Gjest Fuglehue Skrevet 9. juni 2003 #1 Skrevet 9. juni 2003 Hei jeg har litt ufornøydheter med disse minimale bollene her. Jeg leste en gang i avisa at ei fra thailand har sånn studio som hun masserer bryster kjempedigre, men ikke #### om jeg løper norge rundt for å finne en asiatisk puppeknaer bare for litt velvære Er det noen piller for dette kanskje? Selv om jeg visstnok bare er 17 ennå, får det være grenser for å nesten ikke ha utringning! SINNA OGABOGA HILSEN DET
Silfen Skrevet 9. juni 2003 #2 Skrevet 9. juni 2003 Det går alltids an å ønske seg en puppeop. til 18-årsdagen.
Gjest Fuglehue Skrevet 9. juni 2003 #3 Skrevet 9. juni 2003 Ja det er jo en ide Men det er bare så frustrerende at alle i min klasse er 1 år yngre men ser ut som de er fullt utvokste med sine D pupper mens jeg sitter der med ynkelige B... Det er vel bare å håpe at jeg vokser mer, dette er bare en av være-sinna-på-puppene-mine dager
Gjest Donna Skrevet 9. juni 2003 #4 Skrevet 9. juni 2003 Tror desverre ikke det er så mange muligheter....enn å godta de ..eller silikon ....
Gjest Fuglehue Skrevet 9. juni 2003 #5 Skrevet 9. juni 2003 Ikkeno sillikon her i gården(e) nei! Og hvorfro er det bare jenter i klassen som klager på de? Pfffft det er ikke noe galt med de uansett *prøve å styrke selvtillitten sin* Blarjk
Silfen Skrevet 9. juni 2003 #6 Skrevet 9. juni 2003 Du kan alltids få en liten fettoverføring fra meg. Ja, for pupper er jo for det meste fett, ikke sant.
Gjest Donna Skrevet 9. juni 2003 #7 Skrevet 9. juni 2003 Du ...B er ikke lite da :D .......hva skal vi si som så vidt er A........takk og pris man kan fikse på de :oops:
Gjest Fuglehue Skrevet 10. juni 2003 #8 Skrevet 10. juni 2003 Nei du jeg var fornøyd med de jeg tilogmed da jeg hadde A, for de sto til kroppen min, men FYSJ for en oppførsel at 16 åringer skal drive og mobbe og få et menneske til å miste selvtillitten sin på den måten, det minner litt om barneskolen. Eller ungdomskolen. Og med folk som sier "De er bare misunnelige" jeg tror faktisk ikke det er tilfellet, da de har mye større enn meg... Men men, er man fjortis så er man fjortis..
Gjest Kira Skrevet 10. juni 2003 #9 Skrevet 10. juni 2003 ..jeg er bare en liten A. :cry: Men er allikevel glad i de. :D Men ellers er de bare sånn ca. i veien.
Lula Skrevet 10. juni 2003 #10 Skrevet 10. juni 2003 Men det er bare så frustrerende at alle i min klasse er 1 år yngre men ser ut som de er fullt utvokste med sine D pupper mens jeg sitter der med ynkelige B... Tullejenta ;-) Ynkelige B, du! Jeg har A cup og synes at puppene mine er flotte. Det synes kjæresetn min også! Nå har jeg jo aldri blitt mobbet for mine små "fordeler" da. Dersom andre jenter mobber deg fordi du har mindre pupper enn dem, så prøv og hev deg over det. Passer puppene til kroppen så ser du garantert flott ut. Rett deg opp i ryggen og hev hodet når du går. En flott holdning gjør underverker for både utseende og selvtillitt. Og en ting til....mulig disse barmfagre jentene om noen år vi misunne deg din B-Cup ;-)
Gjest Cruella Skrevet 10. juni 2003 #11 Skrevet 10. juni 2003 Vær glad for dine B, jeg synes det er akkurat passe jeg. Jeg har selvfølgelig B selv og har aldri følt at de har vært for små, snarere tvert imot...
Noravind Skrevet 10. juni 2003 #12 Skrevet 10. juni 2003 Hallo? Hva er galt med en B-cup??? Jeg operete inn silikon for å få nettopp en B-cup, og så er det faktisk noen som mener dette er små pupper. Nei, jenter blir man ikke klok på :-?
Fru Fomle Skrevet 10. juni 2003 #13 Skrevet 10. juni 2003 Jenter er jenter verst... Skikkelig umodent og barnslig å komme med slike kommentarer. Trøst deg med at det kan skje ganske store forandringer med kroppen i årene framover også. Og det er mange fordeler med "små" pupper også, selv om jeg vil si at B-cup er en helt akseptabel størrelse! -Du kan hoppe, løpe og bevege deg uten at ting slenger både hit og dit. -Når barnefødsler og amming er unnagjort så slipper du å ha bryster i midjehøyde som jeg kjenner endel D-damer som har.. (Ingenting vondt sagt om D-cup altså!!)
Helena Skrevet 10. juni 2003 #14 Skrevet 10. juni 2003 Jeg har A/B-cup og jeg er kjempefornøyd med mine! Kjæresten min liker ikke store pupper og synes mine er helt perfekte. Håper jeg ikke fornærmer noen nå, men små pupper er ofte penere enn store, de kan f.ex ikke henge nedover magen :D Du venner deg nok til dem OgaBoga
Gjest Anonymous Skrevet 10. juni 2003 #15 Skrevet 10. juni 2003 Jeg har også B! og er godt fornøyd med det! Venninnene mine som har større pupper ville gjerne hatt mindre de! Gi blaffen i hva de andre sier du! Og det er fortsatt mulig at de blir litt større, ettersom formene gjerne blir enda litt rundere i 20-års alderen!
Snupi Skrevet 10. juni 2003 #16 Skrevet 10. juni 2003 "Helena"Håper jeg ikke fornærmer noen nå, men små pupper er ofte penere enn store, de kan f.ex ikke henge nedover magen Hm..er det sant???
Liza Skrevet 10. juni 2003 #17 Skrevet 10. juni 2003 og piller: p-pillen diane har hjulpet mange med puppe-str... men legene er ikke så veldig villige til å skrive den ut, er så mye østrogen i dem (tror jeg det var)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå