Gjest Anonymous Skrevet 9. juni 2003 #1 Skrevet 9. juni 2003 Digger klær fra 50-60tallet, men begynner å bli litt lei av å lete gjennom bruktbutikkene og å sy sjøl. Er det noen som har tips om hvor man kan få kjøpt slike klær? Bortsett fra los lobos på løkka. Er også på utkikk etter belter/vesker/sko.
Gjest Máire Skrevet 9. juni 2003 #2 Skrevet 9. juni 2003 Jeg er også interessert i slike klær! Håper noen har tips...... Er det mye fint på Los Lobos egentlig ? Har på følelsen av at det er mest herreklær der ? Har lyst på en slags bowlingskjorte sak for damer....
Englepusen Skrevet 9. juni 2003 #3 Skrevet 9. juni 2003 Her har de masse : http://www.daddyos.com/ Men dette er i USA så det må bestilles..
Gjest Máire Skrevet 9. juni 2003 #4 Skrevet 9. juni 2003 Herregud så bra side! Har du kjøpt noe derfra selv ? M.
Englepusen Skrevet 9. juni 2003 #5 Skrevet 9. juni 2003 Har ikke kjøpt noe derfra, fant den nettopp ser du. Men det stod at de sendte til andre land også. Men da ble det litt mer i frakt. Men jeg må si at jeg aldri har brydd meg om 50-tallsklær, men disse var jo skikkelig stilige jo! Veldig kvinnelige kjoler :D
Gjest Máire Skrevet 9. juni 2003 #6 Skrevet 9. juni 2003 Ja, jeg falt skikkelig for de kjolene jeg og! Har egentlig vært glad i slike klær lenge, men har en litt annen stil selv. Delvis fordi jeg nesten ikke får tak i denne stilen... Ikke her i byn i allefall Likte spesielt denne sorte kjolen som var nr. 2 på siden der,- skikkelig snerten swing kjole Og de servitrisekjolene var bare så lekre Tusen takk for tipset :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå