Gjest Gjest Skrevet 28. september 2008 #1 Skrevet 28. september 2008 jeg har en herlig valp på 13 uker, og den pleier å være hos min mor med sin valp når jeg er på jobb.. nå er det slik at hun har dratt på hytta i dag for å være der en uke pga mannen hennes har høstferie. hun tok med seg mine søstert hunder (de skal reise til syden) så hun orket ikke ha alle hundene hjemme. enklere når de har de på hytta... da kan de løpe fritt og leke over alle hauger. og hun tok med min fordi jeg ikke ønsker at valpen skal være hjemme allene alle de dagene jeg er på jobb. i så mange timer.. men jeg går nå og bekymrer meg.. er det slik at hun vil glemme hvem sin eier er hvis hun er der en uke? hun er jo bare 13 uker gammel (litt over 3 mnd gammel) tenk hvis hun føler tilhørighet hos min mor etter dette...? og er redd for at hun tror jeg har etterlatt henne, uff.. jeg er glad for at hun er der sammen med mange andre hunder som hun får lekt med, samt at det er i skog og mark.. pluss at min mor er veldig flink med henne. så det med omsorg og kjærlighet pluss sosialisering får hun massevis! noen som har no erfaring med å reise bort, og hvordan hunden har reagert når dere har kommet tilbake etter en uke? og vet dere når hunder "glemmer" sin eier? uff.. mange tanker ute å går nå... savner henne ille her
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2008 #2 Skrevet 29. september 2008 Dette kommer til å gå kjempefint - hun koser seg på tur, men vil selvfølgelig være lykkelig når hun kommer tilbake. Hun er såpass stor at hun ikke glemmer hvor hun hører til Lykke til!
Gjest lunacy Skrevet 30. september 2008 #3 Skrevet 30. september 2008 Bikkja har det sikkert helt fint!, og vil nok ikke glemme deg. Er som regel vi eiere som har det verst når dyra reiser bort
Gjest Wind Skrevet 30. september 2008 #4 Skrevet 30. september 2008 (endret) Det er utrolig hva selv valper husker når det kommer til flokktilhørighet o.l. Min var ikke sånn... han kunne gjerne bli med hvem som helst hjem uten å bry seg. *mumle* Endret 30. september 2008 av Wind
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2008 #5 Skrevet 30. september 2008 Det er utrolig hva selv valper husker når det kommer til flokktilhørighet o.l. Min var ikke sånn... han kunne gjerne bli med hvem som helst hjem uten å bry seg. *mumle* trådstarter her.. tusen takk for svarene dere. det var betryggende men min hund er nok veldig lik din. hun kan bli med hvem som helst hjem og slår seg til ro der.. så det er betryggende for meg å høre andre som har det slikt også.. så det er jo den flokktilhørigheten hennes jeg er redd for skal bli forstyrra.. menmen, håper hun ser dette bedre når hun blir litt eldre.
Gjest Wind Skrevet 30. september 2008 #6 Skrevet 30. september 2008 Min bedret seg i alle fall mye etter hvert som han ble eldre. Han er fortsatt en av de mest vennlige og imøtekommende hundene jeg vet, og elsker nesten alle han møter, men han vet hvem som er "hoved"-flokken hans. Valpen har det nok fint, og kommer til å bli veldig glad når hun kommer hjem igjen. Hun glemmer deg ikke på en uke eller to, det kan du være sikker på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå