Gå til innhold

Hurra!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etterdønningene etter frieriet på fredag har endelig gitt seg, samboen gikk ned på kne, akkurat som jeg har drømt om.. så nå blir det bryllup:) JIIIIPIII

HJELP..

noen som har noen gode linker, tips...hvor starter jeg?

Vi regner med å gifte oss slutten av aug/midetn av aug -09. Litt avhengi av ledig kirke.

Ang forlover sliter jeg litt, er det lov, går det ant med 2 forlovere...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Etterdønningene etter frieriet på fredag har endelig gitt seg, samboen gikk ned på kne, akkurat som jeg har drømt om.. så nå blir det bryllup:) JIIIIPIII

HJELP..

noen som har noen gode linker, tips...hvor starter jeg?

Vi regner med å gifte oss slutten av aug/midetn av aug -09. Litt avhengi av ledig kirke.

Ang forlover sliter jeg litt, er det lov, går det ant med 2 forlovere...?

Hei og gratulerer :hoppe:

Det første jeg ville begynt med er å finne aktuell dato, ledig kirke og lokale. Dette er definitivt det viktigste og også det som blir opptatt først.

Etter dette kan dere begynne med mer "detalj-planlegging" :)

Hvis jeg ikke tar helt feil så mener jeg at når en venninne av meg skulle ha 2 forlovere så var det ikke noe problem, men en av de måtte være "hoved-forlover" som signerte papirer osv.

Hun andre var ikke "formell" forlover, men var forlover i praksis for det.

Men, er som sagt er ikke sikker på at det er helt sånn det fungerer altså! :klø: Det ordner seg helt sikkert!!

Endret av Lille Rosa
Skrevet

Gratulerer!! :klemmer:

Eg skal gifte meg 1 august 09, og har booka kyrkje og lokale. :) og har allereide komt godt i gang med vertfall kikking på nettet.. Og ein kjem over utrulig mange sider! Men eg kan no anbefale nokre.

www.dittbryllup.no

www.bryllupsguiden.no

www.bryllupsdagen.no

Også er det jo berre å google bryllup så får du opp maaaaange treff :gjeiper:

Eg har hørt om folk som har opp til tre forlovarar, så det skal nok gå an med to!

Skrevet

Gratulerer saa mye :biggrin:

Jeg skal ha to forlovere, men det er bare en av dem som kan skrive under paa papirene. Og det var ikke noen big deal for noen av dem hvem det ble.

Jeg har funnet mange gode ideer fra denne web siden med tanke paa farger, blomster, dekorasjoner. Den er amerikansk og sender ikke til Norge, men det er ihvertfall veldig mye der til inspirasjon!

http://www.theknot.com/

Lykke til!

Skrevet

Har bestemt oss for kirke, og tenkte da at etter å ha hørt med den aktuelle i den sammenheng, fastsette dato.

Vi har ønske for lokalet, men avhenges sef av kirka. Musikk er påtenkt og bestilles så fort dato er på plass. Forlover til gubben var klar før frieriet.. og toastmaster er bestemt.

Er gravid med temin om 8 uker... så kjole får prøves til våren, det skal stammes og slankes litt ja..for å ha det sagt.

Kjole er je et kapittel for seg selv... vet hva jeg liker, men prisen er jo en avgjørende sak.

i nærmeste framtid blir vi å lage gjesteliste og se litt på budsjett..

Ååååå så spennede!!

Skrevet

Når det gjelder kjolen, så bør du huske på at mange kjoler har opp til seks måneders bestillingstid. Så det kan lønne seg å begynne å titte litt før det også, og så heller gå for en kjole som kan strammes inn, kanskje med snøring bak?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...