Gå til innhold

Jeg er nysgjerrig

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke hvorfor men jeg har alltid vært nysgjerrig når det kommer til partnerens sexliv..jeg gnåler og maser ikke om det men etter hvert som man blir tryggere på hverandre så er det jo vanlig å få vite litt mer.

Jeg høres sikkert veldig barnslig ut men ting jeg lurer på er ; hvor mange har han ligget med? hvor ofte onanerer han? har han noen sexuelle fantasier? Det er ikke det at jeg har behov for å fortelle om meg og mitt men jeg er bare så nysgjerrig på hans erfaringer osv.

Nå har jeg vært sammen med typen i over et år og jeg vet ingenting! Ikke vet jeg hvor gammel han var første gangen, hvor mange han har ligget med, om han onanerer i det hele tatt..Jeg har prøvd å fisket litt etter fantasier og bittelitt hva han har gjort før men han virker småfalu og svarer unnvikende.

Hva er egentlig vanig å vite under slike omstendigheter? er det vanlig å ville vite noe som helst? Jeg har ikke reagert med hverken sinne eller sjalusi før når noen han fortalt meg noe så er ikke redd for at det skal skje..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...