Gå til innhold

Mitt ønske

Anbefalte innlegg

Skrevet

Akkurat her, akkurat nå, trives jeg veldig godt med singeltilværelsen.

Jeg innser samtidig at jeg en gang i fremtiden med stor sannsynlighet kommer til å ønske å gå inn i et forhold igjen.

Siden jeg tror på kildeenergien som strømmer gjennom alle ting i universet, inkludert oss, og at livet vi lever nå er resultatet av alle tanker vi hittil har hatt- så sender jeg følgende ønske ut i universet:

En gang i fremtiden, når tiden er riktig både for meg og for ham, ønsker jeg å treffe en mann som leter etter en jente som meg, en mann som har de viktigste kvalitetene jeg mener en potensiell kjæreste må ha.

Han må ta vare på seg selv (psykisk og fysisk) og ta vare på sine medmennesker, være sosial og omgjengelig, snill, grunnleggende glad og positiv, til å stole på og glad i kos og sex.

Han må være i stand til å bli glad i mine to barn, og bry seg oppriktig om dem og fremtiden deres. Om vedkommende har barn selv, er det positivt, så lenge forholdet til eksen er kompikasjonsfritt.

Jeg ønsker meg en kjæreste som er glad i moderat friluftsliv, gå på kino/se filmer, lese og være sammen med venner.

Han må ikke røyke, snuse, ha et alkoholproblem eller bruke noen former for narkotika.

Om han finnes eller ikke, hvem av oss som tar initiativ når vi kanskje møtes, tenker jeg ikke så mye på- nå som jeg har klart for meg hva jeg ønsker, vil jeg i alle fall ikke gå inn i noe som går på tvers av hva jeg egentlig ønsker. Og da er jeg fri om han skulle dukke opp.

Og hvem vet, kanskje det ikke er en mann som er ment for meg, kanskje jeg blir sammen med en kvinne? Jeg er åpen for det. Det er jo personen som er det viktige.

Man vet aldri hva som ligger i fremtiden, så jeg nyter her og nå.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...