Gjest Gjest_Birdie_* Skrevet 28. september 2008 #1 Del Skrevet 28. september 2008 Jeg går i klasse og jobber sammen med verdens søteste gutt. Vi flørter åpenbart, og han er alltid nysgjerrig på hva jeg gjør, og hva jeg skal. Han stirrer på meg "hele tiden", og smiler utrolig pent til meg. Jeg har blitt spurt om når vi kommer til å bli sammen, og jeg har også blitt meg fortalt at det ser ut som om han liker meg. Men tross alt dette så snakker vi aldri sammen uten om skole og jobb. Vi har jo felles venner, og treffes jo dermed utenom skole og jobb. Men vi sender ikke meldinger eller snakker noe spesielt mye på msn. Så.. Hva tror dere? Er han interessert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2008 #2 Del Skrevet 28. september 2008 Det tror jeg han vet bedre enn oss. Du får spørre ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Birdie_* Skrevet 28. september 2008 #3 Del Skrevet 28. september 2008 Det tror jeg han vet bedre enn oss. Du får spørre ham. Jo, jeg vet at det er det jeg burde. Men denne jenta er av typen som må vite tin 99,99% prosent sikkert før hun handler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest G18 Skrevet 5. oktober 2008 #4 Del Skrevet 5. oktober 2008 Jo, jeg vet at det er det jeg burde. Men denne jenta er av typen som må vite tin 99,99% prosent sikkert før hun handler. Dra med han på fylla og legg inn til aksjer, da ser du fort om han er gira eller ei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
S85 Skrevet 6. oktober 2008 #5 Del Skrevet 6. oktober 2008 uff, hater det uttrykket å legge inn aksjer. Tror ikke akkurat at det vil hjelpe særlig mye å få ham full og se hvordan han vil reagere da. Det vil jo ikke være den personligheten han er til vanlig, du kommer sikkert da til å hende opp med å føle at du må sjenke ham hver gang du vil vite noe. Kjenner til det å måtte vite 99,9 % sikkert først. Bare prøv deg sakte frem og se hvordan han reagerer. Msn og meldinger er ikke noe bra uansett, man feiltolker jo alle signaler uansett når det ikke er face to face. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå