Gå til innhold

Sexbehov

Gjest Gjest_ola_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_ola_*
Skrevet

Jeg er en gift mann på 40 som ønsker å kjøpe sex av en kvinne i 20-årene. Min kone jakter åpenlyst på andre menn. Vi vet begge om hverandres behov. Hun misliker måten jeg ønsker å ha sex på. Hva syns du vi bør gjøre i denne situasjonen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skille dere?

Dere vil begge ha sex med andre, men kona di synes ikke at du skal få lov? Høres ut som et crappy forhold.

Hva mener du forresten med sexbehov? Har dere så ulike behov at dere ikke kan ha sex sammen?

Gjest Gjest_ola_*
Skrevet

Vi har et godt sexliv sammen, men det er ikke nok, vi må begge ha noe i tillegg.

Vi har prøvd å skille oss, men det går ikke. Parsex vil hun ikke være med på, det har vi vært i nærheten av å prøve.

Vi har ulike behov, jeg ønsker bare sex men en annen jente uten å måtte bruke tid på sjekking og den slags, og hun har behov for flørten/anerkjennelse av en annen mann i tillegg.

Skrevet

Er ikke helt sikker på at jeg sjønner problemet. Dere har bra sex sammen, men ønsker begge å ha sex utenfor ekteskapet. Dere ønsker ikke å skille dere. Om dere er enige om at sex utenfor ekteskapet er ok, hvilken rolle spiller det da hvordan dere går frem for å skaffe sex og hvilken type sex dere har? Den andre parten er jo ikke til stede for å observere, så dere kan vel gjøre hva dere vil... eller?

Noen ganger må man ta valg og stå ved dem.

Skrevet
Vi har et godt sexliv sammen, men det er ikke nok, vi må begge ha noe i tillegg.

Syndtes dere skal prate litt mere sammen.

Om dere vil ha noe nytt, er det bare å utforske hverandre på ny!

Syndtes det er teit når et slikt par går ut å sier de vil ha mere spenning, dere blir jo to utroe personer.

Enten så skiller dere,dere, ellers så må dere lære dere å komunisere bedre!

Gå på nett og fin på nye ting, lat som om dere just har truffet hverande,

kle av hverandre med tennene, gå å kjøp leketøy, gå ut på plenen å ha sex......... Finn på noe!!

Skrevet

enig med chianty.

også enig med det en annen sa her, at hvis dere må ha sex med andre, så er det vel samme hvordan dere går frem?dere vet jo om hverandres behov. men jeg håper at chianty`s råd hjelper dere:)

hun trenger bekreftelse i fra en annen mann, er du god nok til å gi henne bekreftelse? og trenger hun gå så langt som å ha sex med en annen for å føle seg ettertraktet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...