egentlig dritt lei av å måtte suge heletiden, og gi "handjobs" når han aldri gjør det på meg... prøvd å nevne at jeg vil ha mer et par ganger, men virker som han bare later som han ikke hører det, ber jeg han bruke fingrene en av de få gangene han slikker meg så varer det kanskje et minutt eller noe, og han nekter å gjøre det hardere. "jeg vil ikke skade deg". ufattelig irriterende! jaja... det er no begynt å forbedre seg litt, jeg må bare være flink å snakke om det, og ikke gi meg hvis det ikke går gjennom første gangen:P
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2008 #17 Skrevet 1. oktober 2008 jeg kjenner til litt av problemet... Typen min elsker og bli sugd, og er eneste måten han kommer på, eller hvis jeg bruker hånden da. Det året vi har vært sammen har han ikke kommet inni meg en eneste gang! han sørger heldigvis for at jeg alltid kommer da, ved at vi har sex mens jeg maserer kitten selv... Men litt lei av at jeg alltid må gjøre så mye ekstra for at han skal komme, men jeg gjør det jo, er jo ikke rettferdig at bare jeg skal komme. er egentlig dritt lei av å måtte suge heletiden, og gi "handjobs" når han aldri gjør det på meg... prøvd å nevne at jeg vil ha mer et par ganger, men virker som han bare later som han ikke hører det, ber jeg han bruke fingrene en av de få gangene han slikker meg så varer det kanskje et minutt eller noe, og han nekter å gjøre det hardere. "jeg vil ikke skade deg". ufattelig irriterende! jaja... det er no begynt å forbedre seg litt, jeg må bare være flink å snakke om det, og ikke gi meg hvis det ikke går gjennom første gangen:P Hehe! Jeg trur jeg vet hva det er Hadde en type en gang som ikke ville komme inne i meg,det viste seg at han var livredd for at jeg skulle bli gravid,sier ikke det er det samme,men det kan jo høres sånn ut Gutter har en merkelig "ordning" med at de kan holde igjen spruten,kan jo være at han holder igjen for harde livet når han er inne i deg,å spruter som bare det når du suger han,da kan det jo virke som han bare kommer når du suger.
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2008 #18 Skrevet 1. oktober 2008 Han blir bare skikkelig tent av suging. Hvis jeg er "heldig" og det blir puling, så blir han MYE slappere, og pikken er liten fra før.... Nå har ha begynt å fantasere om analsex, noe jeg aldri har hatt og heller ikke er særlig lysten på. Har spurt ham rett ut om han er "skjult" homse siden han ikke tenner på vanlig puling. Men nei, det er han ikke. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Han er jo så topp ellers..... Kan jo være samme grunn som over.
Pialill Skrevet 1. oktober 2008 #19 Skrevet 1. oktober 2008 Hehe! Jeg trur jeg vet hva det er Hadde en type en gang som ikke ville komme inne i meg,det viste seg at han var livredd for at jeg skulle bli gravid,sier ikke det er det samme,men det kan jo høres sånn ut Gutter har en merkelig "ordning" med at de kan holde igjen spruten,kan jo være at han holder igjen for harde livet når han er inne i deg,å spruter som bare det når du suger han,da kan det jo virke som han bare kommer når du suger. Var gjest_Pia i sted=) Joa, han er livredd for det, selv om jeg går på pillen og vi bruker kondom! litt morsomt egentlig... jaja... men vil fremdeles at han skal kunne komme inni meg og ikke på magen, puppene eller i munnen min:P
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå