Gjest Gjest Skrevet 28. september 2008 #1 Skrevet 28. september 2008 Hva er det beste mot sorte prikker? Funker stripsene fra f.eks. Nivea eller er Basiron bedre? Kan kan klemme de ut selv, etter dampbad?
Hilde Christina Skrevet 28. september 2008 #2 Skrevet 28. september 2008 det beste mot sorte prikker: Riktig og gode produkter over tid. Ellers er Biorè stripsene bra (fåes på Ebay, ikke i Norge) og du kan også klemme de ut om du er forsiktig.
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2008 #3 Skrevet 29. september 2008 det beste mot sorte prikker: Riktig og gode produkter over tid. Ellers er Biorè stripsene bra (fåes på Ebay, ikke i Norge) og du kan også klemme de ut om du er forsiktig. Takk for svar! Produkter over tid har jeg prøvd, uten annet resultat enn at huden ble tørr... Men skal sjekke ut stripsene! Kom gjerne med tips dere andre også, tar imot jeg
tante fiolett Skrevet 29. september 2008 #4 Skrevet 29. september 2008 Hei Jeg sliter også med sorte prikker. Hvis du har fått tørr hud av produkter, har du nok brukt for sterke produkter som tørker ut overhuden din. Ikke bra, for da vil huden din produsere mer talg for å kompensere for den tørre huden (= mer sorte prikker). Jeg har gjort samme feilen selv.. Det som hjelper (til en viss grad) er å jevnlig bruke peeling for å kvitte seg med døde hudceller, rense med en renseolje som hjelper til med å løse opp prikkene (f.eks Precleanse fra Dermalogica) før vanlig rens. Du kan også ta en titt på sminken du bruker - mange sminkemerker inneholder f.eks mineralolje og andre stoffer som kan tette til porene. Lykke til
Rexina Skrevet 29. september 2008 #5 Skrevet 29. september 2008 Jan Marini produktene har hjulpet mine sorte prikker. Det er virkelig et bra hudpleiemerke:)
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2008 #6 Skrevet 29. september 2008 Kjæresten min har VANNVITTIg med sorte prikker på nesen! Til ham kjøper jeg sånne Niva Strips(fungerer fantastisk når en er veldig plaget, blir fascinert av å se på papiret etterpå!) også kjøper jeg sånn rensemousse som er antibakteriell på apoteket og ber ham bruke den. Er veldig effektiv dersom du bruker den morgen og kveld(han er litt for slapp til dette, men jeg bruker den selv, har noen få sorte prikker). På meg selv så klemmer jeg forsiktig siden jeg har så få, og bruker pyrisept på en bomullsdott etterpå. Også bruker vi Biotherm sin lyserosa Aquasource-fuktighetskrem til slutt. Lykke til:)
Gjest *lucky* Skrevet 29. september 2008 #7 Skrevet 29. september 2008 For meg hjelper produkter med fruktsyrer, syrepeeling og utklemming. Syrene tynner huden slik at det blir lettere å få ut de svarte prikkene. Syrene løser også opp talgen virker det som slik at den lettere lar seg fjerne. Det viktigste av alt er å finne en rett balanse av produkter så huden din produserer minst mulig talg. Prøv gjerne produkter med syrer. Og bruk de daglig.
Hilde Christina Skrevet 29. september 2008 #8 Skrevet 29. september 2008 Takk for svar! Produkter over tid har jeg prøvd, uten annet resultat enn at huden ble tørr... Men skal sjekke ut stripsene! Kom gjerne med tips dere andre også, tar imot jeg Da bruker du feil produkter Strips vil fjerne noe, men fjerner du ikke årsaken til at de dukker opp vil det jo bare komme flere.
mari4ever Skrevet 29. september 2008 #9 Skrevet 29. september 2008 det beste mot sorte prikker: Riktig og gode produkter over tid. Ellers er Biorè stripsene bra (fåes på Ebay, ikke i Norge) og du kan også klemme de ut om du er forsiktig. får du de Biorè stripsene på en annen side enn ebay?
Jean Skrevet 29. september 2008 #10 Skrevet 29. september 2008 BHA-syrarengöring, Tretinoin och Azelaicsyra. I viss mån även BPO. Igget annat hjälper om du vill få bort orsaken. MVH Jean www.skindeepbyjean.blogg.se
Hilde Christina Skrevet 29. september 2008 #11 Skrevet 29. september 2008 får du de Biorè stripsene på en annen side enn ebay? Nei, det er det eneste stedet jeg vet selger det :-/
Gjest Gjest_Trude_* Skrevet 30. september 2008 #12 Skrevet 30. september 2008 Hva er det beste mot sorte prikker? Funker stripsene fra f.eks. Nivea eller er Basiron bedre? Kan kan klemme de ut selv, etter dampbad? Prøv Dr. Brandt, verdens beste serie (hilseb Jan Thomas)! Poreless Purifying Mask for å få ut de sorteprikkene, og Pores No More, for å dekke over de. Helt magisk, de blir nesten usynlige, og nesen blir ikke blank på veldig lenge. Dyr serie, men jeg har aldri vært borti maken til produkter!!! Anbefalles på det sterkeste!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå