Gjest Gjest Skrevet 28. september 2008 #1 Skrevet 28. september 2008 Jeg har elsket en mann i mange år..vi har hatt en lang historie og mye tull rett og slett. Vi tok opp igjen kontakten nå etter et langt opphold og det var en veldig god tone mellom oss. Så driter jo jeg meg ut, med å sende melding jeg skulle spart meg for. På grunn av historien vi har, så har jeg all grunn til å være på hugget for å si det sånn. Jeg trodde vi endelig hadde lagt tullet bak oss, så når man ikke svarte på mld (herregud ser selv hvor klisje det høres ut) så sender jeg mld med at jeg rett og slett ikke tørr mer om det blir som før. Så blir han sur og sier jeg oppfører meg idiotisk etc. Noe som sikkert er sant, bare at jeg vet så altfor godt hvor redd jeg er for å bli skuffet og såret igjen:( Nå er den bitre kløe her selvfølgelig og jeg angrer meldingen. Nå som vi endelig startet noe sakte men sikkert igjen, er jeg redd jeg selv har sørget for at det ikke skjer noe mer. Og det etter all denne tiden jeg har elsket ham:( Hva sier dere?
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2008 #2 Skrevet 28. september 2008 Det høres ut som det er en alvorlig mangel på tillit mellom dere. Uten tillit kan ikke et forhold overleve. Enten må dere gjøre noe aktivt for å bygge opp tilliten igjen, eller så må dere kanskje rett og slett innse at det ikke er meningen det skal være dere to?
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2008 #3 Skrevet 28. september 2008 Du sier ingenting om hva det er som har skjedd mellom dere tidligere, men det er egentlig ikke så farlig. Du er helt klart ikke over det, og ripper opp i gamle sår når dere skal ha blitt enige om å komme dere videre. Jeg tror ikke du virker klar for å fortsette forholdet med han, når du ikke kan legge fortiden i fortiden. Jeg forutser mye tull og kranling for dere to som ender med brudd.
Jigva Skrevet 28. september 2008 #4 Skrevet 28. september 2008 Hva forventet du egentlig som svar på den meldingen? (mener ikke den uttalen så krast som den høres ut, er ment som kun et spørsmål )
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2008 #5 Skrevet 28. september 2008 Jeg vet ikke hva jeg vil høre..kanskje at det kan ordne seg? at det er ikke er helt unormalt at man er skadeskutt og dermed handler "feil". Vet ikke. Er vel bare min frustrasjon over situasjonen, å elske noen så høyt og ikke komme i "mål" noengang. Takk for svar!
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2008 #6 Skrevet 28. september 2008 Om et helt forhold kan bli ødelagt eller falleferdig på grunn av en feilvurdering, sendt i en melding, så tror jeg ikke forholet var liv laga til å begynne med. Om en melding kan sette ting så ut av balanse så er det ikke mye positivt å hente for noen av dere.
hysteria Skrevet 28. september 2008 #8 Skrevet 28. september 2008 hva skrev du i meldinga? ...er enig med de som sier at hvis den meldinga virkelig kan skape krangel mellom dere, så er ikke forholdet deres noe å bygge videre på... det er så masse styr med tekstmeldinger. jeg har også problemer med det...legger alt for mye i det...og mannen...nei han mener ingenting med noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå