Gå til innhold

Hva gjør man?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Bella_*
Skrevet

Det skulle egentlig vært slutt mellom meg og typen.

Men har vært ikkesammen-sammen i 6 mnd nå.

Det er i utgangspunktet han som vil gjør det slutt, men nå begynner jeg å bli lei av dette tullet. Altså jeg kan vente for evig jeg om jeg VET at jeg får forpliktelse og et trygt, hyggelig forhold tilslutt.

Nå kan han ikke gi meg det. Vi er veldig flink til å holde hverandre nede, isteden for å hjelpe hverandre fremover.

Uansett.

Nå er vi i en periode hvor vi har bestemt oss for å gjør det skikkelig slutt og ikke se mer/minst mulig til hverandre.

Han kommer alltid tilbake for å tilfredstille sine primær behov:P som sex, mat og søvn.

Det er da vi faller tilbake... og spesielt han og jeg er skikkelig dårlig til å si nei. Vil jo egentlig slå meg til ro med han, men kan ikke ha et sånt her forhold lengre.

Ouf. Hva gjør man? Jeg er jo så glad i han, men blir helt gal av det...

Og han er ikke så veldig mye bedre.... En skikkelig ond sirkel dette her....

Noen råd eller tips??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enten så fortsetter du å være hans leke, eller så løfter du hodet ditt og sier til deg selv: Jeg fortjener bedre enn dette!

Slett nummeret hans, skift lås og se deg aldri tilbake...det er så mye fisk i havet, hvorfor skal denne tosken gjøre deg blind for det?

Skrevet

Dump ham for godt... han bare utnytter deg

Skrevet

Beste måten å gå videre på er å finne en annen.

Skrevet

Det går fint an å si nei.

Skrevet
Det går fint an å si nei.

:jepp: Det føles veldig godt også, å stå mot noe man vet ikke er bra for en.

Skrevet

Jeg var "the toy" for min eks i åtte mnd, og klarte til slutt å bryte.

Det er bare frihet man vinner, for all forskning tilsier at når man først har fått tvilen innabors, så kommer de ikke tilbake. Men den som har gjort det slutt, er også redd for å være alene... Derfor blir man svak, og holder eks partneren litt på gress til man finner noen annen..

Go for your freedom!

Skrevet

Du vil ha et varig forhold med han. Be han velge; et varig forhold med deg, eller ingenting! Og gjør han det slutt igjen, så er det kroken på døra - for godt! Kanskje det viser seg at han virkelig vil ha et varig forhold med deg, når han ikke kan "få" deg uten å forplikte seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...