Gå til innhold

Møtt en ..

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Lisa_*
Skrevet

Jeg har funnet den perfekte mann for meg på nettet. Vi snakker sammen til stadighet og vi er betatt av hverandre. Problemet er at vi begge har samboere, og ønsker i utgangspunktet ikke å forlate forholdet vi er i nå. Vi begge er fullstendig klar over at vi er "slemme" mot samboerne våre, men søker hverandre selv om.

Syns dette er fryktelig vanskelig. Har du erfaring/en mening om dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis dere ikke vil forlate forholdet dere er i nå, hvorfor oppsøkte dere hverandre til å begynne med da?

Gjest Gjest_Lisa_*
Skrevet

Jeg kan bare svare for meg: søk etter spenning, flørt og anerkjennelse fra en annen mann. Forholdet jeg er i har vart så mange år, at disse faktorene er svært lite tilstede.

Skrevet

Hva jeg mener. Jeg mener flørt i vei, ha det gøy!

Innsatsen er samboeren din!!

Skrevet

Hvordan kan dere gjøre dette med samboeren deres ?

har dere ingen samvittighet?

Skrevet

pose og sekk. Stå på. Så lenge du ikke blir fysisk mener jeg at det er helt greit :-) Ikke la de som ikke har opplevd den berusende følelsen av annerkjennelse få lov til å kritisere deg fra sin ENORMT høye hest!!

Skrevet

Det med at "så lenge det ikke blir fysisk er det helt greit" har jeg aldri forstått.. Det må jo være mye verre for forholdet om man blir følelsesmessig engasjert i en annen person, uansett om man lever det ut fysisk eller ikke. Sier ikke at utroskap er greit så lenge det ikke ligger følelser i det, men vi er jo bare mennesker og shit does happen.. Men når følelser er involvert, da er vi ikke rasjonelle lenger

Skrevet (endret)

Snur spørsmålet til TS jeg da:

Hva om din mann sa dette til deg en kveld:

Jeg har truffet en dame på nett, snakker sammen til stadighet og vi er betatt av hverandre.

Hordan ville du ha reagert ???

Endret av Chianty
Skrevet
Snur spørsmålet til TS jeg da:

Hva om din mann sa dette til deg en kveld:

Jeg har truffet en dame på nett, snakker sammen til stadighet og vi er betatt av hverandre.

Hordan ville du ha reagert ???

Prøv å kjenn på følelsen. Forestill deg det. Om du ikke i det minste bryr deg, vær ærlig med samboeren din og bryt ut av forholdet, for da er det følelsesmessig dødt.

Om tanken over at han skulle ha "truffet noen på nett som ha flørter med og som han er betatt av" stikker, så skjønner du vel hva du driver med.

MIN mening er at det du driver med virkelig er patetisk.

Skrevet
Det med at "så lenge det ikke blir fysisk er det helt greit" har jeg aldri forstått.. Det må jo være mye verre for forholdet om man blir følelsesmessig engasjert i en annen person, uansett om man lever det ut fysisk eller ikke. Sier ikke at utroskap er greit så lenge det ikke ligger følelser i det, men vi er jo bare mennesker og shit does happen.. Men når følelser er involvert, da er vi ikke rasjonelle lenger

Kunne vel ikke sagt det bedre selv....

Gjest Gjest_Lisa_*
Skrevet

Vi har bestemt oss for å møte hverandre, lengselen er blitt for stor :wow:

Skrevet

Hva med å prøve og ha litt respekt for samboeren din istedet??

Gjest *nurket*
Skrevet

Da får du virkelig være voksen nok å avslutte det forholdet du er i først!!!!

Skrevet
pose eller sekk!

Signerer disse jeg.

Skrevet
Hva med å prøve og ha litt respekt for samboeren din istedet??

Nytter ikke å snakke fornuft til folk som lar seg styre av følelser og driter i alt annet. Merkelig hvor liten betydning et liv med samboer plutselig har.

Skrevet
Nytter ikke å snakke fornuft til folk som lar seg styre av følelser og driter i alt annet. Merkelig hvor liten betydning et liv med samboer plutselig har.

Ufattelig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...